دانلود کتاب صوتی ایجاد اعتماد به‌ نفس به زبان آدمیزاد (خلاصه کتاب) با صدای مسعود صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایجاد اعتماد به‌ نفس به زبان آدمیزاد (خلاصه کتاب) اثر برینلی پلتز

دانلود و خرید کتاب صوتی ایجاد اعتماد به‌ نفس به زبان آدمیزاد (خلاصه کتاب)

گوینده:مسعود صفری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ایجاد اعتماد به‌ نفس به زبان آدمیزاد (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی ایجاد اعتماد به‌ نفس به زبان آدمیزاد (خلاصه کتاب) نوشتهٔ برینلی پلتز و کیت برتون و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مسعود صفری است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. «تکنیک‌هایی برای اینکه اعتماد به نفستان را بالا ببرید و به آرزوهایتان برسید!» در این کتاب صوتی آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی ایجاد اعتماد به‌ نفس به زبان آدمیزاد

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید شما برای یک هدف منحصربه‌فرد به دنیا آمده‌اید و راهی جز پیدا کردنش ندارید

اگر از شما بپرسند اعتمادبه‌نفس چیست، به‌احتمال زیاد نمی‌توانید تعریف درستی از آن ارائه بدهید. اعتمادبه‌نفس یک توانایی برای درست عمل کردن در هر شرایطی است. بدون توجه به اینکه این شرایط چقدر سخت است.

آیا تابه‌حال برایتان پیش‌آمده بدون اینکه حس انجام کاری را داشته باشید آن را شروع کنید و به‌محض شروع کردن، احساس خوبی پیدا کنید؟ این تغییر در رفتار، گوشه‌ای از تأثیری است که اعتمادبه‌نفس به شما می‌دهد. اعتمادبه‌نفس یعنی بتوانید از حس لحظه حالتان بگذرید تا به نتیجه موردنظر برسید. اعتمادبه‌نفس به این معنا نیست که نترسید؛ شما احساس ترس می‌کنید اما می‌توانید با آن زندگیتان را ادامه دهید.

اگر حالتان خوب نباشد و مسئولیت‌های زیادی به عهده گرفته باشید، احتمالاً اعتمادبه‌نفستان کم شده است؛ پس در قدم اول باید نقاط قوت خود را پیدا کنید.

شما با عوامل مختلفی احاطه شده‌اید که ممکن است فکر کنید هیچ ارتباطی با کاری که می‌خواهید انجام دهید ندارد. اما این عوامل روی اعتمادبه‌نفس تأثیر می‌گذارد.

ناراحت شدن برای اینکه قهرمان المپیک نیستید، آن هم وقتی استعداد شما در زمینهٔ موسیقی است، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

گاهی اوقات ما قدر استعدادهایمان را نمی‌دانیم و نقاط قوتمان را جدی نمی‌گیریم. شما ممکن است استعدادهایتان را عادی بدانید و فکر کنید همه این مهارت را دارند، اما واقعاً این‌طور نیست. این ویژگی خاص شما است و وقتی بدانید در چه شرایطی به بهترین شکل انجامش می‌دهید، می‌توانید آن را تکرار کنید و اعتمادبه‌نفستان را بالا ببرید.

کی می‌خواهید شروع کنید؟ بهترین زمان همین‌ حالا است؛ نه از اول هفته و وقتی همه چیز بر وفق‌مراد است. شما باید ذهنیت جدیدی پیدا کنید و خودتان را از شر تردیدها خلاص کنید. همین حالا نگاهی به درونتان بیندازید و از خود بپرسید:

آیا با این تغییر مشکلی ندارم و واقعاً می‌خواهم آدم با اعتمادبه‌نفسی باشم؟

اگر این اتفاق بیفتد چه چیزهایی به دست می‌آورم و چه چیزهایی را از دست می‌دهم؟

اگر جواب‌هایتان مثبت است و خوشحالید که می‌خواهید شروع کنید، پس آماده تغییر هستید؛ حتی اگر ترسناک به نظر برسد. خلاصه کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد اینجاست تا در این تغییر همراهتان باشد.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی ایجاد اعتماد به‌ نفس به زبان آدمیزاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این خلاصه‌کتاب را به کسانی که احساس می‌کنند اعتماد به نفس پایینی دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی ایجاد اعتماد به‌ نفس به زبان آدمیزاد

«تابه‌حال چیزی درباره منطقه امن شنیده‌اید؟ منطقه امن فضایی است که شما در ذهنتان خلق کرده‌اید. فضایی که می‌تواند پناهگاه و خلوت شما باشد. جایی که می‌توانید خودتان باشید و احساس آرامش کنید، جایی که در آن هیچ دردسری وجود ندارد. اما این منطقه با اتاق یا کلبه امن یک تفاوت دارد؛ منطقه امن روانی کم‌کم آب می‌رود و کوچک می‌شود. اگر برای بزرگ‌تر کردن آن کاری نکنید، تنگ‌تر و تنگ‌تر می‌شود و تا سرحد مرگ به شما فشار می‌آورد.

شما بیشتر وقتتان را در این محدوده می‌گذرانید، پس مجبور نیستید مدام هر تفاوت جزئی در محیط و شرایط را بررسی کنید. اما همان‌طور که باورهایتان می‌تواند شما را در فکرها و تصمیم‌های قدیمی گرفتار کند، جرئت نداشتن و پا را از محدوده امن بیرون نگذاشتن هم می‌تواند شما را به فردی ضعیف تبدیل کند که نمی‌تواند با ماجراهای زندگی روبرو شود.

اکنون زمان آن رسیده که به این سؤال مهم فکر کنید: چطور باید مرزهای منطقه امن را گسترش داد؟

شاید عجیب به نظر برسد، اما هرگونه رشدی می‌تواند مرزهای محدوده امن را در همه جهت‌ها افزایش بدهد؛ مثل انجام دادن یک مصاحبه مهم، شرکت کردن در یک مهمانی و در جمع صحبت کردن، علاقه‌مند شدن به یک خانم یا آقا، رفتن به نمایشگاه مارها همراه خواهرزاده‌تان، درحالی‌که از مار می‌ترسید.

این چهار موقعیت هیچ ارتباطی با هم ندارد، اما همه آنها خارج از محدوده امن شماست. شاید با سختی بتوانید کمی در جمع یا مصاحبه صحبت کنید، برای تقاضای آشنایی اصلاً آمادگی ندارید و از سمتی هیچ راهی برای غلبه بر وحشتتان از مار وجود ندارد.

سعی کنید از جایی شروع کنید که بیشتر از همه با آن مشکل دارید. اگر فوبیای مار را درمان کنید ظرفیت شما در بقیه موارد هم بیشتر می‌شود؛ حیرت‌انگیز است، اما حقیقت دارد! وقتی شعاع دایره منطقه امن بیشتر می‌شود جا را برای پذیرش موضوعات زیادی باز می‌کند.

یکی از بهترین ابزارهایی که می‌توانید در این مرحله به کار بگیرید درست‌کردن یک خلوتگاه است که در آن به آرامش برسید. اگر زندگی را یک سفر طولانی در نظر بگیرید که طی آن باید قله‌هایی را فتح کنید، آن‌وقت این خلوتگاه می‌تواند پایگاه استراحت باشد. خلوتگاه باید اوضاع جسمی و روحی شما را تا حدی تنظیم کند و انرژی تحلیل رفته را به شما برگرداند.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان