دانلود کتاب صوتی اقتصاد تشکر (خلاصه کتاب) با صدای مسعود صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اقتصاد تشکر (خلاصه کتاب) اثر گری وینرچاک

دانلود و خرید کتاب صوتی اقتصاد تشکر (خلاصه کتاب)

نویسنده:گری وینرچاک
گوینده:مسعود صفری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی اقتصاد تشکر (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی اقتصاد تشکر (خلاصه کتاب) نوشتهٔ گری وینرچاک و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مسعود صفری است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. موضوع این خلاصه‌کتاب صوتی پیشرفت کسب‌و‌کار، در گرو تعامل با مشتری است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی اقتصاد تشکر

با شنیدن این خلاصه‌کتاب صوتی می آموزید چگونه در کسب‌وکارتان، مشتریانی همیشه وفادار داشته باشید.

در دنیای امروز، کسب‌و‌کارها با رقابت بیشتری نسبت به هر زمان دیگری روبه‌رو هستند. از طرفی، وجود اینترنت، عرصه بزرگ‌تری برای رقابت ایجاد کرده‌است. اگر شرکتی اهمیت اینترنت و دانش و تکنولوژی‌های جدیدی که به دنبال آن آمده است را درک نکند، مطمئناً با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد! رسانه‌های اجتماعی، یکی از آن مواردی است که در حال حاضر بر موفقیت کسب‌وکارها تأثیر می‌گذارد و در حال تغییر دادن قواعد بازی است. اگر کسب‌وکاری این رسانه‌ها را نادیده بگیرد، احتمالاً در رقابت با دیگران خواهد باخت.

بنابراین، کسب‌و‌کارهای موفق امروزی علاوه‌بر اینکه باید در دنیای رسانه‌های چاپی و رسانه‌های صوتی و تصویری مانند تلویزیون و رادیو حرکت کنند، باید با جهان پیچیده و جدال‌آمیز بازاریابی آنلاین و رسانه‌های اجتماعی نیز دست‌و‌پنجه نرم کنند.

در کتاب اقتصاد تشکر به این مسئله پرداختیم که شبکه‌های اجتماعی، قوانین تعامل با مشتری را تغییر داده‌اند. به همین خاطر، با توجه به این تغییرات، کسب‌وکارها نیاز دارند رویکرد جدیدی اتخاذ کنند.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی اقتصاد تشکر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اقتصاد تشکر را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی اقتصاد تشکر

«برای درک وفاداری مشتریان، بهتر است ابتدا نگاهی به دوستی‌های عمیق‌تان بیندازید. آیا آن‌ها یک‌شبه ساخته شدند؟! بعید است جواب‌تان مثبت باشد.

همان طوری که برقراری روابط شخصی مبتنی بر اعتماد و وفاداری به زمان و تعامل نیاز دارد، ایجاد رابطه‌ای بر پایه اعتماد با مشتری نیز زمان می‌خواهد. درواقع، شما باید نشان دهید که به مشتریان‌تان اهمیت می‌دهید.

یکی از بهترین روش‌ها برای کسب اعتماد و وفاداری مشتریان این است که باکیفیت‌ترین محصولات و خدمات خود را برای هر مشتری، به‌طور جداگانه و متناسب با نیازهای او طراحی و ارائه کنید.

برای مثال، هتل‌های زنجیره‌ای جوی دو ویوِق، طرحی ابتکاری را با نام برنامه خلق رویا اجرا کرد. در این طرح، کارمندان به شناخت هرچه بیشتر مهمانان هتل تشویق شدند تا بتوانند تجربه‌ای را مخصوص آن‌ها فراهم کنند. زمانی که مدیر رزرو هتل، جنیفر کِمپر متوجه شد که یکی از مهمانان به خاطر دیدن پسرش که دانشجوی دانشگاه برکلی بود و تحت شیمی درمانی قرار داشت، مکرراً به هتل آن‌ها می‌آید، برای خوشامدگویی و حمایت عاطفی از او، بسته‌ای ویژه به او هدیه داد. این کار باعث شد تا آن مهمان تا زمان فارغ التحصیلی پسرش، در آن هتل بماند.

شخصی‌سازی محصولات و خدمات زمانی جواب می‌دهد که ما واقعاً به مشتریان خود علاقه داشته باشیم. اگر مشتریان شک کنند و فکر کنند که ما تنها به خاطر فروش محصولات به آن‌ها توجه نشان می‌دهیم، علاقه‌شان را از دست خواهند داد.

شرکت کوِرکی را در نظر بگیرید. این شرکت از طریق توییتر خود، اطلاعات محصولاتش را به‌روزرسانی می‌کرد. اما در نهایت، این تاکتیک را عوض کرده و تصمیم گرفت به جای اعلان به‌روزرسانی محصولات، شخصاً با هر یک از مشتریان در تعامل باشد. از این طریق، کورکی به مشتریان خود نشان داد که چه قدر اهمیت دارند و سود زیادی را به دست آورد.

استفاده از ارتباطات خشک و رسمی یا اجرای یک کمپین تبلیغاتی برای انتقال یک پیام خاص، کافی نیست و مشتریان فریب آن را نمی‌خوردند، مخصوصاً در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر!

مشتریان به‌سرعت از نوشته‌ها و گفته‌های چهارچوب‌بندی شده خسته می‌شوند. آن‌ها از شرکت‌ها انتظار دارند تا مستقیماً با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

همان طور که پیش‌تر گفتیم، رسانه‌های اجتماعی، قواعد بازی روابط با مشتریان را تغییر می‌دهند. اما اگر کسب‌وکاری محافظه‌کار باشد و نخواهد از رسانه‌های اجتماعی استفاده کند، آیا می‌تواند به موفقیت برسد؟!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان