دانلود کتاب صوتی با ما از عشق سخن بگو با صدای مسیحا برزگر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با ما از عشق سخن بگو اثر مسیحا برزگر

دانلود و خرید کتاب صوتی با ما از عشق سخن بگو

نویسنده:مسیحا برزگر
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۱.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی با ما از عشق سخن بگو

کتاب صوتی با ما از عشق سخن بگو نوشته و حاصل گویندگی مسیحا برزگر است. آوانامه این کتاب صوتی را که شرحی بر کتاب «پیامبر» به قلم «جبران خلیل جبران» است، منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی با ما از عشق سخن بگو

کتاب صوتی با ما از عشق سخن بگو، شرحی است بر مشهورترین کتاب «جبران خلیل جبران» به نام «پیامبر» که در اوایل قرن بیستم و در میان هیاهو و آشفته‌بازار پول و باروت و زمختی احساس بر طاقچهٔ دل میلیون‌ها انسان در سراسر جهان نشست. کتاب «پیامبر» مشهورترین اثر جبران خلیل جبران، نویسندهٔ لبنانی - آمریکایی بوده است که پیرامون شخصیت کلیدی پیامبر اسلام (ص) نوشته شده است. در قصهٔ این کتاب، شخصیتی را که پس از سال‌ها دوری از سرزمین مادری، به شهر خود «اورفالیز» بازمی‌گردد، دنبال می‌کنیم. این شخصیت در گفت‌وگو با مردمان گوناگونْ پیرامون مفاهیم کلیدی اخلاق و زندگی مانند کار، شادی، اندوه، دادوستد، بخشش و... سخن می‌گوید.

شنیدن کتاب صوتی با ما از عشق سخن بگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب «پیامبر» به قلم «جبران خلیل جبران» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مسیحا برزگر

مسیحا برزگر ۱۷ فروردین ۱۳۴۰ در محله‌ٔ منیریه‌ٔ شهر تهران به دنیا آمد. او نویسنده و مترجم معنوی‌گرای معاصر ایرانی است. او را پرکارترین نویسندهٔ ایران در حوزهٔ ادبیات دانسته‌اند. گفته می‌شود که او ایران و زبان پارسی را بزرگ‌ترین موهبت‌های الهی زندگی خود می‌داند و به خداوند نیز بسیار علاقه‌مند است. مسیحا برزگر با کتاب‌ها و سخنرانی‌های معنوی که از او منتشر شده، شناخته می‌شود. او تا به امروز تعداد زیادی کتاب نوشته و ترجمه‌های بسیاری را منتشر کرده است. او همچنین یکی از سخنرانانی است که افزون‌بر دانش حوزوی و معنوی، به تحصیلات آکادمیک پرداخته و کارشناسی‌ارشد رشته‌ٔ زبان‌شناسی هم دارد.

برزگر با قرآن و سخنان ائمه‌ هم‌نشین بوده است؛ از‌این‌رو توانست کتاب تفسیری از قرآن تحت‌عنوان «آفتاب در آیینه» بنویسد و همچنین با بیانی ساده برای مردم فارسی‌زبان از «صحیفهٔ سجادیه» (اثر مکتوب از امام چهارم شیعیان) تفسیری شفاف و دلنشین را ارائه بدهد. این ۲ کتاب از او توانستند جای خود را در دل و ذهن مخاطبان بسیاری باز کنند.

نبوغ مسیحا برزگر اما جایی خودش را نشان می‌دهد که دست بر کتاب‌های فراموش‌‌شده‌ می‌گذارد، دستی بر آن‌ها می‌کشد و با تشریح و تفسیری نزدیک به اذهان مخاطب امروزی آن را دوباره به فرهنگ و زبان فارسی هدیه می‌دهد. مثلاً کتابی به نام «وحدت عارفانه» که در سال ۱۳۹۹ از او منتشر شد و این کتاب شرحی بود بر کتاب «حدیقه‌ الحقیقه» از حکیم سنایی غزنوی. سنایی شاعر و عارفی بود که در قرن ۵ و ۶ هجری قمری زندگی می‌کرد. برزگر در این کتاب که نوعی ترجمه، تشریح و تفسیر است و ۶۰۰ صفحه دارد، جهان‌بینی عظیم حکیم سنایی را معرفی می‌کند و سعی می‌کند انسان امروزی را به تربیت و پرورش ناصحیح و دریافت‌های ناکامل از خویشتن، جهان، خدا و هستی، حساس و آگاه کند. او در این کتاب انسان امروزی را دور از عشق، تنها و عبوس می‌بیند و هم‌عقیده با سنایی از ضرورت عشق، کنارزدن تربیت و باورهای اشتباه و روآوردن به دیدگاهی عارفانه به دنیا صحبت می‌کند.

برزگر در کتابی دیگر به نام «با ما از عشق سخن بگو» به مشهورترین کتاب «جبران خلیل جبران» سری زده و محتوای کتاب «پیامبر» را به زبانی سرراست و دلنشین تعبیر و تفسیر کرده است. او در این کتاب همچنان به مفاهیمی مثل عشق پرو‌بال داده و سعی کرده تا به غنای این اثر ادبی قرن بیستمی اضافه کند.

برزگر ۲ اثر دیگر به نام‌های «جهان از قصه‌ها سرشته شده است» و «ترانه خواندن به وقت باران» را هم تألیف کرده که در آن‌ها هم به عظمت و شکوه جهان هستی و یافتن معنا در دل وقایع پرداخته است. این ۲ کتاب هم بیانی عاشقانه و شاعرانه دارند و با نگاهی عارفانه به هستی خلق شده‌اند.

مسیحا برزگر از نویسنده‌ای معنوی و مشهور آلمانی به نام «اکهارت تول» هم آثاری را ترجمه و منتشر کرده است. این ۲ اثر «نیروی حال» و «زمینی نو» نام دارند و برای افرادینوشته شده‌اند که به دنبال معنای زندگی و هدف از خلقت هستند.

بخشی از کتاب صوتی با ما از عشق سخن بگو

«در ابتدا دیدیم که مردان و زنان ساده و بی‌پیرایه کشتزارها و چَرخُشت‌ها را رها کرده به سوی او شتافتند. هرگاه حقیقت رخ می‌نماید آدم‌های بی‌پیرایه توفیق دیدن آن را پیش از دیگران پیدا می‌کنند. قیدوبند آدم‌های بی‌پیرایه به نازکی نخ است، زود پاره می‌شود اما زنجیرهایی که از جنس غرور و تفاخر و تکبر است و به پای اشراف و روحانیون بلندپایه‌ی وابسته به دنیا زده شده است به سادگی پاره نمی‌شود. ذهن هرچه پرتر باشد اگر تابش بصیرت آن را تبخیر نکند تو را سنگین‌تر می‌کند. هرچه بیشتر بدانی و باور داشته باشی که می‌دانی در جهل مرکب دست‌وپا می‌زنی.

تو حتی از فهم خود نیز عاجزی، دانسته‌های تو کاشف وجود حقیقی تو نیستند. دانسته‌های تو از تو خودی کاذب می‌سازند،‌ خودی که نمی‌تواند به محضر المصطفی برود و از او یاد بگیرد. المصطفی می‌گوید نگران نباش زیرا من مزاحم خواب ژرف تو خواهم شد اما تو اهل کام و نازی و به شدت محافظه‌کار. چنین آدمی نمی‌تاوند سالک طریقت عشق و جوینده حقیقت باشد. تجربه عشق و وجدان حقیقت دل و جرئت می‌خواهد. بارزترین نشانه آدم شجاع آن است که بداند که نمی‌داند و همه‌ی دانسته‌هایش عاریه‌ای هستند.»

معرفی نویسنده
عکس مسیحا برزگر
مسیحا برزگر
ایرانی | تولد ۱۳۴۰

مسیحا برزگر با کتاب‌ها و سخنرانی‌های معنوی که از او منتشر شده شناخته می‌شود. او تا به امروز تعداد زیادی کتاب را تالیف و ترجمه‌های زیادی را منتشر کرده است. عده‌ی زیادی از افراد شیفته‌ی سخنرانی‌های او هستند که به شکل فایل‌های صوتی دانلودی منتشر شده‌اند. او یکی از سخنرانان باسواد و فرهیخته‌ای است که علاوه بر دانش حوزوی و معنوی، به تحصیلات آکادمیک پرداخته و کارشناسی ارشد در رشته‌ی زبان‌شناسی دارد.

نظرات کاربران

کاربر 6281294
۱۴۰۲/۰۹/۲۰

سلام این کتاب خیلی خوبی هست فقط نمیدونم چرا داخل طاقچه هی بعضی از قسمتا خش داره مثلا فصل 19 هر چند دقیقه ای یک بار خش داره چرا کتاب راه رسیدگی نمیکنه؟

زمان

۲۷ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۲۱۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۲۱۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۴,۰۰۰
۱۰۷,۸۰۰
۳۰%
تومان