دانلود کتاب صوتی ماشین فروش فوق‌ العاده با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماشین فروش فوق‌ العاده اثر چت هولمز

دانلود و خرید کتاب صوتی ماشین فروش فوق‌ العاده

نویسنده:چت هولمز
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ماشین فروش فوق‌ العاده

کتاب صوتی ماشین فروش فوق‌ العاده نوشتهٔ چت هولمز است و با ترجمهٔ رضا اردلان و صدای مصطفی طالبیان مقدم در نشر شنیدار منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی از کتاب ماشین فروش فوق‌ العاده  است. 

درباره کتاب صوتی ماشین فروش فوق‌ العاده

 یک مدیر فروش موفق باید در ابتدا افراد مستعد یادگیری را جذب کند و سپس با ارائهٔ دوره‌های آموزشی مناسب، کارمندانی با استاندارد بالا را پرورش دهد تا بتوانند به کسب‌وکار شرکت کمک کند.

یک مدیر فروش حرفه‌ای با تمرکز بر روی آموزش کارکنان خود، می‌تواند راندمان فروش شرکت را بالا برده و محیط پویایی در اداره فروش ایجاد کند. آموزش مداوم کارمندان سبب می‌شود آن‌ها برای مواقع سخت و بحرانی آماده شوند و بتوانند در زمان‌های حساس به شرکت برای گذر از مشکلات کمک کنند. بهترین روش برای آموزش کارکنان حرفه‌ای، برگزاری دوره به‌صورت کارگاه آموزشی است یعنی کارکنان به همراه مدیر خود دور یک میز جمع شده و با بررسی مثال‌های مختلف، تمامی افراد نظرات خود را می‌دهند و سپس مدیر بهترین روش مواجهه با مسئله را بیان کرده و دوباره به بحث در مورد آن بپردازند.

یک فروشندهٔ موفق باید در زمان صحبت با مشتری، خود را به‌صورت مشاور او نشان دهد نه صرفاً فروشنده کالا، با استفاده از این روش فروشندگان می‌توانند مشتریان بیشتری به دست بیاورند. کتاب صوتی ماشین فروش فوق‌‌ العاده به شنونده کمک می‌کند راه‌های فروش صحیح و انتقال اطلاعات به دیگران در بخش فروش را یاد بگیرید و بتوانید به فروشنده‌ای موفق تبدیل شوید. 

شنیدن کتاب صوتی ماشین فروش فوق‌ العاده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزهٔ مدیریت فروش پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

دکتر سعادت
۱۴۰۲/۱۰/۰۹

این کتاب فوق العاده است، به تمام دانشجویان، اساتید، فروشندگان و مدیران توصیه میکنم این کتاب را مطالعه کنند، به نظر بنده تا کنون کتاب فروش موثرتر چاپ نشده!

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان