دانلود کتاب صوتی استارت آپ ۱۰۰ دلاری (خلاصه کتاب) با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استارت آپ ۱۰۰ دلاری (خلاصه کتاب) اثر کریس گیلبو

دانلود و خرید کتاب صوتی استارت آپ ۱۰۰ دلاری (خلاصه کتاب)

نویسنده:کریس گیلبو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی استارت آپ ۱۰۰ دلاری (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی استارت آپ ۱۰۰ دلاری (خلاصه کتاب) نوشتهٔ کریس گیلبو و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای فرهاد جان سریان است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. با شنیدن این خلاصه‌کتاب راهی برای استقلال مالی بیابید!

درباره خلاصه‌کتاب صوتی استارت آپ ۱۰۰ دلاری

با شنیدن این کتاب صوتی می‌آموزیم چگونه کسب‌وکار کوچک خود را راه بیاندازیم؟

هر کسی که تجربه کار پشتِ‌ میز‌نشینی را داشته باشد، روزی این حس مبهم به سراغش خواهد آمد؛ اینکه بهترین کار دنیا، این است که برای خودتان کار کنید، هرچند کوچک و با درآمدی محدود! بدون‌شک، تمامی کسانی که امروز بخشی از برترین‌های دنیای کسب‌وکار هستند، روزی روزگاری برای شخص دیگری کار می‌کردند. کریس گیلبو نیز همانند افرادی که به دنبال علایق و مهارت‌هایشان و تبدیل آن‌ها به یک ارزش برای دیگران بوده‌اند، توانسته‌ راه‌هایی را برای کنار گذاشتن اشتغال سنتی خود و دنبال کردن کاری با معنای آن راه پیدا کند.

این خلاصه‌کتاب صوتی به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از کارهای کوچک شروع کنید؛ سرمایه کوچکی جمع نمایید و به مرور زمان، آن را تا جایی که دلخواهتان است، گسترش دهید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی استارت آپ ۱۰۰ دلاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران خلاصه‌کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی استارت آپ ۱۰۰ دلاری

«کارآفرینان، از نظر جاه‌طلبی در کسب‌وکار،‌ تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. عده‌ای از آن‌ها از نمایش تک نفرهٔ خود خوشحال هستند و برخی دیگر، رویای بزرگ‌تری را در سر می‌پرورانند. در این میان، عده‌ای هم دوست دارند که در میانه این دو دسته قرار بگیرند؛ با این وجود، هر کدام از این انتخاب‌ها، به تنهایی کاملا قابل‌قبول است و نمی‌توان اشکالی بر آن‌ها گرفت.

اگر تصمیم به رشد کسب‌وکارتان گرفتید، این امر می‌تواند هم با رشد عمودی و هم رشد افقی، به وقوع بپیوندد.

رشد عمودی، به معنای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان قبلی و ایجاد تعامل و خدمت‌رسانی بیشتر در سطوح بالاتر است. به‌عنوان نمونه، اگر در حال فروش نرم‌افزار هستید، می‌توانید خدمات دیگری مانند چگونگی استفاده از آن را نیز بفروشید. با این‌کار، به کسب‌وکارتان عمق بیشتری خواهید داد.

از سویی دیگر، رشد افقی به معنای ارائه خدمت به مشتریان جدید است. به‌عنوان نمونه، یک طراح وبسایت متوجه این مسئله شد که طراحی‌های سفارشی او، برای دسته‌ای از افراد گران است؛ بنابراین، تصمیم به فروش چندین قالب استاندارد با قیمتی پایین‌تر گرفت تا مشتریان بیشتری از خدمات وی بهره ببرند.

همزمان با رشد کسب‌وکار، متوجه خواهید شد که نمی‌توانید به تنهایی همه‌چیز را مدیریت کنید. یکی از راه‌حل‌ها، می‌تواند برون‌سپاری وظایفی خاص باشد. این مورد، طیف وسیعی را در بر می‌گیرد؛ از تمیز کردن محل کار گرفته تا تنظیم زمان ملاقات‌ها یا حتی تولید خود محصول.

مناسب بودن فرآیند برون‌سپاری تا حد زیادی به نوع کسب‌وکار و شخصیت‌تان بستگی دارد. به‌عنوان نمونه، اگر بیشترین بخش کسب‌وکار شما را ارتباط با مشتری تشکیل دهد و شخصیت شما به گونه‌ای باشد که به دنبال کنترل دیگران باشید، احتمال برون‌سپاری برای شما خطرناک خواهد بود. داشتن چنین شخصیتی، موجب می‌شود که مدام در حال کنترل و چک کردن نحوه عملکرد افرادی باشید که برون‌سپاری را به آن‌ها سپرده‌اید؛ این مسئله، به‌خودی‌خود، باعث ایجاد تنش و مشکل خواهد شد!

اگر رویای شما این است که روزی کسب‌وکارتان را بفروشید و در جزیره‌ای تنها و خوش آب‌وهوا، بازنشسته شوید،‌ باید کسب‌وکار مدنظر شما مقیاس‌پذیر و قابل رشد باشد. باید بتوان این کسب‌وکار را به دیگران آموخت تا خریدار بتواند با آموزش آن به تعداد افراد بیشتری، کسب‌وکار خودش را بزرگ‌تر نماید. ضمناً کسب‌وکار شما باید آن‌قدر باارزش باشد تا برای تولیدات بیشتر، انتظار مشتریان بیشتری را نیز داشته باشید.»

رسوایی شیرین؛ راهنمای عملی و کاربردی از مسخره شدن و شکست تا رسیدن به موفقیت
میلاد کربلای علی زاده ایفا
دوست من فرشته
کیاندخت آقاخانی
گفت و گو در سیسیل
الیو ویتورینی
الکترونیک قدرت در سیستم های فتوولتائیک
ماهیندا ویلاتگاموا
مقدمه شاهنامه پادشاهی کیومرث، هوشنگ تهمورث، جمشید، ضحاک
ابوالقاسم فردوسی
پاییز تبسم
فضل‌الله طباطبایی ندوشن
شناخت پرندگان خانگی
بابک وجدان‌خوش
دیوان کوی دوست
بهرام وهابی
اعظم المصائب (جلد دوم)
علی قربانی سفیدان
فراوانی
فرشته میرهاشمی
۱۰۰۰+۲۰ تست آسیب شناسی ورزشی
احسان الوانی
افزایش مشارکت سیاسی جوانان از طریق انتخابات
نرگس مهری
ماشین از کار می‌اُفتد
ای. ام. فورستر
مقاوم سازی اتصالات دال - ستون در دال های تخت
علی خیرالدین
جایگاه بیمه طلاق در حقوق ایران
محسن علی نژادی
مالکیت اراضی نفتی
رسول ملکی
پنج راز موفقیت برای نوجوانان
ماوی آسگدام
پنج گفتار
مهدی سیدی
من اکنون اینجا هستم
الکساندرا فری
تاثیرات میان رودان بر ایدئولوژی و دین هخامنشیان
آندرئاس یوهاندی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان