دانلود کتاب صوتی پدری با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدری اثر کارل اوه کناوسگارد

دانلود و خرید کتاب صوتی پدری

معرفی کتاب صوتی پدری

کتاب صوتی پدری نوشتهٔ کارل اوه کناوسگارد و ترجمهٔ صبا راستگار است. گویندگی این کتاب صوتی را هوتن شاطری‌پور و فرهاد اتقیایی انجام داده‌اند و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است. در این کتاب صوتی کوتاه، از تجربه‌ها و احساسات نویسنده، دربارهٔ «پدر بودن» بشنوید.

درباره کتاب صوتی پدری

کتاب صوتی پدری، یکی از کتاب‌های مجموعه «تکه‌های نیک» است که نویسندهٔ آن، کارل اوه کناوسگارد در آن از حال و هوای پدر بودن سخن می‌گوید.

تجربه‌ای که این نویسنده از آن می‌گوید، نتیجهٔ سفر او به کشور سوئد و علاقه‌مند شدن به دختری است که همسر او می‌شود.

مجموعه وینتیج مینیِ انتشارات پنگوؤن که نوشته‌های بزرگترین نویسندگان را دربارهٔ زندگی و تجربه‌های انسان‌ساز آنها گرد آورده، این کتاب را منتشر کرده است.

شنیدن کتاب صوتی پدری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های خاطرات و زندگی‌نامه و همچنین علاقه‌مندان به موضوع «پدر بودن» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کارل اوه کناوسگارد

کارل اوه کناوسگارد نویسنده‌ای نروژی است.

برای آشنایی با زندگی این نویسنده، می‌توان مجموعه‌ای از او را که متشکل از شش رمان با عنوان «کشمکش‌ من» است، خواند. این مجموعه، به‌خاطر صداقت راسخش دربارهٔ اعضای خانوادهٔ نویسنده، بحث و گفتگوهای زیادی در نروژ برانگیخت.

کناوسگارد در مجله گاردین در مورد جلد اول این مجموعه‌رمان گفت: «کتابی که دربارهٔ خودم نوشته‌ام و آن را مثل تجربه‌ای در نثر واقعی می‌دانم و برای دیگران خسته‌کننده است و جذابیتی ندارد، برای ماه‌ها داستان مورد علاقهٔ رسانه‌ها بود».

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۸۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۸۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان