دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج کلاسون

دانلود و خرید کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

معرفی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل نوشتهٔ جورج کلاسون با ترجمهٔ حمیدرضا برهانی و روشن دانشور و صدای امیررضا علی زاده در نشر رمانو منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

جورج ساموئل کلاسون این کتاب را در سال ۱۹۲۶ منتشر کرد. کلاسون صاحب ۲ شرکت بزرگ به نام‌های کمپانی نقشه کلاسون و شرکت انتشارات کلاسون است. او در سال ۱۹۲۶، دربارهٔ راه‌های رسیدن به ثروت، مطالبی منتشر کرده است که بعدها با کنار هم قراردادن آن‌ها کتاب ثروتمندترین مرد بابل شکل گرفت.

او در این کتاب به روایت حکایت‌های کوتاهی از اشخاص خیالی پرداخته است. این روایت‌ها برای بسیاری از خوانندگان الهام‌بخش بوده و باعث شده مسیر موفقیت را پیدا کنند.

محور اصلی این کتاب، ارائه راهکارهایی برای کسب درآمد بیشتر و ذخیره آن و همچنین روش‌هایی برای سرمایه‌گذاری در مکان‌های امن است.

این کتاب مجموعه‌ٔ ۱۰ حکایت است که هرکدام راه روشنی را به مخاطب نشان می‌دهد. 

شنیدن کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را افرادی که سرمایه اندک، اما آرزوهای بزرگ در سر دارند پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس جورج کلاسون
جورج کلاسون

اگر سری به کتاب‌فروشی‌ها بزنید لابد می‌بینید که به اندازه‌ی موهای سرتان کتاب انگیزشی و موفقیت و راهنمای پولدار شدن ریخته پشت ویترین‌ها. بیشترشان هم از زیست‌جهان یک سخنران انگیزشی یا یک تاجر موفق بیرون آمده‌اند. اما جورج کلاسون قصه‌اش فرق می‌کند. این نویسنده کتابی نوشته که زندگی خیلی از آدم‌ها را از این رو به آن رو کرده است. آن هم نه با یک قصه‌ی امروزی وسط وال‌استریت یا دره‌ی سیلیکون، بلکه با یک داستان عمیق و ریشه‌دار که قدمتش به «بابل باستان» برمی‌گردد.

نظرات کاربران

کاربر 4356734
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

عالیه این کتاب البته من صوتیشو گوش ندادم کتابشو خوندم درباره راه پس انداز و بیشتر کردن ثروته🙃🌿

حمید مرشدیان
۱۴۰۲/۰۸/۱۱

کتابی است در زمینه روش های کسب ثروت و چگونگی ساختن زیربنای مالی شخصی جهت موفقیت. ضمنا مطالعه این کتاب پیشنهاد نویسنده بزرگ آقای جیم ران هم می باشد.(کتاب ۱۲ستون موفقیت آقای جیم ران)

کاربر ۵۳۴۹۵۹۲
۱۴۰۲/۰۷/۱۶

درود بر شما های که دنبال راه درست هستید من عاشق این کتابم درس های القمیش رو باید توی زندگی پیاده کرد.... به امید اینکه ذهنیت 10سال صبوری و استقامت برای رسیدن به هر چیزی که میخواهید رو به دست بیارید

- بیشتر
کاربر 7082024
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

اولین کتابی که درباره ثروت خوندم و به این چنین کتاب‌هایی علاقه مند شدم.قبلا کلا به کتاب هیچ علاقه ای نداشتم با خوندن این کتاب به صورت داستان وار برام خیلی جذاب بود.

احدفرجپور
۱۴۰۲/۰۶/۲۸

یکی از کتاب‌هایی هست که واقعن لذت بردم ، اگه در زمینه تجارت و سرمایه گذاری فعال هستید یا یک تریدر مجازی هستید حتمن این کتاب برای شما مفید خواهد بود گرچه برای افراد معمولی هم مفید هست

زمان

۵ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۴۴۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۴۴۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان