دانلود کتاب صوتی تاریخ فلسفه غرب با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تاریخ فلسفه غرب اثر ر ج هالینگ دیل

دانلود و خرید کتاب صوتی تاریخ فلسفه غرب

معرفی کتاب صوتی تاریخ فلسفه غرب

کتاب صوتی «تاریخ فلسفه غرب» نوشتهٔ ر ج هالینگ دیل با ترجمهٔ عبدالحسین آذرنگ و گویندگی تایماز رضوانی در آوانامه منتشر شده است. «تاریخ‌ فلسفه‌ غرب‌» کتابی‌ است‌ موجز و مختصر که‌ برای‌ شناسانیدن فلسفهٔ غرب به نوآموزان فلسفه است. فرض بر این است که خواننده از موضوع هیچ شناختی ندارد، اما می‌خواهد تا اندازه‌ای از آن سر دربیاورد.

درباره کتاب تاریخ فلسفه غرب

برای آغاز کردن مطالعه هر رشته ای، فهمیدن موضوعات آن رشته لازم است، تا بتوان در عمل و در نظریه‌های عاملان آن رشته، چه اکنون و چه در گذشته، راه خود را یافت. هدف کتاب حاضر این است که به نوآموزان فلسفه کمک کند تا به این شناخت و راهیابی دست یابند. فلسفه، علم نیست، گرچه اجزایی از آن با دقایق «علمی» پیوند دارد؛ هنر هم نیست، هرچند «الهام»، که با آفرینش هنری همراه است، غالباً در پس اندیشه‌های فلسفی نهفته است. در آغاز کتاب، درباره چیستی فلسفه به‌اختصار بحث خواهد شد. جزئیات اصلی موضوع فلسفه در دو بخش اصلی کتاب «درآمدی به موضوع فلسفه غرب» و «درآمدی به تاریخ فلسفه غرب » به کوتاهی خواهد آمد. شناختی از این دو برای شناخت موضوع لازم است و هر دو درآمد به همان اندازه فشرده و مقدماتی طرح شده که به‌هم‌پیوسته و با‌دقت همراه است.

هالینگ‌دیل‌، نویسنده‌، روزنامه‌نگار، منتقد ادبی، زندگی‌نامه‌نویس‌ و مترجم‌ شماری‌ از آثار فلسفی‌ از جمله‌ برخی‌ از آثار فریدریش‌ نیچه‌ از آلمانی‌ به‌ انگلیسی‌ است‌. تجربه‌ٔ متمادی‌ این‌ نویسنده‌ چیره‌دست‌ انگلیسی‌ در نگارش‌ مقاله‌های‌ پر خواننده‌ و جذّاب‌، در این‌ کتاب‌ در خدمت‌ آسان‌فهم‌ کردن‌ بسیاری‌ از مفاهیم‌ فلسفه‌ غرب‌ قرارگرفته‌ است‌. عبدالحسین‌ آذرنگ، نویسنده‌ و پژوهشگر مسائل‌ کتاب‌ و نشر، و مترجم‌ این‌ کتاب‌، از دوست‌داران‌ مباحث‌ فلسفی‌ است‌ و تاکنون‌ چند کتاب‌ فلسفی‌ به‌ فارسی‌ ترجمه‌ کرده‌ است‌.

 هدف این کتاب کوچک، شناسانیدن‌ فلسفه‌ غرب‌ به‌ نوآموزان‌ فلسفه‌ نوشته‌شده‌ و نیز به‌عنوان‌ متن‌ درسی‌ و کمک‌درسی‌ دانشگاهی‌، شماری‌ از دانشجویان‌ را، از رشته‌های‌ مختلف‌، با اصول‌ و سیر اجمالی‌ فلسفه‌ غرب‌ آشنا ساخته‌ است‌. 

کتاب تاریخ فلسفه غرب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان و دانشجویان فلسفه پیشنهاد می شود.

درباره رجینالد جان هالينگ

رجینالد جان هالينگ ديل متولد ۲۰ اکتبر ۱۹۳۰ و درگذشته در ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۱ زندگینامه نویس و مترجم فلسفه و ادبیات آلمان ، به ویژه آثار فردریش نیچه ، گوته ، آ. تی. ای. هوفمن ، جی. سی. لیشتنبرگ و شوپنهاور بود. هالینگ دیل در سال ۱۹۸۹ به عنوان رئیس انجمن فردریش نیچه انتخاب شد. وی به همراه والتر کافمن ، مسئولیت احیای شهرت نیچه در جهان انگلیسی زبان پس از جنگ جهانی دوم را بر عهده گرفت.

نظرات کاربران

رضا مصلی‌نژاد
۱۴۰۱/۰۳/۰۵

ابتدائا باید عرض کنم که هدف من از گوش دادن به این کتاب بیشتر مرور دانسته های پیشین من در خصوص فلسفه و در صورت امکان افزودن به دانسته های تاریخی خود از فلسفه پس از عصر یونانیان بود. خوشبختانه

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۸۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۸۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان