دانلود کتاب صوتی داشتن یا بودن با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داشتن یا بودن اثر اریک فروم

دانلود و خرید کتاب صوتی داشتن یا بودن

نویسنده:اریک فروم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی داشتن یا بودن

کتاب صوتی داشتن یا بودن؟ نوشتهٔ اریک فروم را رضا اردلان ترجمه و خلاصه کرده است. این کتاب صوتی با صدای مصطفی طالبیان مقدم در انتشارات شنیدار منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی داشتن یا بودن؟

کتاب صوتی داشتن و بودن حاوی ۲ روش متفاوت برای زندگی‌کردن است. نویسنده با عنوان این کتاب از شما می‌پرسد که بین داشتن و بودن، کدام یک را انتخاب می‌کنید؟

اریک فروم معتقد است هستی اساسی زندگی آدم‌ها بر ۲ نوع استوار است؛ داشتن و بودن. انسان‌ها برای زندگی‌کردن چاره‌ای ندارند جز آنکه یکی از این ۲ شیوه را انتخاب کرده و بر اساس آن پیش بروند. آنچه امروزه در سرتاسر جهان قابل‌مشاهده است، نشان می‌دهد که فرهنگِ «داشتن» بر «بودن» غلبه کرده و همین الزام به داشتن، زندگی شخصی و اجتماعی افراد را تحت‌الشعاع قرار داده است. نویسنده در این کتاب کوشیده به مخاطب کمک کند نگاهش به زندگی را تغییر دهد و شادتر و آسان‌تر زندگی کند.

به طور کلی، زندگی بر مبنای فرهنگِ داشتن و زندگی بر مبنای فرهنگِ بودن با یکدیگر تفاوت دارند؛ نوع اول یعنی زندگیِ متمرکز بر اشیا و نوع دوم یعنی زندگیِ متمرکز بر انسان. زمانی که انسان همهٔ امور را بر اساس میل خود به تصاحب‌کردن پیش ببرد، به‌تدریج می‌بینیم که خودش را با دارایی‌های مادی‌اش معرفی می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی داشتن یا بودن؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

Payam Ebrahimi
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

راوی بسیار مصنوعی و مبتدیانه اجرا میکنه و زور میزنه کلمات رو درست ادا کنه. و البته در این بین تاکیدها رو کاملا جای اشتباه میذاره

Fatemeh Salehan
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

کتاب کاملش رو باید بخونید و حتی داشته باشید اصلا نمیفهمم یه کتاب تخصصی و عمیق رو چطور در یکساعت و پنج دقیقه خلاصه کردند خیلی کتاب خوب و روانی هست

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان