دانلود کتاب صوتی انقلاب عادت‌ های کوچک با صدای پیمان شیخی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انقلاب عادت‌ های کوچک اثر دیمون زاهاریادس

دانلود و خرید کتاب صوتی انقلاب عادت‌ های کوچک

معرفی کتاب صوتی انقلاب عادت‌ های کوچک

کتاب صوتی انقلاب عادت‌ های کوچک نوشتهٔ دیمون زاهاریادس و ترجمهٔ سمانه احمدزاده است. پیمان شیخی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و ناشر صوتی کتاب یاران فناور آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی ۱۰ گام برای تغییر زندگی به‌‌وسیلهٔ عادت‌های کوچک است.

درباره کتاب صوتی انقلاب عادت‌ های کوچک

کتاب صوتی انقلاب عادت‌ های کوچک روش‌هایی برای ایجاد عادت‌های مثبت و سالم را به شما ارائه می‌دهد و به شما نشان می‌دهد که چگونه این عادت‌ها را در وجود خود ماندگار کنید؛ همچنین این کتاب صوتی، یک استراتژی ۱۰مرحله‌ای اثبات‌شده برای ایجاد عادت‌های خوب را به ما معرفی می‌کند. این استراتژی برای ایجاد انواع رفتارهایی که می‌توانید تصورش را بکنید، کارساز خواهد بود. بهترین قسمت این استراتژی آنجا است که حفظ روتین‌های به‌تازگی شکل‌گرفته را تقریباً تضمین می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی انقلاب عادت‌ های کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیمون زاهاریادس

دیمون زاهاریادس سال‌ها در محیط‌های کاری مختلف به کار کارمندی مشغول بود و علی‌رغم میل خود باید در جلسات غیرضروری، محیط‌های کاری شلوغ و پر از حواس‌پرتی حضور پیدا می‌کرد و مجبور به رعایت فرهنگ سازمانی آن‌ها می‌شد تا اینکه او این کارها را رها کرد و شروع به راه‌اندازی شغل مستقل خود کرد. او در اوقات فراغت خود، با ارائهٔ کمپین‌های بازاریابی محتوا که توسط کسب‌وکارهای رو‌به‌رشد امروزی برای جذب مشتریان استفاده می‌شود، مهارت‌های خود را در زمینهٔ تولید محتوا به نمایش می‌گذارد. کتاب «انقلاب عادت‌ های کوچک» یکی از آثار مکتوب اوست.

بخشی از کتاب صوتی انقلاب عادت‌ های کوچک

«اکثر ما دوست داریم میزان تمرکز خود را افزایش دهیم. عدم تمرکز، بر روی عملکرد ما در مدرسه و محل کار تأثیر می‌گذارد. علاوه بر آن، بر روابط ما با دوستان و عزیزانمان نیز تأثیر منفی دارد. اگر دانش‌آموز باشید و احساس کنید که تمرکز کردن برایتان دشوار است، احتمالاً مجبورید برای انجام تکالیف مدرسه و درس خواندن برای امتحانات، دود چراغ بخورید. اگر مدیر شرکتی باشید، عدم تمرکز، باعث می‌شود که تا دیروقت در دفتر بمانید و کارهایی را به پایان برسانید که باید در زمان خیلی زودتری انجام می‌شد. همچنین، عدم تمرکز می‌تواند میزان توجه و دقت شما را هنگام گفتگو با همسر، فرزندان و دوستان تحت‌الشعاع قرار دهد.

تمرینات زیادی وجود دارد که می‌توانید برای تقویت تمرکز انجام دهید. به‌عنوان مثال، می‌توانید تمرینات یادسپاری۱۱ را انجام دهید. همچنین با اتخاذ عادت‌های خاصی، می‌توانید به‌طور خودکار توانایی تمرکز خود را افزایش دهید. برای مثال، فرض کنید یکی از تغییرات مورد علاقه‌تان، مطالعه بیشتر است. احتمالاً از اطلاعات پراکنده‌ای که در گوگل یافت می‌شوند، خسته شده‌اید. از چکیده اخباری که در اختیارتان گذاشته می‌شود ناراضی هستید و دوست دارید به‌جای خواندن تیترهای کوتاه مطالب و اخبار، محتوای اصلی آن‌ها را مطالعه کنید. ازاین‌رو، خود را مقید می‌کنید که هر روز کتاب یا مقالات بلند و آموزنده بخوانید. انجام این کار تمرکزتان را تقویت می‌کند. به ذهن خود می‌آموزید به‌جای سرگردان شدن در سیل بی‌پایانی از محتوای پراکنده در اینترنت، بر روی یک مقاله یا کتاب تمرکز کند.

همچنین می‌توانید عادت خوب گوش دادن را در خود به وجود آورید. برای این کار، هر روز آگاهانه زمانی را صرف تمرکز کامل بر مخاطب خود کنید. باید بدون توجه به اتفاقات پیرامونی، بر صحبت‌های طرف مقابل تمرکز کنید. همین عادت به‌ظاهر ساده، توان تمرکزتان را بهبود می‌بخشد. مزیت دیگر خوب گوش دادن این است که به دوستان و عزیزانتان حسی را القا می‌کند که شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید.

عادت‌های خوب زمینه را برای افزایش تمرکز فراهم می‌کند. افزایش تمرکز نیز منجر به بهبود عملکرد، روابط قوی‌تر و افزایش بازدهی می‌شود.»

نظرات کاربران

sahar
۱۴۰۲/۱۱/۲۲

اول بگم ک من ی جور اعتیاد ب خوندن کتاب های انگیزشی ،خودیاری و هدفمندی دارم و اگه نگم همه باید بگم خییییییلی کتاب در این زمینه خوندم این یکی از بهترین ها بود(( از نظر من)) و اگه باهاش

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۲۲۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۲۲۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۹۰۰
تومان