دانلود کتاب صوتی هفت اصل دستیابی به ثروت و کامیابی (خلاصه کتاب) با صدای مجتبی زائری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت اصل دستیابی به ثروت و کامیابی (خلاصه کتاب) اثر جیم ران

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت اصل دستیابی به ثروت و کامیابی (خلاصه کتاب)

نویسنده:جیم ران
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هفت اصل دستیابی به ثروت و کامیابی (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی هفت اصل دستیابی به ثروت و کامیابی (خلاصه کتاب) نوشتهٔ جیم ران و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مجتبی زائری است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. رازهای رسیدن به ثروت و موفقیت در این خلاصه‌کتاب آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی هفت اصل دستیابی به ثروت و کامیابی

با شنیدن این خلاصه‌کتاب می‌آ‌موزید چگونه سفر خود را به سمت موفقیت مالی و کامیابیِ ماندگار آغاز کنید؟

ثروت و موفقیت معانی متفاوتی برای افراد مختلف دارد. این خلاصه‌‌کتاب به دنبال معنای استعاری ثروت (مثلاً دانش به عنوان یک ثروت معنوی) نیست؛ بلکه ثروت به معنی توانایی مالی فرد، موضوع اصلی این کتاب است. برای اینکه خود را فردی ثروتمند و از نظر مالی موفق بدانید، به چه مقدار پول احتیاج دارید؟ آیا تصور می‌کنید موفقیت یک رؤیای دست‌نیافتنی است و فقط می‌توانید آرزوی آن را داشته باشید؟ اگر اینگونه است، اصلاً تنها نیستید.

مؤلف این کتاب جیم ران، در ابتدا همین تصور را داشت؛ او بعد از یک سال تحصیل، از دانشگاه انصراف داد و در یک شرکت به عنوان مدیر منابع انسانی شروع به کار کرد. جیم به مدت شش سال به سختی کار کرد، اما همچنان از نظر شغلی و مالی پیشرفتی نکرده بود.

در نهایت جیم ران با مربی زندگی خود، اِرل شوف آشنا شد و اوضاع به‌ کلی تغییر کرد. جیم یک پیشنهاد کاری از ارل دریافت کرد و در شرکت او مشغول به کار شد. در این مدت، جیم ران از راهنمایی‌های ارل بهره برد و راهکارهای مؤثری برای کسب ثروت از طریق نظم و تلاش هدفمند آموخت. او با به‌کارگیری این راهکار‌ها توانست در سن ۳۱سالگی میلیونر شود.

راه رسیدن به موفقیت بسیار ساده است و آن چیزی نیست جز به‌کارگیری اصول موفقیت در زندگی! موفقیت، نتیجه‌ٔ رعایت اصولی است که به طور مداوم در زندگی از آن‌ها پیروی می‌کنید. همین مسئله در مورد ثروت و خوشبختی نیز صادق است؛ یعنی اگر اصول دستیابی به هر چیزی را پیدا کنید و سبک زندگی خود را بر اساس آن تغییر دهید، بدون هیچ تردیدی به هدف موردنظر خود می‌رسید. نکته اصلی، داشتن تعهد همیشگی به آن اصول در طول زندگی است.

به عنوان مثال، برای اینکه یک کشاورز محصول خوبی تولید کند، باید روی چند عامل مشخص تمرکز کند؛ خاک، دانه، آب، نور خورشید، کود و مراقبت. تمام این موارد برای رسیدن به نتیجه مطلوب به یک اندازه اهمیت دارند؛ زیرا کشاورز تنها در صورت رعایت همه‎ٔ این موارد در کنار هم می‌تواند به موفقیت دست پیدا کند؛ بنابراین برای دستیابی به هر هدفی، ابتدا باید از خود بپرسید که چه چیزهایی در راه رسیدن به آن هدف از اهمیت بالایی برخوردارند؛ به عبارت دیگر، اصول دستیابی به آن هدف چیست؟

هدف شما مربوط به هر زمینه‌ای که باشد – علمی، ورزشی، ارتباطی یا مالی – اصول آن از تعداد انگشتان یک دست تجاوز نمی‌کند. اگر در پی کسب ثروت هستید و می‌خواهید از نظر مالی در انتخاب‌های خود آزاد باشید، شنیدن خلاصه‎‌کتاب «هفت راه دستیابی به ثروت و کامیابی» برای شما مفید خواهد بود. به طور کلی هر هدف مالی‌ که در ذهنتان دارید، پیروی از راهکارهای این کتاب می‌تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری دهد.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی هفت اصل دستیابی به ثروت و کامیابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند به ثروت و کامیابی برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی هفت اصل دستیابی به ثروت و کامیابی

«بیشتر افراد به محض اینکه کلمه «مالیات» را می‌شنوند، حس بدی پیدا می‌کنند. آن‌ها به یاد کاغذبازی‌های اداری، محاسبات طولانی و پولی که در نهایت از حسابشان خارج می‌شود، می‌افتند. بدتر از همه اینکه پرداخت مالیات در نظرشان بی‌عدالتیِ محض است. شما هم ممکن است فکر کنید: «چرا باید مالیات پرداخت کنم؟ این پول صرف چه چیزی می‌شود؟ چرا نمی‌توانم کل درآمدم را برای خودم نگه دارم؟» من هم در آغاز دوران کاری‌ام همین سؤال‌ها را از خود می‌پرسیدم، اما ارل شوف مرا تشویق کرد که مالیات خود را با خوشحالی و رضایت بپردازم.

ارل معتقد بود همانطور که نحوه خرج کردن پول مهم است، اینکه چه دیدگاهی نسبت به پول دارید نیز بسیار اهمیت دارد. بخصوص اگر نگاه درستی نسبت به پرداخت مالیات داشته باشید، کمتر احساس یأس می‌کنید و بهتر می‌توانید مسائل مالی خود را کنترل کنید. به این ترتیب دیگر لازم نیست دولت را به خاطر دریافت مالیات سرزنش کنید.

برای اینکه این طرز فکر را در خود ایجاد کنید، پرداخت مالیات را راهی برای کمک به جامعه و همکاری با دولت در جهت بهبود زندگی مردم در نظر بگیرید. همهٔ ما توافق کرده‌ایم که در یک جامعه در کنار هم زندگی کنیم. برای اینکه این جامعه به حیات خود ادامه دهد، برخی کارها را نمی‌توان به تنهایی انجام داد. در نتیجه تصمیم گرفتیم دولتی تشکیل دهیم تا خیابان‌ها، جاده‌ها و پارک‌ها را بسازد یا امنیت ما را تأمین کند. در حقیقت ما در ازای پرداخت بخشی از درآمد خود در قالب مالیات، امنیت، آزادی و امکانات رفاهی به دست می‌آوریم.

آیا تمایل دارید در تغییر دیدگاه خود یک گام جلوتر بروید؟ پس در مورد مخارج خود هم به جنبهٔ مثبتِ قضیه نگاه کنید. مثلاً وقتی مجبورید چیزی بخرید، به این فکر کنید که در واقع پول خود را در گردش قرار داده و به اقتصاد کمک کرده‌اید؛ یا هر بار که صورتحسابی را پرداخت می‌کنید، از این زاویه نگاه کنید که بخشی از بدهی‌های خود را کم کرده‌اید.

اکنون نوبت به مدیریت درآمد شما می‌رسد. درآمد خود را چگونه خرج می‌کنید؟ آیا بیشتر از میزان درآمدتان خرج می‌کنید و همیشه در پایان ماه به پول بیشتری نیاز دارید؟»

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان