دانلود کتاب صوتی تست پذیرش کارخانه و سایت با صدای سارا گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تست پذیرش کارخانه و سایت اثر محمدجعفر حسینی‌شیرازی

دانلود و خرید کتاب صوتی تست پذیرش کارخانه و سایت

معرفی کتاب صوتی تست پذیرش کارخانه و سایت

کتاب صوتی تست پذیرش کارخانه و سایت نوشتهٔ محمدجعفر حسینی شیرازی با گویندگی سارا گرجی در مؤسسهٔ آموزشی تألیفی ارشدان چاپ شده است.  

درباره کتاب صوتی تست پذیرش کارخانه و سایت

 ایران به‌عنوان رتبه‌دار تولید مهندس در جهان دارای پتانسیل مثبت در جهت ارتقای صنایع تولیدی خود است. یکی از بخش‌های مطرح در هر صنعتی وجود شرکت‌های ماشین‌سازی قوی در هر کشوری است. در ایران وجود شرکت‌های ماشین‌سازی قوی در کنار شرکت‌های ماشین‌سازی نوپا در عرضهٔ ماشین‌آلات تولیدی باعث آن گردیده که عملاً با شرکت‌هایی مواجه می‌شویم که از کیفیت دستگاه تولیدی‌شان بسیار ضعیف است. این شرکت‌ها باید آموزش ببینند تا خود را هم‌تراز شرکت‌های بین‌المللی اروپایی کنند. یکی از معضلات اساسی دراین‌بین عدم وجود مستندات فنی ماشین‌آلات تولیدی است. کتاب تست پذیرش کارخانه و سایت توانسته به‌طور دقیق مشکل موجود در کشور را شناسایی کند و راه‌حل منطقی طبق استانداردهای اروپایی برای آن تعریف کند.

در صورت اجرای پروتکل‌های تعریف‌شده در کتاب حاضر دیگر ماشین‌آلات ارائه‌شده توسط شرکت‌های سازنده ماشین‌آلات دارای کیفیت تضمین‌شده بوده و خریدار می‌تواند با اطمینان کامل تولید محصول باکیفیت خود را آغاز نماید. و از طرفی مشکلات به وجود آمده در مراجع قانونی کشور از جهت شکایات صورت گرفته طرفین از بابت کیفیت و نقطه تحویل ماشین‌آلات به حداقل امکان کاهش پیدا می‌کند.

کتاب صوتی تست پذیرش کارخانه و سایت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تولیدکننده‌ها و صاحبان کارخانه‌ها پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی تست پذیرش کارخانه و سایت

«تعریف: FAT Factory Acceptance Test یا به عبارتی فرآیند "تست پذیرش کارخانه" یکی از رایج‌ترین آزمون‌های معیار برای پذیرش کیفی و عملکردی ماشین‌آلات و تجهیزات می‌باشد. در عرف صنایع مختلف، و با توجه به الزامات و نیازمندی‌های متنوع، این آزمون‌ها شامل موارد، مراحل و روش‌های خاص خود می‌باشند. به همین دلیل هیچ استاندارد یا دستورالعمل الزام‌آور و جامعی در این زمینه وجود نداشته و برحسب نوع پروژه و محصولات تحت بررسی پروتکل اجرایی قابل‌تعریف است. یکی از استانداردهایی که به ذکر این فرایند پرداخته است، و از منابع اعمال این پروتکل در این مجموعه بوده است، استاندارد IEC 62381 (ضمیمه)، مربوط به سیستم‌های اتوماسیون در صنایع فرایندی است. بر اساس این استاندارد، بخش 3.1.2 به‌صورت زیر تعریف می‌شود: "فعالیتی برای نشان دادن اینکه سیستم تأمین‌کننده و سیستم‌های عرضه‌شده فرعی با مشخصات انطباق دارند"

۱- مسئولیت اجرایی: همان‌طور که در بالا اشاره شد، این پروتکل در عرف هر صنعت می‌تواند شامل مراحل و مفاد متغیری باشد، اما اجرای آن بر عهده تأمین‌کننده و بر اساس مشخصات سیستم و استانداردهای قابل اطلاق بر هر بخش آن می‌باشد. خریدار می‌تواند در هنگام قرارداد درخواست نظارت بر مراحل و اجرای آن را بنماید. این شاخص دربند 5.1 استاندارد ضمیمه به این شرح است: فرآیند "تست پذیرش کارخانه" باید توسط تأمین‌کننده اجرا شود. خریدار می‌تواند شاهد فعالیت‌های آزمون باشد. ممکن است خریدارانی باشند که بخواهند برخی بخش‌های فرآیند "تست پذیرش کارخانه" را خودشان اجرا کنند. این امر بایستی برحسب ارتباط با پروژه برقرار شود.

۲- مراحل اجرای: بر اساس استانداردها و عرف اجرایی فرآیند "تست پذیرش کارخانه"، و نیز محصول و پروژه تحت اعمال این پروتکل، می‌توان مراحل اجرا را به چهار بخش اصلی تقسیم کرد. این بخش‌ها در چارچوب استاندارد ضمیمه نیز دربندهای ۵.۲ تا ۵.۵ قابل‌ملاحظه هستند.

الف- برنامه آزمون: شامل بررسی مستندات و الزامات موردنیاز، هماهنگی با متخصصین، تعیین مراحل

آزمون و فراهم کردن شرایط اجرای آزمون

ب- اجرای آزمون: شامل اجرای آزمون‌های تعیین‌شده بر اساس برنامه مشخص و ثبت نتایج توسط متخصصین

ج- اجرای مجدد: در صورت عدم پذیرش در هر یک آزمون‌ها، اقدام اصلاحی انجام و آزمون مجدد اجرا می‌شود.

د- مستندسازی (Documentation): شامل ثبت نتایج پذیرش و ایجاد گزارش فرآیند "تست پذیرش کارخانه"»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۶۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۶۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان