دانلود کتاب صوتی مرداب روح با صدای امین تارخ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرداب روح اثر جیمز هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی مرداب روح

معرفی کتاب صوتی مرداب روح

کتاب صوتی مرداب روح نوشتهٔ جیمز هالیس و ترجمهٔ فریبا مقدم است. امین تارخ گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر صوتی دربارهٔ زندگی تازه در فضاهای محزون است. نویسنده باور دارد که ما، در نهایت، انتخاب‌های محدودی در این زندگی داریم؛ زیرا چه بخواهیم و چه نخواهیم، بخش عمده‌ای از سفر عمرمان را در مرداب‌ها می‌گذرانیم. این کتاب با هدف برانگیختن تعمق و توافق خواننده برای دیدار آگاهانه از این مرداب‌ها نوشته شده است.

درباره کتاب صوتی مرداب روح

کتاب صوتی مرداب روح دربارهٔ تلاش هموارهٔ انسان برای رهاشدن از رنج‌های زندگی و رسیدن به خوشبختی است. وعدهٔ خوشبختی، وعده‌ای است که دولت‌ها، پدر و مادرها و مدیرها به زیردستان خود می‌دهند. گاه در زندگی می‌بینیم یا احساس می‌کنیم که به خوشبختی دست نیافته‌ایم و اغلب دربارهٔ مفهوم آن سرگردان باقی می‌مانیم.

جیمز هالیس در کتاب صوتی «مرداب روح» به ما می‌گوید که چگونه باید از رنج‌های زندگی خود که بخش جدایی‌ناپذیر و موهبت‌های بزرگ زندگی‌مان هستند، نهایت استفاده را بکنیم؛ خوشبختی‌مان را در درک رنج‌هایمان ببینیم و نه در ازبین‌بردن آن‌ها.

شنیدن کتاب صوتی مرداب روح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی مرداب روح

«عارف و ریاضیدان برجسته فرانسوی، پاسکال نوشته است: «سکوت این فضاهای بیکران مرا به وحشت می‌اندازد.» چه کسی تاکنون ساعت چهار صبح بیدار نشده و به‌شدت احساس تنهایی، آسیب‌پذیری و وحشت نکرده است؟ چه کسی سکوت فضاهای نامتناهی دنیای بیرون و فضاهای بیکران درون را احساس نکرده است؟ چه کسی با ریزش برگ‌ها، فانی بودن همه چیز و تنهایی خود را در این سیاره چنانکه رابرت فراست می‌گوید لمس نکرده است؟

آنها نمی‌توانند مرا به فضاهای خالی میان ستارگان

در کراتی که هیچ بشری در آنجا ساکن نیست برسانند

من آن فضاها را در درون و بسیار نزدیک به خود دارم

و خود را با مکان‌های متروک درونم می‌ترسانم.

چه کسی در برابر خواسته‌های زندگی احساس بی‌کفایتی و آرزوی رهایی نکرده است؟ چه کسی فرار آشنایان را بعد از درخواست کمک ندیده و مجبور نشده است به منابع ضعیف خود اکتفا کند؟

در هر یک از این احوال مردابی، وظیفه‌ای وجود دارد که به رشد منجر می‌شود. درست همان‌گونه که یونگ گفته است در هر جلسه درمان باید پرسید که درمان‌جو با داشتن این روان‌رنجوری از انجام چه وظیفه‌ای اجتناب می‌کند، ما نیز باید بپرسیم چه وظیفه‌ای در هر یک از این مکان‌های اندوهناک وجود دارد. در هر مورد، شکلی از ترک وابستگی یا شهامت یافتن برای بی‌دفاع و مسئولانه ایستادن در برابر جهان هستی وجود دارد. در هر حال ما به چالش کشیده می‌شویم تا رشد کنیم و سفر را با آگاهی بیشتر ادامه دهیم. درحالی که رشد اغلب وحشت‌انگیز است، اما رهایی‌بخش نیز هست و ارزش و معنا را به زندگی ما می‌آورد.

نورمن تا سی سالگی دوبار ازدواج کرده بود. او در هر دو ازدواجش پناهگاه مطلوب خود را که با تملق، فرهیختگی مصنوعی، جذبه و زبان‌بازی ساخته بود به آشوب کشیده بود. کمی بعد از هر ازدواج، هنگامی که عروس به نیازهای او رسیدگی نکرده بود بسیار خشمگین می‌شد، حرکات و انتخاب‌های همسرش را تحت نظارت می‌گرفت و تهاجمات کلامی به او را آغاز می‌کرد که به بدرفتاری فیزیکی منجر می‌شد. هنگامی که به نورمن ثابت می‌شد همسرش قابل‌کنترل نیست، نورمن طلاق می‌گرفت و عازم زناشویی بعدی می‌شد.»

معرفی نویسنده
جیمز هالیس

درباره نویسنده جیمز هالیس

جیمز هالیس روان‌شناس، نویسنده و روانکاو است که سال‌ها بر روی آثار یونگ تحقیق می‌کند. هالیس چندین کتاب بر اساس بینش‌های شخصی در روان‌شناسی تحلیلی یونگ نوشته که خوانندگان زیادی را به خود جذب کردند.

نظرات کاربران

Bahar M
۱۳۹۷/۰۳/۲۱

از زحمت مشهود آقای تارخ بابت روایت این کتاب به زیبایی هر چه تمام ممنونم. کتاب مغزداریه و جای درنگ و دقیق شدن داره . یک پیام هم برای مترجم محترم... واژه ی can وقتی به معنای احتمال باشه نباید توانستن

- بیشتر
فرزاد
۱۳۹۸/۰۷/۲۷

چیزی که این می خونه با کتاب مرداب روح ترجمه فریبا مقدم فرق داره ، حیف ۲۲ تومن پول . طاقچه جدیدا خیلی رو اعصابی حذفت می کنم آخر

armina
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

کتاب زیاد برای من مفید نبود علتش شاید به خاطر این بود که با نسخه اصلی متفاوته و یه سری مطالب حذف شده پیشنهاد میکنم نسخه الکترونیک رو مطالعه کنید و همچنین من گویندگی رو اصلا نپسندیدم.

Benjamin
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

این کتاب رو آقای امین تارخ خدابیامرز هم با صدای شگرفشون گویندگی کردن که خیلی جذاب تر هست بنظر من.

sami
۱۴۰۰/۰۵/۱۷

این کتاب برای من دریچه ای بود به سوی ژرفا

کاربر ۳۹۳۸۲۳۸
۱۴۰۰/۱۰/۱۶

محتوای کتاب این نیست

کاربر ۱۰۳۲۶۸۱
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

به نظر من کتابی در مسیر معنا و عمق هست طبیعتا مناسب برای کسانی هست که طالب مسیر معنا باشد

کاربر 7344083
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

خیلی زیبا و دلنشین بود مخصوصا با گویندگی مرحوم جناب تارخ بی نظیر تر هم شده بود، وبسیار مفید، من هر فصل را دو، سه مرتبه گوش کردم

کاربر 6964072
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

کتابی بسیار عالی و با ارزش .... مخصوصا با گویندگی مرحوم امین تارخ عزیز . اگر مطالعه و درک این کتاب منجر به کاربرد در زندگی شود ، عاااالی ست .

سینا
۱۳۹۶/۰۹/۲۲

عالیه عالیه عالیه

زمان

۲ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۳۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۳۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان