دانلود کتاب صوتی از دست دادن بکارت من با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از دست دادن بکارت من اثر ریچارد برانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی از دست دادن بکارت من

معرفی کتاب صوتی از دست دادن بکارت من

کتاب صوتی از دست دادن بکارت من نوشتهٔ ریچارد برانسون و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی که خلاصه‌ای از کتاب است، زندگی‌نامه‌ٔ غیرعادی و عجیب‌وغریب یکی از بزرگ‌ترین نابغه‌های کسب‌وکار دنیا را در بر گرفته است.

درباره کتاب صوتی از دست دادن بکارت من

کتاب صوتی از دست دادن بکارت من حاوی خاطرات و تجربیات ریچارد برانسون در طول دوران زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش است. او در کسب‌و‌کارهای گوناگونی از جمله حمل‌ونقل هوایی، موسیقی و نوشیدنی گرفته تا خدمات مالی و لباس عروسی فعالیت کرده است. برانسون در همه‌ٔ این کسب‌وکارها پیشتاز است و حتی دوم هم نیست! در کتاب صوتی حاضر متوجه خواهید شد که چگونه ریچارد برانسون با پیداکردن فرصت‌های طلایی در بازارهایی که نیاز مشتریان دیده نشده بود به این کسب‌وکارها ورود می‌کرد. این کتاب صوتی داستان فردی است که با ترکیب توانایی کسب‌وکار بیل گیتس (Bill Gates) و غریزه‌ٔ تبلیغاتی بارنوم (P. T. Barnum) توانست در کسب‌وکار و زندگی شخصی موفق شود.

بنابراین اگر فکر می‌کنید کارکردن تلاشی کسل‌کننده و بدون پاداش است، این کتاب صوتی می‌تواند دیدگاه شما را تغییر دهد. همچنان که کتاب را می‌خوانید، خودتان را به ‌جای نویسنده بگذارید و داستان‌های هیجان‌انگیز و غیر قابل‌پیش‌بینی او را تصور کنید. خواهید دید که چگونه با شکستن قواعد بازی می‌توانید منافع بزرگی در کسب‌وکار و زندگی خود به‌دست آورید.

کتاب صوتی از دست دادن بکارت من نوشتهٔ ریچارد برانسون در ۱۵ بخش تهیه و تنظیم شده است.

شنیدن کتاب صوتی از دست دادن بکارت من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به افرادی که دوست دارند در کار و زندگی خود موفق‌تر شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۵۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۵۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان