دانلود کتاب صوتی موسس یک دقیقه ای با صدای آرمان خدادادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موسس یک دقیقه ای اثر اتان ویلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی موسس یک دقیقه ای

معرفی کتاب صوتی موسس یک دقیقه ای

کتاب صوتی موسس یک دقیقه ای نوشتهٔ اتان ویلیس و کنت بلانچارد و دان هوستون (هر ۳ از چهره‌های تجاری شاخص و بین‌المللی) و ترجمهٔ نگار مختاری است. آرمان خدادادی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی داستانی الهام‌بخش دربارهٔ تبدیل‌شدن به یک کارآفرین موفق است.

درباره کتاب صوتی موسس یک دقیقه ای

کتاب صوتی موسس یک دقیقه ای به بیش از ۲۵ زبان دنیا ترجمه شده و در زمرهٔ کتاب‌های پرفروش قرار دارد. نویسندگان در این اثر از خلال یک روایت داستانی به چالش‌هایی پرداخته‌اند که کارآفرینان در مسیر حرفه‌ای خود با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند. بسیاری از این چالش‌ها مشکلاتی معمولی هستند که همهٔ کارآفرین‌ها در آغاز مسیر راه‌اندازی کسب‌وکار خود به‌طریقی درگیر آن می‌شوند؛ از جست‌وجو برای منابع جدید درآمد گرفته تا تضمین تعهد افراد و وفاداری مشتریان، اما از همه مهم‌تر، با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید، اسرار تبدیل‌شدن به یک کارآفرین موفق را یاد بگیرید؛ تکنیک‌هایی که بسیاری از آن‌ها را در تئوری‌ها و کتاب‌های آموزشی پیدا نمی‌کنید؛ از جمله این که چگونه پایه‌ریزی مستحکمی برای مؤسسهٔ خود داشته باشید، چگونه از جریان نقدینگی ثابت اطمینان حاصل کنید و چگونه خدماتی ارائه دهید که آوازهٔ آن همه‌جا را پر کند؛ علاوه بر این، کتاب صوتی موسس یک دقیقه ای توصیه‌های ارزشمندی را در اختیار شما می‌گذارد که از بینش کارآفرینان و متفکرانی بلندآوازه مانند «شلدون بولز»، «پیتر دراکر»، «مایکل گربر» و «چارلی ترمندوس» برگرفته شده است.

اما نویسنده‌های این کتاب، اتان ویلیس و کنت بلانچارد و دان هوستون کیستند؟ کنت بلانچارد (Kenneth H Blanchard) یکی از مهم‌ترین نویسندگان در حیطهٔ رهبری و مدیریت است. او آثار بسیاری در این زمینه نوشته و به انتشار رسانده است. سبک ساده‌ و بی‌تکلف نوشته‌های بلانچارد او را بدل به نویسنده‌ای محبوب در میان دوست‌داران علوم مدیریتی کرده است. او تحصیلات آکادمیک خود را در ۲ رشتهٔ فلسفه و جامعه‌شناسی به پایان رسانده است. از کتاب‌های مهم بلانچارد می‌توان به مواردی همچون «عذرخواهی یک‌دقیقه‌ای»، «کمک به مردم برای برنده‌شدن در کار»، «گفت‌وگو با مدیر یک‌دقیقه‌ای»، «چه کسی تغییر را کشت» و«شیوهٔ نهنگ» اشاره کرد.

دان هوتسون (Don Hutson) مدیرعامل شرکتی آموزشی به نام U.S. Learning است که راه‌حل‌های نوآورانه و تأثیرگذاری برای بهبود شرایط سازمان‌ها ارائه می‌دهد؛ همچنین او نویسندهٔ چندین عنوان کتاب است و به‌عنوان سخنرانی فعال در هیئت مؤسس انجمن ملی سخنرانان فعالیت می‌کند.

اتان ویلیس (Ethan Willis) یک معلم در زمینهٔ کارآفرینی است که توانسته جایزهٔ Ernst & Young را به‌عنوان کارآفرین سال دریافت کند.

شنیدن کتاب صوتی موسس یک دقیقه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حرفهٔ کارآفرینی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی موسس یک دقیقه ای

پس از سه سال کار در مجمع فروش ملی، جاد شبیه اسب‌های مسابقه‌ای شده بود که به در طویله‌شان لگد می‌اندازند. می‌خواست از آنجا خارج شود، در مسیر بیفتد و بدود. او مهارتی حیاتی را آموخته بود: این که چگونه بفروشد. کارش را خوب انجام می‌داد و یک زندگی آراسته و آرامی برای خودش ساخته بود. با وجود این جاد خیلی بلندهمت بود. او بیشتر می‌خواست. باید شرکتش را تأسیس می‌کرد. رئیسش را دوست داشت و از آنچه دِرک برایش انجام داده بود سپاسگزار بود. ولی می‌دید که کار کردن برای رئیسش به‌طرز نامحدودی فقط او را عقب نگه می‌دارد. با وجود این می‌ترسید که مبادا شکست بخورد. می‌دانست که هزار تن از مؤسسان پیش از او به‌انضمام درک با چنین تردیدهایی مواجه شدند و باز هم پیش رفته بودند ولی جاد مطمئن نبود که یک خطرپذیر واقعی باشد. پس با تریمندوس تماس گرفت تا از او راهنمایی بگیرد. تریمندوس گفت مستقل کار کردن تو یک امر اجتناب‌ناپذیر است. این موضوع سال‌هاست که رویای توست. سؤال مهم اینجاست که می‌خواهی چه نوع تجارتی را توسعه دهی؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۳۵۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۳۵۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان