دانلود کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت اثر دیپاک چوپرا

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

نویسنده:دیپاک چوپرا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

خلاصهٔ کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت نوشتهٔ دیپاک چوپرا و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی درمورد ۷ اصل معنوی برای موفقیت در زندگی سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

خلاصهٔ کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت، ۷ قانون ساده و قابل‌درک را در بر گرفته است که می‌توانید در تمام دوران زندگی خود و در هر شرایطی از آن‌ها استفاده کنید. با شنیدن این خلاصه‌کتاب صوتی، اندکی از پیچیدگی‌های ساختگی زندگی مدرن فاصله می‌گیرید و می‌توانید مدتی را به آرامش بگذرانید. آنچه را در این خلاصه‌کتاب صوتی می‌شنوید، به ذهن بسپارید و در هر فعالیتی که در طول روز دارید، به کار گیرید تا موفقیت واقعی را ببینید. دیپاک چوپرا در این کتاب می‌گوید چیزهایی که می‌بینیم، درک می‌کنیم، می‌شنویم، فکر می‌کنیم، تصور می‌کنیم و متوجه می‌شویم، چیزهایی که به ما انگیزه می‌دهند، همگی از باورهای ما نشئت می‌گیرند. این باورها دنیای ما را می‌سازند. ما دنیای اطرافمان را بر اساس باورهایمان می‌سازیم و دنیا هم نسبت به باورهای ما واکنش نشان می‌دهد و باورهای ما را تقویت می‌کند.

دیپاک چوپرا نویسندهٔ کتاب صوتی «هفت قانون معنوی موفقیت» بر این باور است که اغلب ما هیچ شناختی از قوانین موجود در هستی نداریم و به همین دلیل حتی پس از رسیدن به رؤیاهایمان نیز رنج می‌کشیم. موفقیت از نظر نویسندهٔ این کتاب، منوط به ۷ قانون معنوی است که مفاهیم آن پیرامون چگونگی ارتباط شما با انرژی موجود در عالم هستی تعریف می‌شود. صرف‌نظر از اینکه موفقیت را در چه حوزه‌ای دنبال می‌کنیم، مواردی وجود دارد که می‌بایست در تحقق اهداف به آن توجه کرد. در این کتاب صوتی با این مفاهیم معنوی و ارزشمند بیشتر آشنا خواهید شد.

شنیدن کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این خلاصه‌کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا نویسنده و پزشکی هندی - آمریکایی است. او به‌عنوان مجسمۀ معنویت برای بسیاری از مردم هند و جهان شناخته شده است. چوپرا به‌دلیل دفاع و ترویج طب جایگزین (طب مکمل)، در میان مردم کشورهای جهان به شهرت رسیده است. او طی سال‌ها فعالیت توانست در رشتۀ پزشکی به موفقیت‌های بسیاری برسد؛ سپس این رشته را رها کرد و با تأسیس مرکزی به نام «چوپرا» که در زمینۀ طب بدن و روان است، فعالیت خود را ادامه داد. تأکید دیپاک چوپرا، بیشتر بر باورهای انسانی است. از نظر او این باورها، موفقیت‌ها و شکست‌های انسان را خلق می‌کنند. او بیش از ۴۰ کتاب در زمینه‌های مختلف نوشته است؛ کتاب‌هایی با موضوع معنویت، سلامت، رمان و اشعاری معنوی از هندوستان و ایران.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان