دانلود کتاب صوتی انرژی پول با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انرژی پول اثر جکی وودساید

دانلود و خرید کتاب صوتی انرژی پول

نویسنده:جکی وودساید
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی انرژی پول

کتاب صوتی انرژی پول نوشتهٔ جکی وودساید و ترجمهٔ حسین علی‌ پناه است. فرزانه فائزی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی انرژی پول

کتاب صوتی انرژی پول از فرمول آزادی مالی سخن گفته است. این کتاب صوتی، حاوی یک راهنمای کاربردی و نیازمند کار عملی است و می‌تواند دیدگاهی تازه نسبت به ارتباطتان با پول و موفقیت در شما ایجاد می‌کند. جکی وودساید راز حقیقی خلق فروانی مالی را افشا کرده است. این اثر به شما عادات مفید جدیدی پیشنهاد نمی‌دهد؛ بلکه نویسنده در آن کوشیده است زیربنای عادات شما را اصلاح کند. جکی وودساید این چرخش انقلاب‌مانند را چیزی در حوزهٔ آگاهی انسان تلقی کرده و نام «انرژی» را بر روی آن گذاشته است. این نویسندهٔ پرفروش و متخصص در زمینهٔ مربی‌گری، سال‌های بسیاری از عمر خود را صرف مطالعه کرده است و اکنون نتیجهٔ پژوهش‌ها و تأملات خود را در کتاب صوتی «انرژی پول» در اختیار شما قرار داده است. او برای شما تبیین می‌کند که چرا افزایش آگاهی و خودآگاهی تنها راه مؤثر برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی مالی و رسیدن به موفقیت است.

شنیدن کتاب صوتی انرژی پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد پول پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی انرژی پول

«پول تنها یک کالای مالی نیست. بخش اعظم رابطه‌ی ما با پول به بازی درونی‌مون برمی‌گرده. تونی رابینز می‌گه که بزرگ‌ترین چیزی که مردم رو از پولدار شدن دور نگه می‌داره مغزشونه. منم کاملاً با این گفته موافقم. برای بیشتر کردن درکمون از استقلال مالی و مسیر رسیدن به اون، باید روان شما، انرژی شما، یا چیزی که من «انرژی شما» می‌نامم رو بررسی کنیم. برای تغییر در مسیر آینده‌ی مالی و رابطه‌تون با پول باید مفاهیم این بخش رو به‌خوبی درک کرده و به کار بگیرید. شاید بتونید ثروتتون رو افزایش بدید اما بدون درک بخش بعدی هیچ‌وقت نخواهید تونست آزادی مالی داشته باشید.

این عامل کلیدی چیست؟ این عامل درک این موضوعه که هرچیزی یک الگوی ارتعاشی انرژی داره. صندلی‌ای که روش نشستین، خانه و محلی که در اون زندگی می‌کنید، ارتباطتون با بهترین دوست و همسرتون، محل کار و تیم همکارانتون، هر چیزی انرژی داره چون همه‌چیز از مولکول تشکیل شده و مولکول حرکت داره و ارتعاش. اما تنها چیزهای فیزیکی نیستند که انرژی و ارتعاش دارند. چیزهای نامحسوس هم انرژی و ارتعاش دارند و این نامحسوس‌ها اصولاً رابطه‌ی شما با پول رو شکل می‌دن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان