دانلود کتاب صوتی عبارت پنجم با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عبارت پنجم اثر جو ویتالی

دانلود و خرید کتاب صوتی عبارت پنجم

معرفی کتاب صوتی عبارت پنجم

کتاب صوتی عبارت پنجم نوشتهٔ جو ویتالی و ترجمهٔ یگانه سهرابی نیا است. فرهاد جان سریان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات آگاه باشیم آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی به گام بعدی پاکسازی «هواوپونوپونو» برای رهایی از محدودیت‌ها و تجربهٔ معجزه پرداخته است.

درباره کتاب صوتی عبارت پنجم

کتاب صوتی عبارت پنجم فنون معنوی را ارائه داده و با معرفی کامل «هواوپونوپونو» شیوهٔ بسیار متفاوتی را برای رشد شخصی و معنوی در اختیار ما قرار داده است. این اثر پرفروش، ما را با بعد تازه‌ای از قدرت درونی‌مان آشنا می‌کند. هواوپونوپونو به ما می‌آموزد که مسئولیت‌پذیر باشیم؛ یعنی مسئولیت حضور در آفرینش بسیاری از رویدادهای بد زندگی‌مان را بپذیریم. هنگامی که این مسئولیت را بر عهده می‌گیریم، هواوپونوپونو را در زندگی‌مان فعال می‌کنیم.

جو ویتالی بیش از ۳۵ سال از زندگی خودش را صرف تحقیق و آموزش در زمینه‌های رشد معنوی، تفکر فراوانی و ثروت‌آفرینی کرده و زندگی آدم‌های زیادی را در سراسر دنیا تغییر داده است. این کتاب صوتی هم با بیانی ساده و روان و با روشی ماهرانه و هنرمندانه، تکنیک‌های رشد معنوی را به شما یاد می‌دهد و با معرفی ۴ ذکر، مقولهٔ جذاب پاکسازی را برای شما تشریح می‌کند، اما شاه‌کلید ورود به دنیای پاکسازی ذکر پنجم است. در این کتاب عبارت پنجمی به ۴ عبارت پیشین هواپونوپونو برای رشد معنوی بیشتر افزوده شده است.

شنیدن کتاب صوتی عبارت پنجم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس جو ویتالی
جو ویتالی

جوزف ویتالی (جو ویتالی)، نویسنده کتاب محدودیت صفر، ۲۹ دسامبر ۱۹۵۳ متولد شد. در برخی از زندگینامه‌هایی که از او در دسترس است، اشاره‌هایی به سختی‌هایی شده است که او در طول زندگی خود تحمل کرده بود. مثلا در دوران کودکی و نوجوانی در خانه‌ای زندگی می‌کرد که خشونت در آن رواج داشت. مدتی هم بی‌خانمان بود و محلی برای زندگی کردن نداشت. در بسیاری از منابع هم درباره این موضوعات چیزی نوشته نشده است. در هر صورت امروز او را به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ و تاثیرگذاری می‌شناسند که با کتاب‌هایش موفق شده است زندگی بسیاری را تغییر دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان