دانلود کتاب صوتی همان جایی که هستی بهترین خودت باش با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی همان جایی که هستی بهترین خودت باش

کتاب صوتی همانجایی که هستی بهترین خودت باش نوشتهٔ جول اوستین و ترجمه‌شده توسط سایت نگرش نیک و با صدای نازنین آذرسا منتشر شده است. را‌ه‌های دوام‌آوردن در سختی‌ها در این کتاب آمده است.

درباره کتاب صوتی همانجایی که هستی بهترین خودت باش

این کتاب صوتی متن یکی از سخنرانی‌های جذاب جول اوستین به همین نام است که در نشر صوتی آذرسا به صورت گویا درآمده است. در این کتاب صوتی جول اوستین می‌گوید مهم نیست در چه شرایطی باشیم. ما باید سعی کنیم همیشه بهترین نسخه از خودمان باشیم و این نکتهٔ مهمی است که باعث موفقیت ما حتی در ایام سختی می‌شود. در این کتاب جول اوستین به داستان حضرت یوسف اشاره می‌کند. اینکه چگونه او حتی بعد از اینکه به بردگی فروخته شد و یا حتی زمانی که به او تهمت زده شد و به زندان انداخته شد باز هم بهترین نسخه از خودش را ارائه کرد.

نسخه از خود بودن به چه معناست؟

بهترین خود بودن به معنای واقعی زندگی کردن است.

برای اینکه بهترین خود باشید، باید به خود و ارزش هایتان وفادار بمانید. همچنین باید مطمئن شوید که کاری را انجام می‌دهید که احساس خوشبختی، هدف و معنا را برای شما به ارمغان می‌آورد. بهترین خود بودن به این بستگی ندارد که زندگی آرام یا بی‌نقص باشد، بلکه به آنچه می‌توانید کنترل کنید بستگی دارد.

همچنین کلید این تحقق موضوع پایداری و اسمترار است. شما نمی‌خواهید فردای خود را با روشی که امروز دارید عوض کنید. بهترین خود بودن به معنای درک و شکوفا کردن پتانسیل خود است.

نظرات غیر مفید دیگران را به نفع تمرکز بر نیازهای خود و تعیین اهداف تنظیم کنید. این طرز فکر در مورد مدرسه، شغل، روابط، سلامت و پیشرفت شخصی شما صدق می‌کند.

بهترین زندگی شما با دیگران متفاوت خواهد بود. هیچ «راه درستی» برای زندگی واقعی و یافتن سعادت واقعی وجود ندارد.

چگونه زندگی را تغییر دهید تا بهترین خود باشید؟

اجازه دهید با مشکلات شروع کنیم؛ از سرکار برگشته اید و خسته هستید، روزی طولانی بوده است. می‌دانید که می‌توانید کارهایی، برای خارج شدن از راهی که در آن هستید، انجام دهید؛ ولی اجازه دهید صادق باشیم شما واقعا ترجیح می‌دهید بنشینید، استراحت و کمی تفریح کنید، خوراکی بردارید و برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌تان را ببینید؛ اما بعد از اینکه این کارها را انجام دادید، روز تمام شده است؛ پس زمانِ کافی وجود ندارد؛ چیزی که شرایط را بدتر می کند، این است که امروز شما انرژی و اراده کافی برای تغییر زندگی‌تان را ندارید.

از خود گذشتگی چیست؟

منظورمان از کلمه از خودگذشتگی چیست؟ به صورت مختصر از خودگذشتگی به معنی این است که شما احتیاجات دیگران را به احتیاجات خود ارجحیت دهید. چه صندلی خود را در اتوبوس به یک خانم باردار بدهید، چه برای یکی از همکارانتان یک فنجان چای درست کنید.

تحقیقات نشان داده است که همین کمک های کوچک می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی سلامت روان شما داشته باشد. برای مثال اضطراب را کم می‌کند و حس شما را بهتر می‌کند، علاوه بر این باعث افزایش حس اعتماد به نفس و خوشحالی می شود.

منفعت کمک به دیگران برای سلامت روان چیست؟

 کمک به دیگران حس خوبی دارد

وقتی که به دیگران کمک می‌کنید باعث تغییرات مثبتی در مغز می‌شوید که مستقیماً با شادی در ارتباط‌اند.

حس سرخوشی به همراه یک مدت طولانی احساس آرامش برای شما به همراه دارد که در نهایت می‌تواند به سلامت روان شما کمک کند. کمک به دیگران باعث ارتقای زندگی اجتماعی ما می‌شود و همچنین سبب می‌شود ما به داشتن زندگی فعال‌تر تشویق شویم. کمک به دیگران ما را از مشکلاتمان دور می‌کند و به ما فرصت می‌دهد در فعالیت‌های معنوی شرکت کنیم و این فعالیت‌ها باعث افزایش اعتماد به نفس ما نیز می‌شوند.

حس تعلق و کاهش انزوا

عضوی از یک اجتماع بودن به ما حس تعلق می‌دهد. کارهایی که شما را با مردم رودررو می‌کند مانند کارهای داوطلبانه باعث می‌شود حس تنهایی و انزوا در زندگی شما کمتر شود.

در نظر گرفتن تمام جوانب زندگی

بسیاری از مردم متوجه نمی‌شوند که نگاه به همه جوانب زندگی چه تاثیر مثبتی می‌گذارد. کمک به افراد نیازمند، مخصوصاً آن دسته که موقعیت مالی خوبی ندارند، باعث می‌شود به فکر فرو بروید که چقدر خوشبختید. به شما این فرصت را می‌دهد که برای یک بار هم که شده به نداشته‌هایتان فکر نکنید. در نتیجه تصویر مثبت و واضحی از زندگی شما را نمایان می‌کند و باعث کاهش اضطراب شما خواهد شد.

کمک می‌کند دنیای شادتری داشته باشیم- شادی مسری است

کمک کردن به همنوع دنیا را به مکان بهتری تبدیل می‌کند. این نوع مهربانی‌های کوچک باعث افزایش عزت نفس، کنترل، شادی و مثبت‌اندیشی می‌شود.

همینطور باعث تشویق افرادی می‌شود که روزی کسی به آنها کمک کرده است، تا آنها هم به دیگران کمک کنند. این مسئله باعث به‌وجود‌آمدن یک جامعه مهربان و یاری رسان می‌شود.

هرچه به دیگران خوبی کنید به خودتان خوبی کرده‌اید

تحقیقات نشان می‌دهند که تاثیرات یک عمل خیر می‌تواند تا مدت‌ها پس از انجام آن باقی بماند. در واقع در مغز شما یک بانک از خاطرات مهربانی‌هایتان باقی می‌ماند و در صورت نیاز به آنها دسترسی خواهید داشت.

شنیدن کتاب صوتی همانجایی که هستی بهترین خودت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان