دانلود کتاب صوتی حافظه نامحدود با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حافظه نامحدود اثر کوین هورسلی

دانلود و خرید کتاب صوتی حافظه نامحدود

معرفی کتاب صوتی حافظه نامحدود

کتاب صوتی حافظه نامحدود خلاصه‌ای از کتابی نوشتهٔ کوین هورسلی و ترجمهٔ نازنین صابری است. افشین اعتماد و فرهاد اتقیایی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی برای داشتن حافظه‌ای بهتر به شما کمک می‌کند.

درباره کتاب صوتی حافظه نامحدود

کتاب صوتی حافظه نامحدود خلاصه‌ای از کتابی به همین نام نوشتهٔ کوین هورسلی است؛ سخنران، نویسنده و کسی که استاد بزرگ حافظه نیز خوانده شده است. این نویسنده به مدت ۲۵ سال، به‌صورت تخصصی، روی عملکرد حافظهٔ انسان‌ها و بهبود آن مطالعه کرده است؛ همچنین به‌عنوان مشاور شرکت‌های بزرگ فعالیت کرده و سابقهٔ درخشانی دارد. ازاین‌رو او کتاب حافظه نامحدود را نوشت.

در این کتاب صوتی از تکنیک‌های ساده اما کاربردی برای تقویت حافظه برای شنوندگان سخن به میان آمده است.

با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته و دردسترس‌بودن منابع اطلاعاتی، معمولاً همهٔ ما باز هم در حافظهٔ خود دچار مشکل هستیم. دوست داریم همه چیز را به خاطر بسپاریم اما در این راه با شکست هم روبه‌رو می‌شویم و گاه دیگران ما را به‌عنوان فردی حواس‌پرت می‌شناسند.

میکروکتاب صوتی حافظه نامحدود راهبردهایی را برای تقویت حافظه در اختیار شنوندگان خود قرار می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی حافظه نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به افرادی که مایل‌اند حافظهٔ قدرتمندتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کوین هورسلی

کوین هورسلی ذهن، حافظه و ظرفیت آن‌ها را تحلیل می‌کند. او از معدود افرادی در سراسر جهان است که عنوان «استاد بزرگ بین‌المللی حافظه» را از آن خود کرده است. هورسلی مدال‌آور قهرمانی جهان حافظه است. او ۲ بار رکورد جهانی آزمون‌های حافظه «اورست» را گرفته است.

هورسلی ۴ کتاب نوشته و با همکاری «مؤسسهٔ بازی‌های جدی» در پردیس دانشگاه شمال غربی وال، بازی رومیزی زمان‌ها را طراحی کرده است.

او سخنرانی بین‌المللی است و به سازمان‌ها در کارِ ارتقای یادگیری، انگیزه، خلاقیت و تفکر کمک می‌کند.

کتاب حافظه نامحدود یکی از کتاب‌های کوین هورسلی است که در آن از تکنیک‌هایی ساده اما کاربردی برای تقویت حافظهٔ انسان سخن به میان آمده است.

بخش‌هایی از کتاب صوتی حافظه نامحدود

«بعضی وقت‌ها، همینطور که در حال راه رفتن در یک فروشگاه بزرگ هستید، ممکن است آشنایی ببینید و سلام و احوال‌پرسی کنید. همانطور که او مشغول صحبت با شماست، با خودتان فکر می‌کنید که او را کجا دیده‌اید؟ چرا قیافه‌اش برایتان آشناست اما اسمش را به خاطر نمی‌آورید؟ در این بخش یاد می‌گیریم چطور خود را از این مخمصه‌ی ناجور نجات دهیم. به نظر نمی‌آید که توانایی به یاد داشتن اسم‌ها، به طور طبیعی در انسان وجود داشته باشد. نکته در اینجاست که شما باید یک استراتژی درست و حسابی داشته باشید. بیشتر ما حافظه‌مان را به شانس می‌سپاریم. به این امید که شاید اسامی خودشان در حافظه‌مان جای بگیرند. اما راه‌های کاملاً مشخصی وجود دارند تا بتوانند ما را مطمئن کنند که این اتفاق افتاده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان