دانلود و خرید کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته نیک اسمیت ترجمه سپهر رحیمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته اثر نیک اسمیت

کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

معرفی کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته نوشتهٔ نیک اسمیت و ترجمهٔ سپهر رحیمیان است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. در این کتاب بهینه‌سازی موتور جست‌وجو و بازاریابی در آن، در هفت مرحلهٔ ساده خلاصه شده است.

درباره کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

با توجه به نرخ رو به رشد کسب‌وکارهای اینترنتی و همچنین قدم برداشتن کسب‌وکارهای دیگر به عرصه دیجیتال، دانش مربوط به این حوزه اهمیت بیشتری پیدا کرده است. همچنین رقابت بر سر جذب بازدیدکننده بیشتر و کسب درآمد در دنیای دیجیتال نیز بیشتر شده است. یکی از مهم‌ترین و اصول پایه در کسب‌وکارهای اینترنتی، پیداکردن بازدیدکننده و اقدام به دیده‌شدن است. تقریباً تمام انسان‌ها برای جست‌وجوی نیازمندی‌های خود در دنیای دیجیتال، به یکی از موتورهای جست‌وجو (از جمله گوگل و بینگ و...) رجوع می‌کنند. این موتورهای جست‌وجو از الگوریتم‌هایی استفاده کرده که نه تماماً، بلکه تا حدودی مشخص هستند. برای اینکه شما بتوانید از این بسترها، برای تارنمای خودتان بازدیدکننده به‌دست آورید، باید تارنمایتان را نسبت به این الگوریتم‌ها ساختاربندی کنید تا مورد پسند موتورهای جست‌وجو قرار گیرید که در نتیجه در رتبه‌بندی فهرست این موتورهای جست‌وجو بالاتر رفته و بازدیدکننده بیشتری جذب خواهید کرد. این کار را بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یا همان سئو می‌گویند.

در این کتاب به‌طور کامل با این مفهوم آشنا خواهید شد.

خواندن کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را برای کسانی که می‌خواهند با مفهوم و کاربرد سئو آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

موتورهای جستجو دقیقاً چه می‌خواهند؟ آنها چگونه تصمیم می‌گیرند چه چیزی را در کجا رتبه‌بندی کنند؟ آیا اصلاً نسبت به اینکار آگاهی دارند؟ خب، هم بله هم خیر.

اگر از هر متخصص منصفی در زمینه سئو بپرسید (البته اگر مطمئن شود شما حرف‌هایش را ضبط نمی‌کنید!) به شما می‌گوید که واقعاً مشخص نیست موتورهای جستجو به دنبال چه چیزی هستند. ما می‌دانیم که آنها چه چیزی را می‌گویند که می‌خواهند، اما فرمول‌های اصلی (الگوریتم‌های رایانه‌ای) که هر موتور جستجو استفاده می‌کند تا صفحه‌های تارنمای شما را چگونه و کجا رتبه‌بندی کند، از چشم همگان مخفی است تا توانایی افراد بی‌انصاف در "دستکاری" نتایج آنها را به حداقل برساند.

نه تنها تمام فرمول‌های رتبه‌بندی موتورهای جستجو مخفی نگه داشته می‌شود، بلکه هر موتور جستجو فرمول متفاوتی دارد که تقریباً هر روز تغییر می‌کند.

معمولاً هر آنچه موتورهای جستجو می‌گویند بدنبالش هستند به یک چیز ختم می‌شود: تجربه کاربر. آنها می‌خواهند کاربرانشان از حضورشان تجربه خوبی داشته باشند. دقیقاً همین جاست که خواسته آنها اهمیت کمتری پیدا می‌کند. مثلا زمانی که جِین آنلاین می‌شود و در بخش جستجوی خود این عبارت را می‌نویسد: "بهترین دستور غذای گربه"، موتورهای جستجو می‌خواهند جین دقیقاً همان چیزی را که نوشته، پیدا کند: فهرستی از صفحات تارنما که شامل اطلاعات مستقیماً مرتبط با "بهترین دستور غذایی گربه" است.

آنها نمی‌خواهند که جین گرفتار فردی فرصت‌طلب شود که صرفاً برای به جیب زدن پول جین، موتور جستجو را برای تارنمای خود محل مناسبی کرده تا برای "بهترین دستور غذای گربه" به نمایش گذاشته شود، اما زمانی که جین وارد آن تارنما می‌شود چیزی به جز اطلاعات بی ارزش به همراه نوشته‌های تبلیغاتی پیدا نمی‌کند. (این اتفاق زیاد می‌افتد!)

حالا پرسشی که شاید از خود بپرسید این باشد که "اگر من یک تارنمای عالی طراحی کنم که تجربه بسیار خوبی برای کاربران به همراه داشته باشد و دقیقاً همان چیزی باشد که آنها می‌خواهند، آیا هنوز به سئو نیاز دارم؟"


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

حجم

۴۲۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان