دانلود کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز! با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز! اثر آدام خو

دانلود و خرید کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز!

معرفی کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز!

کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز! نوشتهٔ آدام خو و ترجمهٔ حسام امامی است. حمیده کریمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز!

کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز! به‌منظور راهنمایی و یاری مخاطب برای دستیابی به کنترل زندگی و کسب نتایج دلخواهش نوشته شده است؛ مجموعه‌ای برای مدیریت ذهن، تقویت تمرکز، از بین‌بردن باورهای محدودکننده، الگوبرداری از شیوهٔ عملکرد افراد موفق در زمینه‌های گوناگون، جایگزینی باورها و اندیشه‌های منفی و ناکارآمد با نوع مثبت و سازندهٔ آن و دیگر مهارت‌ها و آموخته‌هایی که سبب کسب توانایی تعیین سرنوشت و رسیدن به اهداف دلخواه می‌شود.

نکته‌های کتاب صوتی حاضر، راه‌حل‌هایی عملی برای برافروختن آتش اشتیاق، در دست‌گرفتن کنترل زندگی، ترک عادت‌های بد، ساختن الگوهای ثمربخش، درس‌گرفتن از شکست‌ها و در نهایت استفادهٔ بهینه از عواطف هستند. این اثر می‌تواند یاوری همیشگی در راه رسیدن به اهدافتان باشد و ابزاری برای طراحی مسیر زندگی به شما هدیه دهد؛ پس اگر به‌دنبال کتابی خاص و متفاوت برای خلق موفقیت هستید، این اثر تحسین‌برانگیز با ترجمهٔ حسام امامی را از دست ندهید.

شنیدن کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آدام خو

آدام خو (Adam Khoo Yean Ann) یک کارآفرین سنگاپوری، نویسنده، مربی و معامله‌گر سهام و FX است. او رئیس اجرایی و مدیر ارشد مربی گروه فناوری‌های یادگیریِ Adam Khoo، یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات آموزشی خصوصی آسیا است که سمینارهای آموزشی را برای بیش از ۸۰هزار نفر و به‌صورت سالانه در ۷ کشور برگزار می‌کند. علایق تجاری آدام خو شامل تبلیغات، آموزش شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری حرفه‌ای است. کتاب «ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز!» یکی از آثار مکتوب اوست.

بخشی از کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز!

این کتاب درباره‌ی ناخودآگاه نیست. کتاب‌هایی وجود دارند که درمورد اون خیلی مفصل‌تر و عمیق‌تر توضیح دادن. در اینجا فقط با نحوه‌ی عملکرد ناخودآگاه آشنا میشیم. مثال کلیشه‌ای برای شناساندن ناخودآگاه کوهه یخه. حدود 5 درصد کوه یخ روی سطح آب و 95 درصد اون زیر آب پنهانه. اون پنج درصد روی کوه یخ رو خودآگاه و 95 درصد زیرآب رو اندیشه، احساسات شهودی، الهامات و بیداری معنوی می‌دونند.

معمولا وقتی می‌خوام مقیاس خودآگاه و ناخودآگاه رو برای مراجعه‌کننده‌ام توضیح بدم اینجوری مثال می‌زنم. دانه شکر یا نمک رو بهش نشون می‌دم و میگم این حجم خودآگاه و شهری که در اون هستیم حجم ناخودآگاه ماست. شاید به‌نظر برسه اغراق کردم، اما اگه ما هم درباره‌ی ناخودآگاه تحقیق کنیم متوجه میشیم که ظرفیت اون تقریبا نامحدوده. وقتی قسمت خودآگاه ذهن ما از قوی‌ترین رایانه‌ی جهان بزرگتره پس تعجبی نداره که ناخودآگاهمون نامحدود باشه!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۷۳۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۷۳۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۳,۶۰۰
تومان