دانلود کتاب صوتی تابوی جنسی از تقدس تا تنفر (جلد نهم) با صدای کمال هادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تابوی جنسی از تقدس تا تنفر (جلد نهم) اثر کمال هادی

دانلود و خرید کتاب صوتی تابوی جنسی از تقدس تا تنفر (جلد نهم)

معرفی کتاب صوتی تابوی جنسی از تقدس تا تنفر (جلد نهم)

کتاب صوتی تابوی جنسی از تقدس تا تنفر (جلد نهم) نوشته و حاصل گویندگی کمال هادی است. انتشارات فرسار این کتاب صوتی را منتشر کرده است. این اثر صوتی یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «حلقه‌های گمشده در خانواده؛ نقش بی‌سوادی جنسی در انحرافات اخلاقی و روابط زناشویی» است.

درباره کتاب صوتی تابوی جنسی از تقدس تا تنفر (جلد نهم)

کتاب صوتی تابوی جنسی از تقدس تا تنفر (جلد نهم) نوشتهٔ کمال هادی، به بررسی علت‌ها و چگونگی رفتارها و مشکلات جنسی انسان پرداخته و با معرفی نیاز جنسی به‌عنوان یک امر طبیعی، راهکارهایی علمی و عملی برای کنارآمدن و ارضای آن ارائه کرده است. کتاب صوتی حاضر برای ارتقای سواد جنسیِ همهٔ سنین و اقشار جامعه که به‌خاطر نداشتن سواد جنسی و آموخته‌‌های غلط خود از دیگران و رسانه‌ها به انواع انحرافات جنسی کشیده شده یا در روابط زناشویی خود دچار ناسازگاری هستند، نوشته شده است. این کتاب با نگرشی نو به موضوع جنسی که از نیازهای اساسی و طبیعی هر موجود زنده از جمله انسان است، تابوی چندین هزار سالهٔ آن را شکسته و پنجره‌ای تازه به روی افراد و جامعه باز کرده که با تغییر نوع نگاه، ترس، سرکوب، پنهان‌کاری و دنیایی از مسائل پشت پرده و حواشی آن کنار آمده و برای همیشه خود را از این بن‌بست تاریک رها سازیم.

با شنیدن این اثر می‌توانید اصول صحیح رفتارشناسی جنسی را فراگرفته و در زندگی به کار گیرید، سواد جنسی لازم را برای یک زندگی سالم فرا گیرید، تابوهای ‌حاکم بر روابط جنسی‌‌ را شناخته و به‌طور اصولی با آن‌ها برخورد کنید و به اختلالات‌ جنسی و تأثیر آن‌ها در فرد و روابط زناشویی آگاه شوید؛ همچنین با شنیدن این کتاب با اصول و مهارت‌هایی آشنا می‌شوید که در برخورد با مشکلات جنسی خود، همسر یا فرزندتان ضمن پذیرش آن به‌عنوان امری طبیعی، به‌طور معقول و منطقی با آن کنار آمده و اختلالات احتمالی را به‌راحتی تشخیص داده و به‌کمک یک درمانگر خوب درمان کنید.

شنیدن کتاب صوتی تابوی جنسی از تقدس تا تنفر (جلد نهم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به مشاوران خانواده و افرادی که سال‌ها است از نیازها، مشکلات یا احتمالاً اختلالات، سوء‌استفاده‌ها یا افشاگری‌های جنسی خود، همسر و فرزندشان رنج برده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کمال هادی

کمال هادی خانواده‌درمانگر تخصصیِ مـراکز مشاورهٔ همکار صداوسیما در برنامه‌های آموزش خانواده، مدرس کارگاه‌های تحکیم خانواده، دوره‌های تأمین مدرسی مدرسان آموزش خانواده و دانشگاه‌‌‌‌‌ِ ضمن خدمت فرهنگیان است که دوره‌های تخصصی (workshop) انجمن علمی روان‌شناسی بالینی ایران را گذرانده است.

بخشی از کتاب صوتی تابوی جنسی از تقدس تا تنفر (جلد نهم)

«امروزه مخالفین آموزش جنسی بر این باور غلط متمرکز هستند که صحبت در مورد مسائل جنسی موجب تحریک و بیداری زودرس جنسی کودکان و نوجوانان می‌شود! این استدلال بدان می‌ماند که آگاهی افراد در مورد میکروب‌ها، مضرات الکل، سیگار، ایدز، کرونا و موادمخدر به افزایش‌آن‌ها منجر خواهدشد! آن‌وقت نباید برای افراد در خصوص مضرات آن‌ها نیز اطلاعاتی داده شود؛ چون بدان‌‌ها ترغیب خواهند شد! این ساده‌لوحانه‌ترین توجیه جهت عدم آموزش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگ‌سالان در این خصوص است؛ چراکه اغلب افراد مبتلا به هرکدام از آسیب‌های اجتماعی و جنسی اظهار می‌دارند که اگر از اول اطلاعات کافی داشته و به مضرات آن‌ها واقف بودند، هرگز مبتلا نمی‌شدند. شما چه بخواهید و چه نخواهید، امروزه نوجوانان از همان دوره کودکی توسط رسانه‌ها و اطرافیان بمباران اطلاعات جنسی شده و دچار بلوغ زودرس می‌شوند که به‌جهت تعارض در سن تقویمی و سن جسمی و جنسی و عدم توانایی در مهار و کنترل نیازهای جدید همچنین سرکوب آن توسط اطرافیان دچار آسیب‌های روحی-روانی مانند درماندگی، فشار روحی، فشار جنسی، افسردگی، پرخاشگری، سوءاستفاده‌های جنسی، اختلالات ‌خواب، بارداری ناخواسته و زودرس، افت تحصیلی، اختلالات رفتاری و ده‌ها نوع اختلال دیگر می‌شوند که هزینه‌های جبران‌ناپذیری را بردوش خانواده‌ها وجامعه تحمیل می‌کند؛ چراکه ما بزرگ‌ترها به بهانه پاک کردن صورت‌ مسئله موجب چنین حماقتی شده‌ایم. مسلماً هر ایده و حرکت جدید و پدیده نوی با مقاومت ذهن‌های منجمد روبرو خواهد شد که در الگوهای گذشته خود یخ‌ بسته‌اند و قطعاً این‌گروه ازدیدن این کتاب دل خوشی ندارند؛ اما برای فاجعه‌ای که از بابت عدم وجود سواد جنسی در جامعه در حال انفجار است باید آغازید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۸۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۸۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان