دانلود کتاب صوتی پرنده ای از پادشاهی آسمان با صدای فائزه زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پرنده ای از پادشاهی آسمان اثر پارسا پیکر

دانلود و خرید کتاب صوتی پرنده ای از پادشاهی آسمان

معرفی کتاب صوتی پرنده ای از پادشاهی آسمان

کتاب صوتی پرنده ای از پادشاهی آسمان نوشتهٔ پارسا پیکر است. آوای چیروک گردآوری و انتشار این مجموعه را بر عهده داشته و فائزه زمانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده است. این اثر صوتی حاصل کوشش و تکاپوی ۲ زندانی است.

درباره کتاب صوتی پرنده ای از پادشاهی آسمان

نسخه اصلی کتاب صوتی پرنده ای از پادشاهی آسمان در سال ۲۰۱۸ منتشر ش. پارسا پیکر نویسنده و گردآورندهٔ این کتاب، روان‌شناسی است که با زندانی‌ها کار می‌کند. او برای تهیهٔ این کتاب، مفهوم آزادی را برای ۲ زندانی مددجوی خود مطرح کرده تا آن‌ها دربارهٔ این مفهوم مطالبی نوشته و نقاشی‌هایی ترسیم کنند. پس «آدریان» و «دامیان» ۲ زندانی هستند که مطالب و تصاویر کتاب «پرنده‌ای از پادشاهی آسمان» را تهیه کرده‌اند. «زندگی در زندان؛ به قلم دامیان تصویرگر نقاشی روی جلد»، «توصیف آزادی؛ به قلم آدریان تصویرگر نقاشی‌های داخل کتاب» و «پرنده‌ای از پادشاهی آسمان» بخش‌های اصلی این کتاب صوتی را تشکیل می‌دهند.

پارسا پیکر طی ۲سال‌ونیم، با بیش از ۳۰۰ زندانی ملاقات و با آن‌ها کار کرده تا استعدادهای آن‌ها را شناسایی کند. او در همین راستا «بنیاد آزادی در قفس» را تأسیس کرده است. 

شنیدن کتاب صوتی پرنده ای از پادشاهی آسمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطب این کتاب صوتی افرادی هستند که به فلسفه و روان‌شناسی علاقه دارند.

بخش‌هایی از کتاب صوتی پرنده ای از پادشاهی آسمان

«این سؤالی است که از همان سال‌های آغازین جوانی ذهنم را درگیر خود کرده بود و در نهایت مرا در مسیری انداخت که هرگز فکرش را هم نمی‌کردم روزی در آن گام بردارم. به باور من، آزادی حق الهی ماست و ما انسان‌ها همه در جستجوی آنیم. هرچند ممکن است از نظر جسمانی آزاد باشیم اما من به دنبال یافتن معنای حقیقی آزادی بودم تا ببینم آیا آزادی واقعی وابسته به شرایط بیرونی ماست یا تجربه‌ای درونی به حساب می‌آید.»

***

«باید افق را به خاطر می‌آورد و روزگاری را که آسمان زیستگاهش بود و آغوش خداوندگارِ عشق، یگانه واقعیت زندگی‌اش. همین فکر به‌خودی خود می‌توانست برایش تولدی دوباره باشد اما چشمانش مدت‌های مدیدی بود که به دیدن میله‌های قفس عادت کرده بود و این‌عادت برایش پیام‌آور مرگ بود؛ مرگی که هم انتظارش را می‌کشید و هم از آن می‌ترسید. «پرندگان هیچ باوری را با زور نمی‌پذیرند چون در آزادی آفریده شده‌اند.» هویت درهم‌ریخته کنونی‌اش کاملا مغایر با هویت اصلی‌اش و قوانین آفرینش بود چون تصمیم گرفته بود خودش را همچون کرکسی ببیند و در سایه این واقعیت زندگی کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان