دانلود کتاب صوتی اصول شوهرداری با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی اصول شوهرداری

کتاب صوتی اصول شوهرداری از نازنین آذرسا و با صدای خود اوست. این کتاب صوتی به بانوان آموزش می‌دهد که چگونه برای همسرشان زن ایدئالی باشند.

درباره کتاب صوتی اصول شوهرداری

این کتاب صوتی قصد دارد تا خانم‌های متاهل و دخترانی را که تصمیم به ازدواج دارند با اصول شوهرداری صحیح آشنا کند. پس اگر تصمیم به ازدواج دارید یا ازدواج کرده‌اید شنیدن این کتاب سودمند و کوتاه را از دست ندهید. شنیدن این نکات به بهترشدن زندگی مشترک شما کمک شایانی می کند.

این کتاب صوتی سیاست‌های شوهرداری را یادتان می‌دهد. برای مثال، عدم تعامل سازنده و مفید میان زوجین از بیشترین مشکلاتی است که موجب افزایش طلاق می‌شود. برخی زنان با کنترل همسر و به‌دست‌گرفتن اختیارات او می‌پندارند به هدف خود رسیده‌اند و همسرشان را به اختیار خود درآورده‌اند و بنیان خانواده را محکم ساخته‌اند اما باید بدانید برای شوهرداری به این نیاز دارید که سیاست‌های مهمی را بدانید تا با کمک آن‌ها بتوانید با همسرتان شایسته رفتار کنید و او را تمام مراحل زندگی همراه خود سازید.

برخی دیگر از مسائلی که در این کتاب صوتی قرار است بیاموزید از این قرار هستند: برای آنکه سیاست‌های شوهرداری را بدانید باید به همسرتان ابراز علاقه کنید. اکثر مردان دوست دارند که همسرشان در خفا یا جمع به تعریف و تمجید آنان بپردازد و از مردانگی او تعریف کند و بگوید چه همسر توانا و خوبی است. هنگامی که با همسرتان خلوت کرده‌اید به او ابراز علاقه کنید و بگویید که دوستش دارید و بهترین انتخاب شما برای ازدواج بوده است.

در زندگی زناشویی‌تان پرتحرک، با انرژی و جذاب باشید! مردان قبل از اینکه به شخصیت یک زن توجه کنند، ابتدا سر و وضع ظاهری او را می‌بینند و همسر شما نیز از این قاعده مستثنی نیست و وقتی به خانه می‌آید دوست دارد شما ظاهر آراسته و پوشش زیبایی داشته باشید.

او دوست دارد همواره همسرش از نظر درونی و ظاهری هر روز برای او تازه‌تر و جذاب‌تر باشد و وقت مراجعت به خانه با یک زن زیبا و طناز، شاداب و خنده‌رو و سرزنده، روبه‌رو شود و این نیاز و انتظار واقعی یک مرد از همسر خود است.

اما اگر شما از جذابیت‌های ظاهری خود برای سلطه به همسر و رسیدن به اهداف پنهانی استفاده کنید و هدفی غیر از جلب و بیان محبت داشته باشید، او می‌فهمد و واکنش متفاوتی در برابر خواسته شما نشان خواهد داد.

از ابراز هیجانات و احساسات دوری کنید. مردان همواره کمتر از زنان احساسات خود را به نمایش می‌گذارند و گریه‌کردن، آن‌ها را ناراحت و عصبانی می‌کند. باید بدانید ابراز احساسات و هیجاناتی مثل گریه‌کردن در مذاکرات می‌تواند به‌سادگی جایگاهتان را به خطر بیندازد، زیرا مردان گاهی احساس می‌کنند زنانی که گریه می‌کنند، در حال فریب‌دادنشان هستند. پس هنگامی که می‌خواهید با همسرتان منطقی صحبت کنید گریه نکنید زیرا اکثر مردها از گریه‌کردن زنان منزجرند. 

شنیدن این کتاب ارزشمند را از دست ندهید. رعایت نکات و فرمول‌هایی که در این کتاب صوتی آمده، می‌تواند شما را در داشتن کانونی گرم و دلپذیر کمک کند.

شنیدن کتاب صوتی اصول شوهرداری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام دخترانی که قصد ازدواج دارند یا به‌تازگی ازدواج کرده‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۳۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۳۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان