دانلود کتاب صوتی بیش از حد فکر کردن را متوقف کن با صدای ابوالفضل شکیبا زاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیش از حد فکر کردن را متوقف کن اثر نیک ترنتون

دانلود و خرید کتاب صوتی بیش از حد فکر کردن را متوقف کن

نویسنده:نیک ترنتون
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بیش از حد فکر کردن را متوقف کن

کتاب صوتی بیش از حد فکر کردن را متوقف کن نوشتهٔ نیک ترنتون و ترجمهٔ اعظم جمالی و با صدای ابوالفضل شکیبا زاد است و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. اگر به دنبال خلوت‌کردن ذهن و تمرکز بر زمان حال هستید این کتاب را بشنوید.

درباره کتاب صوتی بیش از حد فکر کردن را متوقف کن

قطعا برای شما هم پیش آمده که وقتی مشغول به انجام کاری هستید، چند لحظه استراحت کنید. حالا فرض کنید که در این مدت زمان کوتاه دائم مشغول فکر و خیال باشید. فکرکردن بیش از حد نه‌تنها باعث می‌شود خستگی شما از بین نرود، بلکه ذهن شما را هم درگیر و فرسوده می‌کند. شنیدن کتاب صوتی بیش از حد فکر کردن را متوقف کن باعث می‌شود چرخه‌ٔ افکار منفی را متوقف کنید و با خلوت‌کردن ذهنتان، زندگی آرام و بدون اضطرابی داشته باشید. 

موضوع اصلی کتاب، بیش از حد فکرکردن و ترفندهایی برای متوقف‌کردن آن است.

بیش از حد فکرکردن یعنی زیاده‌روی در فکرکردن، زمانی اتفاق می‌افتد که شما درباره‌ٔ موضوعات مختلف بیش از حد تجزیه و تحلیل، ارزیابی، نشخوار فکری و ابراز نگرانی می‌کنید. به مرور زمان این کار باعث تاثیر منفی بر روی سلامت روان می‌شود، به خاطر اینکه به‌سادگی نمی‌توانید آن را متوقف کنید.

اما ما به چه خاطر بیش از حد به موضوعات مختلف فکر می‌کنیم؟ دلایل مهمی وجود دارد که اصلی‌ترین منابع اضطراب هستند و باعث می‌شوند به موضوعات مختلف بیش از حد فکر کنیم. یکی از آن‌ها خودمان هستیم. بله دقیقا خودمان! متاسفانه، بعضی از انسان‌ها از نظر ژنتیکی بیشتر از دیگران مستعد اضطراب هستند. با این حال، ممکن است ژنتیک تنها عامل نباشد. گاهی اوقات محل زندگی ما، شرایطی که در آن حضور داریم و فضایی که بیشترین بخش زمانمان را در آنجا می‌گذرانیم، تاثیر بسیار ویژه و چشمگیری روی سطح اضطراب ما دارند.

اما چطور متوجه شویم که داریم بیش از حد به موضوعی فکر می‌کنیم؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که «نیک برنتون» در کتابش به آن اشاره می‌کند، این است که چطور متوجه شویم که داریم بیش از حد به یک مسئله فکر می‌کنیم. در ادامه بعضی از نشانه‌های آن را می‌خوانید:

• درگیر متافکر می‌شوید. شاید بپرسید متافکر یعنی چه؟ یعنی اینکه در مورد افکار خودتان دوباره فکر کنید.

• از افکار مزاحمی که به صورت بی‌وقفه به سراغ شما می‌آیند، مضطرب می‌شوید، از آن‌ها تنفر دارید و اغلب احساس می‌کنید که آن‌ها ناخواسته هستند.

• مدام افکارتان را تحلیل و قضاوت می‌کنید و در مورد آن‌ها شک دارید.

• در تصمیم‌گیری مشکل دارید و اغلب اوقات روی انتخاب‌هایتان شک دارید.

• حس می‌کنید که بارها و بارها اسیر الگوهای فکری منفی می‌شوید و از نظرتان مسائلی که باید درباره‌ٔ آن‌ها نگران باشید، بسیار زیادند.

با شنیدن این کتاب می‌آموزید:

چگونه بر افکار منفی غلبه کنیم، با چه روش‌هایی سطح استرس و اضطراب‌مان را کاهش دهیم تا زندگی‌ای آرام و بدون نگرانی داشته باشیم.

علاوه بر این، «نیک ترنتون» در کتابش می‌نویسد که یکی از بزرگ‌ترین عوامل ناراحتی انسان‌ها بیش از حد فکرکردن آن‌ها است.

او ترفندهایی را ارائه می‌کند تا ما در چرخه‌ٔ معیوب و باطل بیش از حد فکرکردن گیر نکنیم، ذهنمان را از مسائل بی‌اهمیت و حاشیه‌ای خالی کنیم و در نهایت از زندان روانی خودخواسته‌ٔ خودمان رها شویم.

«بیش از حد فکر کردن را متوقف کن» یکی از پرفروش ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز است. نویسنده‌ٔ این کتاب تحسین‌شده با تکنیک‌های دقیق و حساب‌شده‌اش ما را از موانع ذهنی‌مان عبور می‌دهد تا بتوانیم مغزمان را دوباره و به‌درستی سیم‌کشی کنیم، افکارمان را کنترل کنیم و عادت‌های ذهنی‌مان را تغییر بدهیم.

در ادامه‌، چند نکته‌ٔ مهم دیگر را که با شنیدن این کتاب یاد می‌گیریم، به صورت تیتروار ارائه می‌کنیم:

• تکنیک‌های پرقدرت برای جلوگیری از نشخوار فکری و تمرکز بر روی افکار منفی.

• روش‌های شناسایی و مقابله با اضطراب‌های درونی‌.

• ترفندهایی برای حفظ آرامش و تمرکز در شرایط مختلف.

• چگونگی پیدا کردن و آزادسازی پتانسیل نامحدود برای داشتن یک زندگی شاد، آرام و موفق.

شنیدن کتاب صوتی بیش از حد فکر کردن را متوقف کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

هر کس که می‌خواهد زندگی شاد، موفق و در عین حال سالم داشته باشد، بهتر است این کتاب را بشنود و برای کاهش اضطراب، خلاص‌شدن از شر چرخه‌ٔ ذهنی معیوب، تصمیم‌‌گیری سریع و ... از ترفندهای آن استفاده کند.


نظرات کاربران

Isaac Kargar
۱۴۰۲/۰۵/۱۵

کتاب خوبی بود با توصیه های خوب. تنها مشکل تقسیم بندی کتاب هست و نامگذاری قسمت ها. خیلی خوب میشه مثلا اگر قسمت خلاصه بخش ها جدا باشه که بشه مرورشون کرد بعدا

زمان

۳ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان