دانلود کتاب صوتی چگونه در زمان های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه در زمان های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ اثر نیت بوث

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه در زمان های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟

نویسنده:نیت بوث
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه در زمان های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟

خلاصه‌کتاب صوتی چگونه در زمان های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ نوشتهٔ نیت بوث و ترجمهٔ موعود کوهکن است. مهدی سعادتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چگونه در زمان های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟

کتاب صوتی چگونه در زمان های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ مجموعه‌ای از سخنرانی‌های نیت بوث را در بر گرفته است که به ما در مدیریت دگرگونی‌های عظیم زندگی شخصی و کاری کمک می‌کند. می‌دانیم که کسب موفقیت و ماندن در مسیر آن مستلزم سازگاری با تغییر است. با گذشت هر دهه سیر دگرگونی‌ها سرعت بیشتری می‌گیرد؛ آنقدر که گاه بازار رقابت شکل طوفان به خود می‌گیرد و پیش‌بینی آینده را غیرممکن می‌کند. نویسندهٔ این خلاصه‌کتاب صوتی، هفت نکتهٔ کلیدی را در اختیارتان گذاشته است که با استفاده از آن می‌توانید شرکت خود را در مقابل هر طوفانی از این دست محافظت کنید. گذشتگان ما برای حفظ و توسعهٔ کسب‌وکار خود تنها بر تهیهٔ میزان کافی کالا متکی بودند. در آن شرایط تعداد عرضه‌کنندگان اندک و نیاز خریداران بالا بود. تحولات اقتصادی - فرهنگی به‌آرامی صورت می‌گرفت و گاه یک تولیدی قدرتمند چندین نسل دست‌به‌دست می‌شد. آیا می‌توانید چنین تصویری را در دنیای پرشتاب امروز تصور کنید؟

امروزه رمز موفقیت کسب‌وکارها در میزان سازگاری آن‌ها نهفته است. یک مدیر یا کارمند موفق باید افزون بر هدف‌گذاری، انعطاف‌پذیری خود را هم افزایش دهد. مهم نیست شما به‌تازگی فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌اید، روزهای ثبات را می‌گذرانید یا با چالشی عظیم مواجه شده‌اید؛ در هر صورت نیازمند «مدیریت تغییر» هستید. نیت بوث در این اثر صوتی به شما خواهد آموخت چگونه تغییرات را پیش‌بینی کنید و در مقابله با آن‌ها چه واکنشی نشان دهید. این نویسندهٔ آمریکایی فرمولی به شما هدیه داده است که می‌توانید از آن برای پردازش هر تغییری کمک بگیرید؛ زیرا موفقیت در دست کسانی است که علاوه بر ثبات قدم، از توانایی مدیریت تحولات زندگی و حرفه‌شان برخوردارند.

شنیدن کتاب صوتی چگونه در زمان های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه در زمان های بغرنج زندگی نتایج مثبت ایجاد کنیم؟

«می‌خوام دوتا جمله به شما بگم که پایه و اساس نحوه‌ی لذت بردن از تغییره و درونمایه‌ی همه‌ی حرف‌های من رو هم در برمی‌گیره. جمله‌ی اول اینه: تو برهه‌های تغییر و تحول، ‌اصول و ارزش‌های ذاتی و بنیادینی وجود دارند که نباید تغییر کنند. شما بهم بگین، چه اصولی توی زندگی شما وجود داره که هیچ‌وقت نباید تغییر کنه؟ توی اکثر زندگی ماها شرافت، صداقت، اعتماد و وفاداری، ادب و نزاکت وجود داره که هیچ‌وقت نباید تغییر کنن. به‌عبارت دیگه به‌قدری از این ارزش‌ها و اصول بنیادین توی زندگی ما وجود دارن که نمیشه همه رو شمرد.

حالا می‌خوام یه توصیه‌ای به رهبرهای گروه‌های کسب‌وکار کنم. خیلی از رهبرها این اصول و ارزش‌های بنیادین رو هنگام کار فراموش می‌کنن. درست میگم؟ چیزای خیلی ساده اما حیاتی که درست جلوی چشماشون قرار داره رو نمی‌بینن. حالا باید چکار کنن؟ این رهبرهایی که کسب‌وکار خودشون رو دارن می‌چرخونن باید با این اصول و ارزش‌های حیاتی چکار کنن؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۴۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۴۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان