دانلود کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک  فیشر

دانلود و خرید کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

نویسنده:مارک فیشر
انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی نوشتهٔ مارک فیشر و ترجمهٔ بنفشه کاظمی و با صدای امیررضا علی زاده است و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی داستانی شنیدنی و جذاب دربارهٔ مرد جوانی است که آرزوی ثروتمندشدن را در سر می‌پروراند. او تلاش می‌کند، ولی از جایگاهی که دارد راضی نیست. دوست دارد کتابی بنویسد و با نوشتنش به ثروت، محبوبیت و خوشبختی دست پیدا کند. اما شغل ملال‌آوری دارد که بارها او را تا مرز استعفادادن پیش برده است. این حس فقط مختص او نیست. بقیهٔ همکارانش هم خودشان را در چرخه‌ٔ بی‌انتهایی از روزمرگی می‌بینند. همگی از رؤیاداشتن دست کشیده‌اند. او هم نمی‌تواند رؤیایش را با همکارانش درمیان بگذارد، چراکه مطمئن است کسی حرفش را جدی نمی‌گیرد. 

روزمرگی او به همین صورت می‌گذرد تااینکه احساس ناکامی بر وجودش غلبه می‌کند. تاریکی روزهایش او را به یاد عموی ثروتمندش می‌اندازد. تصمیم می‌گیرد به دیدنش برود. شاید راه چاره‌ای به او نشان دهد یا پولی دستش را بگیرد. اما عمویش، در عوض تصمیم می‌گیرد تا جوان را با باغبانی میانسال آشنا کند. آشنایی که زندگی، نگاه و تفکر جوان را تغییر می‌دهد.

باغبان، میلیونری است که جوان را با ذهن و طرز تفکر یک ثروتمند آشنا می‌کند. هرچند هرکدام از حکایت‌های این کتاب صوتی، نکته‌ای در دل خود دارند که به شنیدن و تعمق چندباره می‌ارزند، اما مهم‌ترین پیامش این است: برای ثروتمندشدن، ابتدا آرزوهایت را بشناس. در گام بعدی، فرصت‌های زندگی‌ات را بشناس و آن‌ها را به اهداف تبدیل کن.

در کنار تمام آنچه که این کتاب مشهور می‌تواند دربارهٔ ثروتمندشدن به شما بیاموزد، نباید فراموش کرد که با شنیدن کتاب حکایت دولت و فرزانگی، نوع خاصی از اندیشیدن را فرا می‌گیرید؛ اندیشه‌ای که می‌تواند مانند دری به سوی تحولات مثبت زندگی باشد.

شنیدن کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به آرزوهایشان این بار با روشی جدید دست پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک فیشر

مارک فیشر زادهٔ ۱۳ مارس ۱۹۵۳، نویسندهٔ کانادایی است. فیشر در مونترآل به دنیا آمد. او با انتشار کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» نام خود را مطرح کرد. این کتاب تنها در ایالات متحده به فروشی بالغ بر صد و پنجاه هزار نسخه دست یافته و به بیست و یک زبان ترجمه شده است. مارک فیشر که نویسنده‌ای تمام‌وقت و عاشق بازی گلف است، به همراه همسر و دخترانش در مونترآل زندگی می‌کند.




معرفی نویسنده
عکس مارک  فیشر
مارک فیشر
کانادایی | تولد ۱۹۵۳

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۲۲۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۲۲۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان