دانلود کتاب صوتی اعجاز زندگی با صدای سپیده مالمیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعجاز زندگی اثر لوئیز ال. هی

دانلود و خرید کتاب صوتی اعجاز زندگی

معرفی کتاب صوتی اعجاز زندگی

کتاب صوتی اعجاز زندگی نوشتهٔ لوئیز ال. هی و ترجمهٔ مینا اعظامی است. سپیده مالمیر گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اعجاز زندگی

کتاب صوتی اعجاز زندگی، شرح لحظات اعجازانگیز و حکایاتی بی‌نظیر از مردمان سراسر جهان است. این کتاب صوتی، یک کتاب روان‌شناسی است که راه‌ورسم زندگی را به شما یاد می‌دهد. نویسنده در مقدمهٔ کتاب شرح داده است که به این دلیل این کتاب را نوشته که طی سال‌ها نامه‌هایی از افراد مختلف گرفته است که هر کدام در این نامه‌ها شرح زندگی آدم‌هایی است که در زندگی مؤثر بوده‌اند. در این کتاب صوتی با موضوعات مختلفی مانند تندرستی، کار و عشق و علاقه روبه‌رو می‌شوید که هر کدام حکایتی خواندنی است. در هر بخش داستان‌ واقعی آدم‌ها روایت شده است. هر فصل با یک مقدمه شروع می‌شود و در پایان هر بخش تمرین‌های کاربردی آمده است که به شنونده کمک می‌کند تا زندگی‌اش را تغییر دهد. کتاب صوتی اعجاز زندگی بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروش رفته است. لوئیز ال. هی در این اثر دربارهٔ معجزه در جریان زندگی صحبت کرده است. او بیان می‌کند که افکار،‌ ارتباطات،‌ صحبت‌ها و اعمال و رفتار هر یک از ما می‌تواند در زندگی دیگران اثرگذار باشد. هر فردی این امکان را دارد که نور فانوسی برای زندگی دیگران باشد و مسیر خوشبختی و سعادت را برای آن‌ها هموار کند.

شنیدن کتاب صوتی اعجاز زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کسانی که می‌خواهند زندگی خود را تغییر دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لوئیز ال. هی

لوئیز ال. هی نویسنده، سخنران انگیزشی و مؤسس «خانۀ هی» است. لوئیز هی در سال ۱۹۲۶ در لس‌آنجلسِ آمریکا به دنیا آمد. او یکی از مشهورترین نویسندگان در حوزۀ خودشناسی است. کتاب مشهور «شفای زندگی» از همین نویسنده منتشر شده است. او در موسسۀ خود همراه با نویسندگان و ناشران دیگر در حوزۀ خودشناسی، به تدریس آموزه‌های خود می‌پردازد.

بخشی از کتاب صوتی اعجاز زندگی

«دنگ! بنگ! تق! روزى به هنگام رانندگى این صداها را شنیدم، و تنها فکرى که به مغزم رسید این بود، واى خداى بزرگ! چه بلایى سرم آمد؟ احساس کردم جسمم چندین بار به پس و پیش هل داده شد، انگار خودرویى از پشت به من بکوبد. در چند روز بعد، دردهاى گوناگون دیگر، به‌‏ویژه در گردن و شانه‏‌ام هم آشکار شد. نمى‌‏توانستم کار کنم، و معنى‌‏اش این بود ترفیعى را که قرار بود به من بدهند، از دست داده‏‌ام. به خودم گفتم، زندگى‌ام خراب شد. وقتى پیوسته چنین حرفى را به خودم مى‏‌زدم، ویرانى نیز در جسمم و در زندگى‌‏ام تجلى مى‏‌یافت. جسمم بر سرم فریاد مى‏‌زد و احساس تنهایى شدید مى‌‏کردم و به حال خودم تأسف مى‌‏خوردم.

کم‏‌کم شفا و تغییرم آغاز شد. شروع به تغییر فکر و زندگى‌‏ام کردم. عامل مؤثر، مطالعه‌‏ى کتاب لوئیز هى بود که کمک کرد بفهمم آنچه احساس مى‏‌کنم و مى‏‌اندیشم، در زندگى‌‏ام متجلى مى‏‌شود. به کلاس‌هاى آرمیدگى و تمدد اعصاب رفتم و هرچند در ابتدا آرمیدن و آسودن برایم دشوار بود، ادامه دادم زیرا از اهمیت آن آگاه بودم. آن‏گاه اتفاقى افتاد که توجهم را برانگیخت.

به پزشکىِ نامتعارف علاقه‏‌مند شدم، و براى خودم مزایاى رویکرد کل‏‌نگرانه را کشف کردم. براى اینکه بفهمم چه چیزى به خودِ من کمک کرده بود، درباره‏‌ى آماتسودرمانى مطالعه کردم، و هرگز تصور نمى‏‌کردم مى‌تواند مرا به تغییر شغل بکشاند. درضمن کتاب‏‌هاى خودیارى متعددى را خواندم و در چندین کارگاه نیز شرکت کردم، از جمله کارگاه لوئیز هى به نام من مى‌‏توانم آن را انجام دهم؛ همایشى در لاس‏وگاس. مراقبه کردم و عبارات تأکیدى متعدد را با صداى بلند و آهنگین تکرار کردم و نوشتم، و تمام مدت (گاه نسبتا ناامید) سعى مى‌‏کردم صداى خرد درونم را بشنوم. فهرستى از موهبت‏‌هایم تهیه کردم تا اینکه قدردانى، طبیعت دوم من شد. هرچند بسیار مستقل بودم، براى شروع کارم کمک خواستم. استفاده از آینه براى بازیافتن جرئت و جسارتم بسیار مؤثر بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۵۳۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۵۳۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۳,۳۲۰
تومان