دانلود کتاب صوتی انقلاب خواب (میکروبوک) با صدای مهرنام سپهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انقلاب خواب (میکروبوک) اثر آریانا هافینگتون

دانلود و خرید کتاب صوتی انقلاب خواب (میکروبوک)

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی انقلاب خواب (میکروبوک)

خلاصه‌کتاب صوتی انقلاب خواب (میکروبوک) نوشتهٔ آریانا هافینگتون با ترجمهٔ مهرنام سپهری است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب تصمیم بگیرید یک شب زندگی خود را متحول کنید.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی انقلاب خواب (میکروبوک)

اگر می‌خواهید به فردی پرانرژی، پربازده و خوش‌اخلاق تبدیل شوید این کتاب صوتی مخصوص شماست.

«کتاب انقلاب» نوشتهٔ آریانا هافینگتون، یکی از بنیانگذاران و سردبیر هافینگتون پست و از پیشگامان اجرای سیاست‌های خواب بهتر در سازمان‌ها و ادارات است. او نویسنده چندین کتاب پرفروش است.

هافینگتون در این کتاب روش‌هایی برای بهبود خواب ارائه می‌دهد و دربارهٔ خواب کارمندان، خواب مناسب برای دانش‌آموزان، خواب ورزشکاران، کیفیت خواب زوجین مسائلی را مطرح می‌کند. او بر این باور است که کم‌خوابی نشانه سختکوشی، فداکاری یا سرسختی نیست و معتقد است این باور رایج، یک افسانه است و به ما آسیب می‌رساند. همه افراد، از کودکان گرفته تا ورزشکاران نخبه و مدیران ارشد، زمانی که به اندازه کافی بخوابند، سالم‌تر و پربازده‌تر هستند. زمان انقلاب خواب فرا رسیده است.

پس از شنیدن این کتاب صوتی ممکن است از دانستن این که یک ساعت خواب بیشتر، چه تاثیری می‌تواند در زندگی شما داشته باشد شگفت‌زده شوید!

این کتاب با صدای دکتر محمد نظری شنیداری شده که چهره‌ای آشنا برای مخاطبان است و این بار قرار است با صدای ملایم و آرامش‌بخش او، «انقلاب خواب» را بشنویم. این فایل صوتی برای شما آماده شده است تا تمام نکات مهم و کلیدی درباره این نیاز اساسی و حیاتی بشر را تنها در ۲۸ دقیقه بشنوید.

پس از شنیدن این کتاب صوتی به پاسخ این پرسش‌ها خواهید رسید:

چرا زوج‌هایی که با هم می‌خوابند، بیشتر با هم می‌مانند... .

چرا همه ما باید در اتاقمان از لوندر (اسطوخودوس) استفاده کنیم؟

چرا، حتی در یک روز مدرسه، باید اجازه دهیم فرزندمان از دروغ گفتن لذت ببرد.

و...

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی انقلاب خواب (میکروبوک) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که فکر می‌کنند کمتر بخوابند موفق‌ترند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آریانا هافینگتون

آریانا هافینگتون ستاسیناپولوس متولد ۱۹۵۰ در آتن نویسنده، روزنامه‌نگار و تحلیلگر یونانی‌تبار است. او دارای کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه کمبریج و حامی حزب دموکرات است. او مجری بسیار توانا در رادیو، تلویزیون و رسانه‌های بین‌المللی است؛ ازاین‌رو از تاثیرگذارترین شخصیت‌های زن در رسانه‌های جهان نام برده شده است. آریانا تاکنون سیزده کتاب نوشته و بنیان‌گذار نشریه و وب‌سایت خبری هافینگتون پست است. کتاب «انقلاب خواب» از جمله کتاب‌های این نویسنده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان