دانلود کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما با صدای مهدی جمالی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما اثر جوزف مورفی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما

نویسنده:جوزف مورفی
گوینده:مهدی جمالی
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما

کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما نوشتهٔ جوزف مورفی و یان مک ماهان و ترجمهٔ رامین بختیاری است. نشر آوانامه این کتاب صوتی را با گویندگی مهدی جمالی منتشر کرده است. 

درباره کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما

نیروی معجزه‌آسای ذهن ناخودآگاه می‌تواند بیماری شما را بهبود بخشد و سلامتی و سرزندگی را به شما بازگرداند. در روند یادگیری نحوهٔ به‌کارگیری نیروهای درونی‌تان، به‌تدریج قفل و زنجیر درهای زندان ترس و اضطرار را خواهید گشود. نویسندهٔ کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما، مدت‌ها درگیر تومور خطرناک مغزی بوده است و زمانی که شروع به دعا کردن می‌کند و باور می‌کند که شفا پیدا میکند کم‌کم اثرات تومور از بین می‌رود و درمان می‌شود. او بعدها تصمیم می‌گیرد کتابی در مورد قدرت ناخوآگاه انسانی بنویسد و در آن توضیح دهد معجزه زمانی که به آن باور داشتید اتفاق می‌افتد. معجزی ارتباط مستقیم با دعا و نیایش علمی و ماهرانه، تعاملی هماهنگ و شسته و رفته بین سطوح خودآگاه و ناخودآگاه ذهن است که به شکل ماهرانه و حساب‌شده با هدف و مطلوب مورد نظر هم‌سو شده باشد دارد. این کتاب مملو از مطالعات موردی موفقیت‌آمیز و نمونه‌های عینی و واقعی است. روش‌ها و دستور‌العمل‌های آسان و کاربردی این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا به‌ راحتی آن‌ها را در زندگی روزمره‌‌تان به‌کار ببرید. در کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما تلاش‌ شده حقایق بنیادی مهم در مورد عملکرد ذهن به ساده‌ترین شکل ممکن تشریح شود. می‌توان به‌راحتی قوانین بنیادین زندگی روزمره و قوانین ذهنی را به زبان ساده توضیح داد.

کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمام کسانی که همواره از خود می‌پرسند چرا دیگران از من موفق‌تر و پروتمندتر هستند پیشنهاد می‌شود.

بخش‌هایی از کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما

«آیا می‌دانید چگونه دعا کنید که نتیجه‌بخش باشد؟ از وقتی دعا کردن را جزء یکی از کارهای روزمره خود قرار داده‌اید چه مدت می‌گذرد؟ در شرایط اضطراری، خطر یا دردسر، هنگام بروز بیماری‌ها و وقتی بوی مرگ به مشام می‌رسد، همه به یاد دعا کردن می‌افتند.

با نگاهی به اخبار روزانه، با گزارش‌هایی مثل دعای دسته‌جمعی مردم کشور برای شفای کودکی مبتلا به بیماری لاعلاج، برقراری صلح و آرامش در ملت‌های درگیر جنگ و خشونت یا نجات گروهی از کارگران معدن که در زیر آوار معدنی گرفتار شده‌اند برخورد می‌کنیم. بعدها پس از نجات معدنچیان از زیر آوار، از زبان آن‌ها می‌شنویم که در تمام مدت زیر آوارها برای نجات خود دعا می‌کرده‌اند.

بدون شک دعا و طلب حاجت کمکی همیشگی و حاضر و مهیا در مواقع سختی و گرفتاری است؛ اما چرا برای نهادینه کردن دعا به عنوان جزء لاینفک زندگی روزمره خود، باید منتظر وقوع گرفتاری و دردسر باشیم؟ پاسخ‌های معجزه‌گونه و شگفت‌انگیزی که به دعاهای مردم داده می‌شود، عنوان روزنامه‌ها و نشریات را تشکیل می‌دهند و خود گواهی بر مؤثر و نتیجه‌بخش بودن دعا در زندگی انسان هستند؛ اما درباره دعاهای متواضعانه و کودکانه بچه‌ها، دعاهای شکرگزارانه سر میز غذا و بذل و بخشش‌های خالصانه‌ای که به قصد قرب و رضای خدا انجام می‌شوند چه می‌توان گفت؟»

نظرات کاربران

iman
۱۴۰۲/۱۲/۰۸

درود بر شما.کتاب بسیار عالی و تاثیر گذار است. من تا الان به خیلی ها این کتابو پیشنها دادم و معرفی کردم. اما انتقادی از ناشر عزیز دارم. این کتاب ماه قبل حدود 20 هزارتومان ارزون تر بود. اما ناگاهان خیلی

- بیشتر

زمان

۱۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۳۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۳۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۶,۰۰۰
تومان