دانلود کتاب صوتی همیشه راضی نگه داشتن دیگران یا مهرطلبی ممنوع! با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی همیشه راضی نگه داشتن دیگران یا مهرطلبی ممنوع!

کتاب صوتی همیشه راضی نگه داشتن دیگران یا مهرطلبی ممنوع! نوشتهٔ نازنین آذرسا است و با صدای مؤلف منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی همیشه راضی نگه داشتن دیگران یا مهرطلبی ممنوع!

مهرطلبی یکی از تیپ‌های شخصیتی است که طبق آن، افراد وابستگی شدیدی به دیگران و عوامل بیرونی پیدا می‌کنند. آن‌ها هر کاری که انجام می‌دهند در نهایت در جهت کسب تأیید، مهر و پذیرش از سوی دیگران است. افراد مهرطلب پر از شرم هستند و این شرم به‌خاطر ترس آن‌ها از طردشدن و تاییدنشدن است. افراد مهرطلب غالباً پر از حس ترس و نیاز هستند. آن‌ها تلاش زیادی برای جلب رضایت، تأیید و تحسین دیگران می‌کنند، تا جایی که از خود می‌گذرند و ممکن است به خود ضرر برسانند. آن‌ها خود را فراموش کرده و از خود مراقبت نمی‌کنند و دائماً در حال خدمت‌رسانی‌های ناسالم به دیگران هستند.

کتاب صوتی همیشه راضی نگه داشتن دیگران یا مهرطلبی ممنوع! شما را راهنمایی می‌کند که دست از تلاش بیهوده برای راضی نگه‌داشتن دیگران به این دلیل که فکر می‌کنید وظیفه شماست که باید اطرافیانتان را همیشه راضی نگه دارید بردارید.

شنیدن کتاب صوتی همیشه راضی نگه داشتن دیگران یا مهرطلبی ممنوع! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک رابطهٔ سالم پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب همیشه راضی نگه داشتن دیگران یا مهرطلبی ممنوع!

«مهرطلبی یکی از تیپ‌های شخصیتی است که طبق آن، افراد وابستگی شدیدی به دیگران و عوامل بیرونی پیدا می‌کنند. آنها هر کاری که انجام می‌دهند در نهایت در جهت کسب تایید، مهر و پذیرش از سوی دیگران است. افراد مهرطلب پر از شرم هستند و این شرم به خاطر ترس آنها از طرد شدن و تایید نشدن است. افراد مهرطلب غالبا پر از حس ترس و نیاز هستند. آنها تلاش زیادی برای جلب رضایت، تایید و تحسین دیگران می‌کنند، تا جایی که از خود می‌گذرند و ممکن است به خود ضرر برسانند. آنها خود را فراموش کرده و از خود مراقبت نمی‌کنند و دائما در حال خدمت‌رسانی‌های ناسالم به دیگران هستند. نکته مهم این است که مهرطلب‌ها مهر می‌دهند تا دریافت کنند.

آنها به‌طور غیرمستقیم و حتی گاهی به‌طور مستقیم محبت را از دیگران گدایی می‌کنند. این افراد باج‌دهندگان خوبی به دیگران هستند، اما زمانی که متوجه می‌شوند در این فرآیند، سرشان کلاه رفته است از آنها خشمگین شده و بیش از پیش نسبت به خود احساسات منفی پیدا می‌کنند. آنها غالبا خواسته و حرف اصلی خود را به زبان نمی‌آورند و توقع دارند که دیگران متوجه منظورشان شوند، زیرا خودشان همیشه نیاز‌های دیگران را (به درست یا غلط) حدس می‌زنند و حتی اگر کسی از آنها کمک نخواهد، آماده خدمت هستند. همچنین، این رفتار مبهم آنها دیگران را دچار ابهام و سرگردانی نیز می‌کند، مثلا، بعید نیست که در ازای کاری که طبق گفته خود، به‌عنوان کمک به شما انجام داده‌اند، ناگهان طلب دستمزد کنند! آنها عمدتا، در استفاده از کلمات صریح و شفاف نیستند. مهرطلب‌ها وابسته‌کنندگان حرفه‌ای هستند! آنها با محبت و خدمات افراطی خود شما را وابسته می‌کنند. اما این خطر وجود دارد که زمانی که تصمیم می‌گیرند مهرطلب بودن را در مقابل شما رها کنند، شما را با وابستگی به خدمات‌شان تنها بگذارند. بنابراین، مهرطلب‌ها چندان انسان‌های بی‌آزاری هم نیستند! و نکته مهم‌تر این است که هرگز مهرطلبی را با مهربانی یکی ندانید. اما چگونه از این اختلال رها شویم؟ چهار راهکار بسیار مهم و عمیق را در ااین کتاب برای شما شرح می‌دهم، فراموش نکنید که مهرطلبی اختلالی نیست که با خوددرمانی رفع شود.»

نظرات کاربران

seemorgh
۱۴۰۲/۰۴/۲۵

لطفا کتاب مهرطلبی هریت بریکر را هم موجود کنید

۱۴۰۱/۰۸/۰۱

کتاب جمع و جور و خوبی است و برای کسانی که مشکل مهرطلبی دارند مفید است

حمیدرضا موسوی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸

صدای گوبنده خوب.+ محتوا غنی و غیر زائد + بیان نکات زیاد و کامل در مدت کم+ - راهکار کم ارائه میده و بیشتر وقت رو به توضیخ اینکه اصلا چی هست میگه، بهتر بود برای راهکار هم ۱۰ ۱۵ دقیقه‌ای پیشنهاد بده. اما

- بیشتر
soheil ghyasvand
۱۴۰۲/۱۰/۱۵

موافق / .

Ali Ghorbanian
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

حرف جدیدی نداشت

evenstar
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

من ازخانم آذرساممنونم که این مجموعه روفراهم کردن خیلی عالییه وصداشونم عالیه وبهم انرژی میده.

Faraz
۱۴۰۲/۰۳/۲۴

بسیار پرمغز اما موجز بود

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۵۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۵۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان