دانلود کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال با صدای آرش آذردرخش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال اثر حسن قلیچ خانی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال

معرفی کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال

کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال نوشتهٔ حسن قلیچ خانی و نوید ناصحی فر و وحید ناصحی فر است. آرش آذردرخش گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی یک برنامهٔ قدم‌به‌قدم تا موفقیت دیجیتال است.

درباره کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال

کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال ما را با مفاهیم اصلی و پایه‌های این علم آشنا کرده است. ما از طریق این اثر صوتی می‌آموزیم که چگونه از آن در فعالیت‌های اقتصادی خود کمک بگیریم. همان‌طور که از نام این کتاب پیدا است، دیجیتال‌مارکتینگ اگرچه شاخه‌ای از علم اقتصاد است، با هنر و خلاقیت ما پیوند می‌خورد. شناخت بازار درست برای خرید یا فروش یک محصول برای هر دو طرف (یعنی فروشنده و خریدار) اهمیت بالایی دارد. ابزارهای دیجیتالی این فرصت را به ما می‌دهند که در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و با جذب طیف گسترده‌ای از مخاطبان، فروش محصولات خود را به بالاترین حد برسانیم. اگرچه بازاریابی دیجیتال در ایران، دوران ابتدایی خود را می‌گذراند و آن‌طور که لازم است به پیشرفت نرسیده، با شنیدن کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال خواهیم دانست که روش سنتی بازاریابی دیر یا زود تسلیم دیجیتال‌مارکتینگ خواهد شد؛ پس چه بهتر که هر چه زودتر کسب‌و‌کار خود را با قواعد و راهکارهای بازاریابی دیجیتالی پی بگیریم.

از مزایای دیجیتال‌مارکتینگ می‌توان به این ویژگی اشاره کرد که تولیدکننده و مصرف‌کننده با حذف واسطه‌ها در ارتباط مستقیم با هم قرار می‌گیرند. حذف واسطه همیشه با سود بیشتر تولیدکننده و هزینهٔ کمتر مصرف‌کننده همراه است. ناگفته نماند که در این حالت، زمان خرید و فروش نیز به کمترین حد ممکن می‌رسد. وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دو بستر اصلی بازاریابی دیجیتال هستند که همهٔ ما حداقل یک بار تجربهٔ خرید یا فروش از طریق آن‌ها را داشته‌ایم.

شنیدن کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال

«اینفلوئنسر مارکتینگ شامل فعالیت‌هایی می‌شود که هدفشان ایجاد تبلیغ یا معرفی یک محصول یا خدمات است که به وسیله‌ی افراد تأثیرگذار صورت می‌گیرد. افرادی که دارای تأثیرند، معمولا افرادی هستند که دارای دنبال‌کنندگان زیادی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام هستند و نظرشان را با آن‌ها در میان می‌گذارند تا برای یک برند خاص تبلیغ کنند و معرفی محصول انجام دهند.

افراد تأثیرگذار فعالیت زیادی در اینستاگرام دارند. اینستاگرام این روزها به عنوان یک شبکه‌ اجتماعی پرطرفدار امکانات وسیعی برای فروش و برندینگ یک سری کسب‌و‌کارها در اختیار افراد گذاشته است. افراد تأثیرگذار که ممکن است در شبکه‌های اجتماعی دارای دنبال‌کنندگانی باشند، می‌توانند بهترین گزینه برای انجام تبلیغات و معرفی محصول کسب‌و‌کارها باشند.

یکی از دلایل فروش بالای محصولات به وسیله‌ی این افراد این است که علاوه‌بر اینکه در ارتباط با محصول اطلاعاتی کسب می‌کنیم، می‌توانیم مشاهده کنیم که افراد مشهور از آن استفاده می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۹۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۹۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۸,۴۰۰
تومان