دانلود کتاب صوتی بازی بازها با صدای نگین خواجه نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازی بازها اثر محمد میرکیانی

دانلود و خرید کتاب صوتی بازی بازها

معرفی کتاب صوتی بازی بازها

کتاب صوتی بازی بازها نوشتهٔ محمد میرکیانی است. نگین خواجه نصیر، گلچهره زند، میلاد عندلیبی و داود نماینده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و به نشر آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی برای نوجوانان تهیه و تنظیم شده است.

درباره کتاب صوتی بازی بازها

کتاب صوتی بازی بازها داستان‌های کوتاهی برای نوجوان‌ها به قلم محمدمیرکیانی است.

عنوان برخی از بخش‌های این کتاب صوتی عبارت‌اند از «خبرهای گوش‌زرد»، «دانوش و ترس کلاغ خاکستری»، «بازوپ و کلاغ خاکستری»،‌ «شورش موش‌ها» و «جشن روباهی».

حیوانات شخصیت‌های این کتاب را تشکیل داده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی بازی بازها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمد میرکیانی

محمد میرکیانی در سال ۱۳۳۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ سرشناس ایرانی و خالق مجموعه کتاب‌های «قصه ما مثل شد» است. این نویسنده از نوجوانی مطالعهٔ آثار ادبی نویسندگان بزرگ را آغاز کرد و در کنار تجربه‌کردن شغل‌های مختلف با قصه‌ها زندگی کرد؛ به‌طوری‌که وقتی نخستین قصه‌اش را نوشت، ۱۵ شغل را تجربه کرده بود.

بیشتر مطالعات و فعالیت‌های محمد میرکیانی در زمینهٔ ادبیات، به‌ویژه ادبیات کلاسیک،‌ تاریخ، روان‌شناسی و شعر است. او در زمینهٔ ادبیات کودک و نوجوان جوایز بسیاری دریافت کرده است که از میان آنها می‌توان به جایزه کتاب سال نوجوان در سال ۱۳۶۵، جایزه کانون پرورش فکری، جایزه نویسنده برگزیده ۲۰ سال ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد.

«همیشه قصه‌ای هست»، «قصه ما مثل شد»، «حکایت‌های کمال»، «ملکه موش ها»، «جشن خرگوش‌ ها» و «داستان‌های بی‌دانه» کتاب‌هایی از این‌نویسنده هستند که توسط به‌نشر چاپ شده‌اند.

بخش‌هایی از کتاب صوتی بازی بازها

«ولی روباه‌ها قدم‌به‌قدم جلو می‌آمدند و روبیچ قدم‌به‌قدم عقب می‌رفت. ناگهان مثل آن‌که زمین‌لرزه‌ای از راه رسیده باشد، آن‌ها هیاهوکنان بر سر روبیچ ریختند و شروع به گازگرفتن دُم و گوش‌های او کردند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد