دانلود کتاب صوتی قهرمان با صدای محبوبه سعیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قهرمان اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی قهرمان

معرفی کتاب صوتی قهرمان

کتاب صوتی قهرمان نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ نفیسه معتکف است. محبوبه سعیدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی رازهای موفقیت از زبان انسان‌های مختلف را بیان کرده و از قصه‌ای گفته است که از سفری شجاعانه به کرهٔ زمین آغاز می‌شود.

درباره کتاب صوتی قهرمان

راندا برن که با نوشتن کتاب «راز» به شهرت رسید و آنجا از موفقیتش برای رسیدن به شادی و سلامتی، شغل دل‌خواه، ثروت و روابط سازنده گفته بود، حال در کتاب صوتی قهرمان قصه‌ای را تعریف می‌کند که از زندگی روی زمین و راه موفقیت و لذت‌بردن از آن می‌گوید. کتاب صوتی قهرمان، حاوی قصه‌ای جالب است که زندگی راندا برن را تغییر داده و از آن به بعد هم زندگی آدم‌های بسیاری را در سراسر کرهٔ زمین عوض کرده است. این قصه در زبان‌ها و فرهنگ‌های گوناگون به شکل‌های مختلف نقل شده، اما مضمون همه یکی است: قهرمانی که شجاعانه به زمین سفر می‌کند و در این سفر درس‌هایی برای زندگی فرا می‌گیرد.

این قهرمان متوجه می‌شود که زندگی با درد و رنج همراه است؛ با چالش‌ها و فرازونشیب‌هایی که زحمت بسیاری برای آدم‌ها به همراه دارد. زندگی‌کردن، کودکی و نوجوانی، بلوغ و بزرگسالی همه و همه زحمت دارد و در کنار تمام زیبایی‌ها، در کنار تمام آن لذت، غم و اندوه هم دارد. هیچ‌کس در جهان پیدا نشده است که پیر نشده باشد، در برابر مرگ ایستاده باشد یا حتی غم و شکست را تجربه نکرده باشد. این مسافر درک می‌کند که هر چیزی را در زندگی با ضد خود می‌شناسند. اصلاً اگر این درد و رنج‌ها وجود نداشته باشد، خوشی چه معنایی دارد؟ اگر این غم و اندوه نباشد، آیا شادی معنایی دارد؟ چیزی که به آسانی به دست می‌آید، به همان آسانی هم از دست می‌رود و این زحمتی که ما می‌کشیم است که به داشته‌ها و به زندگیمان ارزش می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی قهرمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسنده، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی در سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا زاده شد. او به‌واسطهٔ کتاب و فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های بعدی او «قدرت»، «جادو و قدرت تصور هِنری» هم به‌نوعی تحت‌تأثیر این کتاب هستند. آخرین کتاب راندا برن با نام «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به‌گونه‌ای بیانگر تأثیر این کتاب در مسیر حرفه‌ای او است. از کتاب «راز»، زمانی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و در طول یک سال، ۱۹ میلیون نسخه به فروش رسید.

در سال ۲۰۰۷، برن در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجلهٔ تایم، در شکل‌دادن به جهان تأثیر داشته‌اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی او از زمانی که در برنامهٔ تلویزیونی «اپرا وینفری» حضور پیدا کرد، سرعت گرفت. فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باورداشتن، به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید. هر چند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند. کتاب «قهرمان» یکی دیگر از آثار اوست.

بخشی از کتاب صوتی قهرمان

«لازم است بر این باور باشی که همه‌چیز امکان‌پذیر است و این که تو می‌توانی هر کاری را انجام دهی. چه بسا خودباوری قدرتمندترین توانایی قهرمان درونت است که در دسترس تو می‌باشد. خودباوری باعث می‌شود بتوانی از پس وضعیت‌های دشوار یا شرایط پرچالش سربلند بیرون بیایی و سرانجام رسیدن به رویایت را میسر می‌کند. پیت کاردل در اولین دوره به‌عنوان مربی اصلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، یک جوان بااستعداد را به‌عنوان کوارتر بک در فوتبال آمریکایی یعنی رئیس تیم حمله و توپ‌انداز که استعداد او نادیده گرفته شده بود را زیر بال و پر خود گرفت.

مشکل آن بازیکن این بود که در برابر گفت‌وگوی منفی ذهنی با خودش خیلی مستعد بود. تا جایی که گاهی اوقات روی توانایی او برای بازی خوب تأثیر می‌گذاشت. به محض این که پیت متوجه اشتباه کوارتر بک خود شد، همراه با همکاران خود سعی کرد که گفت‌وگوی منفی ذهنی بازیکن خود را از بین ببرد. خدا را شکر دخالت آن‌ها باعث شد کوارتر بک چنان به خودباوری برسد که در دو دوره‌ی بعدی، او کاپ قهرمانی هیسمن را به‌عنوان بهترین بازیکن فوتبال کلج به خود اختصاص دهد.»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

الهام فخرایی
۱۴۰۲/۰۳/۰۱

برای من به شدت خسته کننده بود، هر فصل یک سری ماجرا درباره آدم هایی که سعی کردند موفق باشند، همین! من نتونستم به جز دو فصل ادامه بدم کتاب رو ... با اینکه نسخه صوتی رو خریدم و گوش

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۳۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۳۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان