دانلود کتاب صوتی موبی دیک با صدای حامد فعال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موبی دیک اثر هرمان ملویل

دانلود و خرید کتاب صوتی موبی دیک

نویسنده:هرمان ملویل
گوینده:حامد فعال
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی موبی دیک

کتاب صوتی موبی دیک نوشتهٔ هرمان ملویل با ترجمهٔ نوشین ابراهیمی و صدای حامد فعال در استودیو نوار منتشر شده است. این اثر خلاصه‌ای از رمان مشهور موبی دیک است. 

درباره کتاب صوتی موبی دیک

رمان موبی دیک مشهورترین اثر هرمان ملویل است که آثار سینمایی زیادی از آن اقتباس شده است. هرمان ملویل در موبی دیک، داستان تلاش انسان برای تسخیر طبیعت را روایت می‌کند.

کتاب صوتی موبی دیک متن خلاصه‌ای از رمان مشهوری است که اولین‌بار سال ۱۸۵۱ منتشر شد. این کتاب در فهرست ۱۰۰ کتاب برتر تاریخ به انتخاب گاردین قرار گرفته و دی‌اچ لارنس آن را یکی از شگفت‌‌انگیزترین کتاب‌های دنیا و بهترین کتاب در مورد دریا خوانده‌ است.

راوی کتاب پسر جوانی است که همراه با مشهورترین کشتی شکار نهنگ مسافر دریا می‌شود تا موبی‌ دیک را شکار کنند. این نهنگ افسانه‌ای تبدیل به دشمن ناخدای کشتی شده است چون سال‌هاست در شکار او شکست می‌خورد. این سفر طولانی یکی از هیجان‌انگیزترین داستان‌های تاریخ ادبیات را ساخته است. 

شنیدن کتاب صوتی موبی دیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان ادبیات کلاسیک جهان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره هرمان ملویل

هرمان ملویل در ۱ اوت ۱۸۱۹ در نیویورک به دنیا آمد. او سال‌های اول کودکی خانواده‌ٔ مرفهی داشت، اما چند سال بعد به دلیل بدهی‌های پدرش مجبور شد تا به کارهای مختلفی مثل فروشندگی، کار در مزرعه و... روی بیاورد. هرمان ملویل در سن ۱۸ سالگی ملوان شد و با یک کشتی به لیورپول سفر کرد. او در این سفر شاهد جنایت‌هایی بود که تمام تصورات زیبای او را از این کار خراب کرد. کمی بعد به دلیل مشکلات مالی و نیافتن شغل مناسب دوباره مجبور به دریانوردی شد. اما این بار هم بخت با او یار نبود. شرایط زندگی او در کشتی آن‌قدر سخت بود که مجبور شد به همراه یکی از دوستانش به جزیره‌ای فرار کند و مدتی را با یک قبیله‌ٔ آدم‌خوار زندگی کند. بعدها ملویل در خاطراتش از آن دوران به‌عنوان یک تجربه‌ٔ لذت‌بخش نام می‌برد. او ابتدا داستان کوتاه می‌نوشت که در زمان حیاتش، مورد استقبال دیگران قرار نگرفت. زمانی هم که به نوشتن کتاب درباره‌ٔ دریا روی آورد، همان اندک خواننده‌هایش را هم از دست داد. اما امروزه او را یکی از مهم‌ترین نویسندگان آمریکا و کتاب موبی دیک را یکی از بزرگ‌ترین آثار ادبی آمریکا می‌دانند. هرمان ملویل در سال ۲۸ سپتامبر ۱۸۹۱ از دنیا رفت.     

نظرات کاربران

کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
۱۴۰۲/۰۴/۱۴

خیلی خوب کار مترجم و گوینده عالی بود😍

ARVIN_KHOSRAVI
۱۴۰۲/۰۵/۲۵

بهترین کتاب برای نوجوانان هست حتماً بخوانید.

زمان

۴ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۹۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۹۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان