دانلود کتاب صوتی جشن خرگوش‌ ها با صدای نگین خواجه‌ نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جشن خرگوش‌ ها اثر محمد میرکیانی

دانلود و خرید کتاب صوتی جشن خرگوش‌ ها

معرفی کتاب صوتی جشن خرگوش‌ ها

کتاب صوتی جشن خرگوش‌ ها نوشتهٔ محمد میرکیانی است. نگین خواجه‌ نصیر، گلچهره زند، میلاد عندلیبی و داود نماینده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و به نشر آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی برای کودکان آمده شده است.

درباره کتاب صوتی جشن خرگوش‌ ها

کتاب صوتی جشن خرگوش‌ ها دربارهٔ «جشن هویج» خرگوش‌ها است. در این جشن اتفاقی می‌افتد؛ ۲ بچه‌خرگوش گم می‌شوند. پدر و مادر ۲ خرگوش گمشده نگران فرزندانشان هستند. کجا باید آنها را پیدا کنند؟ آیا اتفاقی برایشان افتاده است؟ نکند حیوانی درنده آنها را خورده باشد؟ در ادامهٔ داستان آنها به روباه‌ها مشکوک می‌شوند و... .

شنیدن کتاب صوتی جشن خرگوش‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمد میرکیانی

محمد میرکیانی در سال ۱۳۳۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ سرشناس ایرانی و خالق مجموعه کتاب‌های «قصه ما مثل شد» است. این نویسنده از نوجوانی مطالعهٔ آثار ادبی نویسندگان بزرگ را آغاز کرد و در کنار تجربه‌کردن شغل‌های مختلف با قصه‌ها زندگی کرد؛ به‌طوری‌که وقتی نخستین قصه‌اش را نوشت، ۱۵ شغل را تجربه کرده بود.

بیشتر مطالعات و فعالیت‌های محمد میرکیانی در زمینهٔ ادبیات، به‌ویژه ادبیات کلاسیک،‌ تاریخ، روان‌شناسی و شعر است. او در زمینهٔ ادبیات کودک و نوجوان جوایز بسیاری دریافت کرده است که از میان آنها می‌توان به جایزه کتاب سال نوجوان در سال ۱۳۶۵، جایزه کانون پرورش فکری، جایزه نویسنده برگزیده ۲۰ سال ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد.

«همیشه قصه‌ای هست»، «قصه ما مثل شد»، «حکایت‌های کمال»، «جشن خرگوش‌ ها» و «داستان‌های بی‌دانه» کتاب‌هایی از این‌نویسنده هستند که توسط به‌نشر چاپ شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد