دانلود کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد سوم: چاه تاریکی) با صدای حسن همایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد سوم: چاه تاریکی) اثر حمیدرضا شاه آبادی

دانلود و خرید کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد سوم: چاه تاریکی)

معرفی کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد سوم: چاه تاریکی)

کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد سوم: چاه تاریکی) نوشتهٔ حمیدرضا شاه آبادی و با صدای حسن همایی و پدرام شهرآبادی است و نشر سماوا آن را منتشر کرده است. سومین و آخرین قسمت یک مجموعه داستان تاریخی و ترسناک. شاه‌آبادی در جلد سوم کتاب دروازه‌ مردگان با نام چاه تاریکی ماجرای دو پسر نوجوان را روایت می‌کند که زندگی آن‌ها با وجود یک قرن فاصله، در نقطه‌ای وهم‌آلود و سؤال‌برانگیز با یکدیگر تلاقی می‌کند. وقایع این سه‌گانه، پای مجید را در جست‌وجوی حقیقتِ زندگی رضاقلی به جاهای عجیب و موقعیت‌های دلهره‌آوری باز می‌کند.

درباره‌ کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد سوم: چاه تاریکی)

در دو قسمت قبل این مجموعه با عناوین «قبرستان عمودی» و «شب خندق»، دیدیم که چگونه پای شخصیت‌های اصلی داستان در گیرودار وقایعی هولناک و دلهره‌آور به دنیای مردگان باز می‌شود و هر یک از آن‌ها به طریقی مجبور به انجام کاری می‌شوند که چندان خوشایند و دلخواه نیست. در کتاب دروازه‌ مردگان؛ چاه تاریکی نیز ماجراهای رضاقلی و مجید ادامه می‌یابد و خواهیم شنید که گردنه‌های بسیار رعب‌انگیزتر بر سر راه آنان قرار می‌گیرد.

ماجرای کلی مجموعه‌ٔ دروازه‌ مردگان که اکنون قسمت سوم و آخر آن در اختیار شما قرار دارد، از این قرار است که خودزندگینامه‌ٔ پسر نوجوانی به نام رضاقلی، طی وقایعی عجیب به دست فردی به نام مجید افتاده و اکنون مجید به دنبال کشف حقیقت، راهی خانه‌ای پرماجرا و قدیمی در تهران شده است. در دو قسمت اول مجموعه می‌خوانیم که چرا این خانه به مکانی رعب‌آور و وحشتناک تبدیل شده است. اکنون و در قسمت سوم این سه‌گانه با عنوان چاه تاریکی، داستان از جایی شروع می‌شود که مجید به همراه خواهرش لیلا، پدرش و شخصیت دیگری به‌نام اکبر، راهی سفری به کاشان می‌شوند.

حمیدرضا شاه آبادی تحصیلات دانشگاهی در رشتهٔ تاریخ دارد و همچنین دورهٔ رمان‌نویسی برای نوجوانان گذرانده است؛ بنابراین این رمان تلفیق این دو حوزه است و او از عهدهٔ هر دو قسمت به‌خوبی برآمده است. او در سال ۱۳۹۷ نامزد دریافت جایزه‌ٔ سال برای این مجموعهٔ درخشان شد.

شنیدن کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد سوم: چاه تاریکی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید داستانی بشنوید که در آن تاریخ ایران، جامعه‌شناسی ایران و صدالبته دنیای فانتزی به هم گره بخورند، این کتاب را حتما بشنوید. این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم؛ به‌ویژه نوجوانان و جوانان. شاید دوست داشته باشید بالاخره یک داستان فانتزی فوق‌العاده از کشور ایران و یک نویسندهٔ ایرانی بخوانید و بشنوید. این کتاب همان کتاب است.

نظرات کاربران

کاربر ۶۰۰۷۶۷۵
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

عالی موقع گوش دادن غرق داستان میشید حتما گوش کنید

Nastaran58
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

به نظرم پایان بندی داستان قوی نبود.سوالات زیادی بی جواب موند که در دوقسمت قبلی هم بهش جواب داده نشده بود.ولی در کل سرگرم کننده بود.

shahrzadgh
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

همین ۳ جلد هست؟ اخه یکم عجیب تموم شد ولی محشره

کاربر 7247149
۱۴۰۲/۰۶/۲۹

خوب چرا پولیه ؟ ولی بنظرم فشنگه

زمان

۷ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۶۱۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۶۱۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان