دانلود کتاب صوتی پاتریسیا با صدای رفیعه پوستی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پاتریسیا اثر ژنویو داما

دانلود و خرید کتاب صوتی پاتریسیا

معرفی کتاب صوتی پاتریسیا

کتاب صوتی پاتریسیا نوشتهٔ ژنویو داما و ترجمهٔ محبوبه فهیم کلام و با صدای رفیعه پوستی و ماهتینار احمدی و ایمان رئیسی است و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پاتریسیا

کتاب صوتی پاتریسیا، براساس زندگی پر فراز و نشیب مهاجران است و سرگذشت یک سیاهپوست آفریقایی را روایت می‌کند که به دلیل مشکلات مالی و به امید برخورداری از زندگی مرفه‌تر و راحت‌تر به کانادا مهاجرت می‌کند. کتاب از زبان سه شخصیت اصلی داستان شامل پدر، دختر و معشوقهٔ پدر روایت می‌شود. هرکدام، در بخشی از کتاب صوتی، بیم و امید، نگرانی و آرزو و احساساتشان را با خواننده به اشتراک می‌گذارند. شخصیت‌ها به قدری واقعی‌اند که خواننده ناخودآگاه با آن‌ها هم‌ذات‌پنداری و همدلی می‌کند و همین ویژگی او را به شنیدن ادامۀ داستان ترغیب می‌کند. مهاجرت، هویت فردی، خانوادگی و شغلی، روابط عاطفی و عشق از جمله مضامین برجستۀ این اثرند.

شنیدن کتاب صوتی پاتریسیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن داستان‌هایی با موضوع رنج مهاجران و مشکلات مهاجرت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ژنویو داما

ژنویو داما ۱۹۷۰ بازیگر کمدی و نویسندهٔ بلژیکی است. ژنویو داما دانش‌آموختهٔ دانشگاه کاتولیک لوون در رشتهٔ حقوق و سپس مدرسهٔ عالی هنرهای نمایشی (IAD) لوون لنوو در بلژیک است. او علاوه بر بازیگری در نمایشنامه‌های کمدی و کارگردانی آثار نمایشی، مؤلف چندین نمایشنامه، داستان کوتاه و رمان است. نمایشنامهٔ مولی با دوچرخه (۲۰۰۴) و رمان اگر از رودخانه بگذری (۲۰۱۱) برایش چند جایزهٔ ادبی در بلژیک به ارمغان آورد. پاتریسیا (۲۰۱۷) از دیگر رمان‌های معروف اوست.




نظرات کاربران

کاربر 4854933
۱۴۰۱/۰۵/۱۰

واقعا عالی بود هم صداپیشه ها و هم قدرت نویسنده ❤️💎

کاربر 1081611
۱۴۰۱/۰۶/۲۰

جذاب‌تر از متن و خود داستان، خوانش قوی هر سه گوینده بود. صداها، بسیار جذاب و دلنشین بود. فصل اول کتاب به نسبت دو فصل دیگه خیلی قوی‌تر نوشته شده بود، اما صدای خوب گوینده‌ها هر سه فصل رو بسیار

- بیشتر
lili
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

خیلی جذاب بود، طوریکه سه ساعت و نیم را بدون پرداختن به کار دیگه بهش گوش کردم. متن روان، قصه جذاب، روایان عالی. ممنونم🌻

زمان

۳ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان