دانلود کتاب صوتی پنج حلقه با صدای وحید مرتضوی کیاسری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پنج حلقه اثر میاموتو موساشی

دانلود و خرید کتاب صوتی پنج حلقه

معرفی کتاب صوتی پنج حلقه

کتاب صوتی پنج حلقه نوشتهٔ میاموتو موساشی و ترجمهٔ فاطمه اکیما است. وحید مرتضوی کیاسری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پنج حلقه

کتاب صوتی پنج حلقه از هنر ظریف مبارزه و پیروزی به‌سبک ژاپنی سخن گفته است. میاموتو موساشی، سامورایی افسانه‌ای ژاپن و رهبری نظامی با استراتژی‌های بزرگ بود. هنرهای او از جمله نقاشی، مجسمه‌سازی و خطاطی در تاریخ این کشور بی‌نظیر بوده است. به‌دلیل مهارتی که میاموتو در شمشیرزنی داشت، در ژاپن به او لقب «قدیس شمشیر» دادند. کتاب«پنج‌حلقه» که درمورد طریقت جنگ‌آوری سامورایی‌ها است، هنوز در ژاپن و کشورهای مختلف تدریس می‌شود. این اثر در چهار دفتر با نام‌های «دفتر زمین»، «دفتر آب»، «دفتر باد» و «دفتر تهیا» تنظیم شده است. هر دفتر، قوانین خاص آن بخش را در بر گرفته و آموزش داده است.

شنیدن کتاب صوتی پنج حلقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد هنر ظریف مبارزه و پیروزی به‌سبک ژاپنی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی پنج حلقه

«طریقت جنگجو، پذیرشِ مداومِ مرگ است. هر چند که نه تنها جنگاوران، بلکه راهبان، زنان، دهقانان، و مردمانِ مسکین نیز آگاه گردیده‌اند که به سببِ وظیفه یا از سرِ شرافت، بی‌درنگ مهیای مرگ شوند؛ اما این‌ها چیز دیگری است. جنگجو متفاوت از این است، چرا که طریقت تدبیر با وارسیِ شیوه‌ی فاتحان و پیروزمندان بنیاد نهاده شده است. به واسطه‌ی پیروزی‌های انفرادیِ شمشیرزنان یا با فرمانِ جنگ‌های بزرگ، ما می‌توانیم بر قدرت و نام‌وریِ خود یا سرورانِ خود بیافزاییم. این، باور به تدبیر است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۷۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۷۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان