دانلود و خرید کتاب پدری کارل اوه کناوسگارد ترجمه صبا راستگار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پدری اثر کارل اوه کناوسگارد

کتاب پدری

معرفی کتاب پدری

پدری اثر کارل اوه کناوسگارد یکی از کتاب‌های مجموعه تکه‌های نیک است. کناوسگارد در این کتاب از حال و هوای پدر بودن برای شما سخن گفته است.

کتاب کوتاه حاضر از کتاب مرد عاشق کناوسگارد گرفته شده که درمورد زمانی است که کناوسگارد به سوئد می‌رود عاشق می‌شود و در نهایت پدر می‌شود.

درباره مجموعه تکه‌های نیک

مجموعه تکه‌های نیک منتخب و ترجمه‌ای از مجموعه وینتیج مینی انتشارات پنگوؤن است که نوشته‌های بزرگترین نویسندگان را درباره زندگی و تجارب انسان‌ساز آن گردآورده است.

هر کدام از این کتاب‌های کوچک گزیده‌ای است از اثر یا آثاری از نویسندهٔ نام‌دارش، حول محور موضوعی که روی جلد کتاب آمده است.

بی‌شک متن اصلی این نویسندگان نامدار که همگی صاحب جوایز معتبر ادبی از جمله نوبل و پولیتزر هستند، تلخیص نشده، بلکه عین جملات نویسنده پیرامون موضوع اصلی از اثر یا آثار مختلف او گلچین شده است.

در مجموعهٔ تکه‌های نیک که ترجمهٔ بخش عمده‌ای از مجموعه وینتیج مینی است، سعی شده است تا با حفظ ریتم و لحن نویسندگان مختلف، تنوع فُرمی این رنگین‌کمان ادبی به خوانندهٔ فارسی هم منتقل شود.

خواندن مجموعه کتاب‌های تکه‌های نیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید نظر نویسندگان سرشناس را در حوزه‌های مختلف بدانید و با آرا و آثار آنها بیشتر آشنا شوید، مجموعه تکه‌های نیک بهترین است.

درباره کارل اوه کناوسگارد

کارل اوه کناوسگارد نویسنده‌ای نروژی است. مجموعه نوی او که متشکل از شش رمان با عنوان کشمکش‌ من است، زندگی او را به خوبی نشان می‌دهد. این مجموعه به خاطر صداقت راسخش درباره اعضای خانواده نویسنده بحث و گفتگوهای زیادی در نروژ برانگیخت. کناوسگارد در مجله گاردین در مورد جلد اول رمانش گفته است: «کتابی که درباره خودم نوشته‌ام و آن را مثل تجربه‌ای در نثر واقعی می‌دانم و برای دیگران خسته‌کننده است و جذابیتی ندارد، برای ماه‌ها داستان مورد علاقه رسانه‌ها بود». این رمان بلند همچنین در دنیا نقد شد و نویسنده‌اش را قهرمانی دانستند که با کنارگذاشتن تظاهر ادبی معمول در سرزمین شکوه فرود آمده است. امپراطوری که عریانی‌اش از لباس سلطنتی پیشی گرفته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۳,۵۰۰
تومان