دانلود رایگان کتاب صوتی رئالیسم جادویی/سورئالیسم سینمایی با صدای آرمان خدادادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رئالیسم جادویی/سورئالیسم سینمایی اثر شهاب نادری مقدم

دانلود و خرید کتاب صوتی رئالیسم جادویی/سورئالیسم سینمایی

معرفی کتاب صوتی رئالیسم جادویی/سورئالیسم سینمایی

مقاله رئالیسم جادویی/سورئالیسم سینمایی نوشته شهاب نادری مقدم است که با صدای آرمان خدادادی منتشر شده است. رئالیسم جادویی/سورئالیسم سینمایی یکی از مقالات سینمایی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله رئالیسم جادویی/سورئالیسم سینمایی

گابریل گارسیا مارکز یا عمو گابو، در کودکی با سینما آشنا شد و همراه با او به تماشای رایگان فیلم‌ها در سینما می‌نشست. عشق او به سینما بر آن‌هایی که او را می‌شناختند پوشیده نبود. اما انتظار طرفدارانش برای ساخت فیلمی با اقتباس از رمان کم‌نظیر او، یعنی «صد سال تنهایی» در زمان زندگی گابو بی‌نتیجه ماند. پس از مرگش اما با موافقت خانواده‌اش و قراردادی که با شرکت نتفلیکس بسته شد، به نظر می‌رسد این انتظار در حال برآورده شدن است. در این یادداشت سه برش درباره این اقتباس بیست ساعته از رمان «صد سال تنهایی» خواهید شنید.

شنیدن مقاله رئالیسم جادویی/سورئالیسم سینمایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مقاله را به تمام علاقه‌مندان به سینما و ادبیات پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

مژگان معمار زاده
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

من یکی از آن مخاطبانی هستم که بی‌صبرانه منتظر این اقتباس سینمایی میمانم. البته باحتمال زیاد این اقتباس حتی گوشه‌ای از انتظاراتمان را برآورده نکند چون رمان صد سال تنهایی حقیقتا برای تبدیل به فیلم مناسب نیست، حتی کتاب گویای

- بیشتر

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان