دانلود کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه آن با صدای حامد کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه آن اثر سعید گل محمدی

دانلود و خرید کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه آن

گوینده:حامد کریمی
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه آن

کتاب صوتی «بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه آن» اثری از سعید گل محمدی را آوانامه با گویندگی حامد کریمی منتشر کرده است. این کتاب دربردارندهٔ مجموعه داستان‌های کوتاهی با موضوعات آموزنده، اخلاقی و اجتماعی است.

درباره کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه آن

کتاب بازیگر زندگی باشیم نه بازیچهٔ آن مجموعه‌ای الهام‌بخش‌ از داستان‌ها، جملات و اشعاری است که نگارنده در طول سال‌ها مطالعه و تحقیق در دنیای شگفت‌انگیز موفقیت با آن‌ها آشنا شده و از منابع مختلف گردآوری یا ترجمه کرده است. او امیدوار است مخاطب با عمل به نکات مطرح‌شده در این کتاب و نه‌ فقط خواندن آن‌ها، بتواند در مقاطع مختلف زندگی از پیام‌های نهفته در آن برای ساختن یک زندگی خوب، موفق و توأم با شادی سود ببرد. دکتر «اولیور ساکز» نویسنده و روان‌کاو معاصر اسپانیایی، یکی از پزشکان برجسته‌ای است که عقیده دارد،کسانی که در نوشتن و سخن‌گفتن به روح و روان و درون انسان‌ها آگاهی دارند، بهتر می‌توانند زندگی بشر امروزی را در کتاب‌ها، سخنرانی‌ها و افکار عمومی تشریح کنند. این کتاب مجموعه‌ای از این‌گونه نوشته‌هاست.

کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

کتاب صوتی بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه آن

«می‌گویند که «استیون لیزنر» ، قاضی دیوان‌عالی، فراموشکار و حواس‌پرت بود. روزی او خارج از نیویورک، داخل قطار در حال مطالعه‌ی یک پرونده‌ی در حال رسیدگی بود که مأمور قطار خواستار بلیت شد. قاضی برای یافتن بلیت با دستپاچگی یک‌به‌یک جیب‌هایش را گشت، ولی آن را پیدا نکرد.

مأمور قطار گفت: «اشکالی ندارد جناب آقای قاضی، ما شما را می‌شناسیم. موقعی که به نیویورک بازگشتید، می‌توانید سرفرصت آن را به ما بدهید.»

استیون لحظه‌ای پلک‌هایش را روی هم گذاشت و سرش را اندوهناک تکان داد و گفت: «خیلی ممنونم آقا، اما انگار متوجه مشکلی که برای من پیش آمده نیستید. مشکل من پرداختن یا نپرداختن پول بلیت قطار نیست. مشکل من این است که نمی‌دانم به کجا می‌روم.»

نکته: آیا تاکنون برایتان پیش آمده که قدری با خود خلوت کنید و به این پرسش مهم بیندیشید: به‌راستی تلاش و کوششی که انسان‌ها در مسیر پرپیچ‌وخم زندگی انجام می‌دهند برای چیست؟ آیا این همه دردسر فقط برای یک لقمه نان بخورونمیر است؟ آیا برای کسب ثروت یا مقام و شهرت است؟ آیا برای رفتن به ناکجاآباد است؟ آیا من به‌راستی هدفی معین در پیش رو دارم؟ این گفتگو و نجوای درونی به پرسش‌های اساسی و بااهمیتی اشاره می‌کند و نکته‌ی ظریفی را روشن می‌کند که بیشتر مردم با وجود تلاش و فعالیت‌های فراوان در زندگی، هدفی روشن و از پیش تعیین‌شده را دنبال نمی‌کنند و بی‌آن‌که خود بدانند، سرگردانند! یکی از علل مهم آن‌که بسیاری از افراد در کار و زندگی موفق نمی‌شوند، این است که آن‌ها هدف‌های واضح و روشنی ندارند و به این دلیل به هدف‌های خود نمی‌رسند که هدفی ندارند! خیلی‌ها افکار و رؤیاهای پراکنده‌ای در سر دارند، ولی هدفمند نیستند. هدف، آرمان و مقصود، مهم‌ترین عواملی‌اند که به انسان جهت، معنی و مفهوم می‌بخشد و بسیاری کسان از این نعمت محروم هستند! درنتیجه، هر عواملی که جاذبه داشته باشد، آن‌ها را به‌سوی خود می‌کشاند، حتی اگر در مسیر تباهی و فساد یا نیستی و نابودی باشد و اگرچه باتلاق و گرداب و منجلاب باشد.»

نظرات کاربران

Pasha
۱۴۰۱/۰۷/۳۰

عالی

مسعود
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

یه سری جمله از توی اینستاگرام کنار هم جمع کرده بودن ، من تا آخرش نتونستم گوش بدم .

کاربر 3725093
۱۴۰۱/۱۱/۱۹

کتاب خوب و روان بود

کتابخوان تنها
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

عالی بود . توصیه میکنم گوش کنین

Armita
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

خوبه

کاربر ۵۷۱۲۱۴۴
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

این کتاب بسیار زیبا است

hadi
۱۴۰۱/۰۸/۲۰

یک مشکل مشترک در این کتاب‌ها وجود دارد که...؟

زمان

۵ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۴۷۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۴۷۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان