دانلود کتاب صوتی زندگی اینجوریه با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی اینجوریه اثر اندرو ماتیوس

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی اینجوریه

گوینده:نسترن حسنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زندگی اینجوریه

کتاب صوتی زندگی اینجوریه نوشتهٔ اندرو ماتیوس و ترجمهٔ ویدا دلبر و با صدای نسترن حسنی است و پندار تابان آن را منتشر کرده است. زندگی اینجوریه در ساده‌ترین شکل و با بیانی صمیمی، قواعد جالبی دربارهٔ زندگی به ما ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی زندگی اینجوریه

حتما تا الان این سوال‌ها برایتان پیش آمده که چرا برای ما پشت سر هم اتفاق‌های مشابه و ناراحت‌کننده روی می‌دهد؟ چرا قبض‌ها و هزینه‌ها یک‌دفعه همه با هم می‌رسند؟ چرا ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند؟ اصلا به این فکر کرده‌اید که چطور عشق زندگی‌مان را پیدا کنیم؟ یا چطور کاری را که بسیار دوستش داریم بیابیم؟ چرا بعضی‌ها همیشه شانس می‌آورند و چطور می‌توانیم مانند آن‌ها باشیم؟

برای یافتن پاسخ این چنین سوالاتی شنیدن کتاب صوتی زندگی اینجوریه منبعی مفید برای آن‌هاست و به شما توضیح می‌دهد هر آنچه شما می‌دانید و هر آن که شما می‌شناسید اهمیت ندارد، بلکه این احساس شماست که مهم است.

شنیدن کتاب صوتی زندگی اینجوریه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند با سختی‌های زندگی کنار بیایند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اندرو متیوس

اندرو متیوس نویسنده، کاریکاتوریست و سخنران استرالیایی، یکی از موفق‌ترین سخنرانان و نویسندگان کتاب‌های خودیاری در دنیا محسوب می‌شود. کتاب‌های خودیاری اندرو متیوس به ۴۳ زبان زنده‌ٔ دنیا ترجمه شده و همیشه پرفروش‌ هستند.

اندرو متیوس خود را نویسنده نمی‌داند، بلکه معتقد است براساس اشتباهاتی که در زندگی خودش داشته، چیزهایی آموخته و تصمیم گرفته است تا دانسته‌هایش از زندگی را از طریق نوشتن با دیگران به اشتراک بگذارد. او معتقد است که ما گاهی بیش از اطلاعات جدید به یادآوری دانسته‌های قبلی‌مان نیاز داریم.

کتاب‌های ساده و جذاب اندرو متیوس که اغلب با کاریکاتورهای خودش به چاپ رسیدند، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. دو کتاب «خوشبختی در یک کلام» و «دنبال دلت برو» از معروف‌ترین کتاب‌های او هستند که در ۷۰ کشور جهان از جمله ایران به فروش رسیدند. برخی از کتاب‌های پرمخاطب و مهم اندرو متیوس عبارت‌اند از:

راز شاد زیستن (آخرین راز شاد زیستن)

تک نسخه کامیابی

دنبال دلت برو

درخت دوستی بنشان

شاد ماندن در روزگاران سخت

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان