دانلود کتاب صوتی خاطرات یک سفیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خاطرات یک سفیر اثر رامین مهمان‌پرست

دانلود و خرید کتاب صوتی خاطرات یک سفیر

معرفی کتاب صوتی خاطرات یک سفیر

کتاب صوتی خاطرات یک سفیر نوشته رامین مهمان‌پرست و فرشته خلیلی پالندی است. این کتاب تجربه دیپلماسی تجاری ایران در کشورهای لهستان، تایلند و قزاقستان رامین مهمان‌پرست را مرور می‌کند.

درباره کتاب خاطرات یک سفیر

رامین مهمان‌پرست در سال ۱۳۳۹ در شهر تهران متولد شد. در سال ۱۳۶۶ با ورود به و زارت امور خارجه فعالیت خود را آغاز کرد و در سال‌های متوالی و متفاوت با سمت‌های دیگری در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت بوده است که از جمله آن می‌توان به رئیس اداره امور فرهنگی کشورهای عربی و آفریقایی ۱۳۶۹ - ۱۳۶۶ معاون مدیر کل هماهنگی‌های فرهنگی ۱۳۷۳ - ۱‍۳۷۰مدیرکل هماهنگی‌های فرهنگی ۱۳۷۵ -۱۳۷۳ نماینده وزیر امور خارجه در امور مدارس خارج از کشور ۱۳۸۱-۱۳۷۹ رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای و زارت امور خارجه ۱۳۹۲-۱۳۹۰ سخنگوی و زارت امور خارجه ۱۳۹۲-۱۳۸۸ مشاور وزیر امور خارجه ۱۳۹۳-۱۳۹۲ و دستیار قائم مقام وزیر امور خارجه ۱۳۹۷ تا کنون اشاره کرد.

او در این کتاب روایتی از مجموعه فالیت‌های خود در دوران خدمتش ارائه می‌کند و خواننده را همراهی می‌کند تا در سفری به قلب دموکراسی خارجی جمهوری اسلامی همراه او باشد. 

کتابی که می‌شنوید، خاطرات یک سفیر؛ تجربه دیپلماسی تجاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای لهستان، تایلند و قزاقستان را بازگو می‌کند. هدف از نگارش این کتاب، توجه به اهمیت و نقش قدرت کشورها در مناسبات و روابط بین‌الملل، توانایی آنها در برقراری تعامل و دستیابی به اهداف است. سفیر یکی از ارکان تجلی قدرت و مظاهر کشورها در سطح مناسبات بین‌الملل به شمار می‌رود. سفیری که با علم، درایت، رعایت اصول و مقررات، توانمندی در اصول مذاکره و تبدیل تهدیدات به فرصت‌های قابل دستیابی در هر زمان، بتواند به‌عنوان رابط و عاملی ارزشمند در روابط خارجی بین کشور خود و کشور میزبان به ایفای نقش بپردازد. ازاین‌رو این نوشته در نظر دارد نقش دیپلماسی تجاری سفیر را تشریح کند. به همین منظور این کتاب در ۳ فصل متفاوت، خاطرات دیپلماسی تجاری رامین مهمان‌پرست را در کشورهای لهستان، تایلند و قزاقستان بیان می‌دارد.

خواندن کتاب خاطرات یک سفیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب خاطرات یک سفیر را به تمام علاقه‌مندان به مسائل بین‌الملل و خواندن تجربیات سیاسی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۳,۱۰۰
۱۰۱,۷۹۰
۱۰%
تومان