دانلود کتاب صوتی دست نوشته های یک کارآفرین با رویکرد کارآفرینی در صنعت سلامت با صدای سارا گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دست نوشته های یک کارآفرین با رویکرد کارآفرینی در صنعت سلامت اثر محمدجعفر حسینی‌شیرازی

دانلود و خرید کتاب صوتی دست نوشته های یک کارآفرین با رویکرد کارآفرینی در صنعت سلامت

معرفی کتاب صوتی دست نوشته های یک کارآفرین با رویکرد کارآفرینی در صنعت سلامت

کتاب صوتی «دست‌نوشته‌های یک کارآفرین با رویکرد کارآفرینی در صنعت سلامت» نوشتهٔ محمدجعفر حسینی شیرازی با گویندگی سارا گرجی در مؤسسه آموزشی تألیفی ارشدان منتشر شده است. کسب بیش از سی عنوان ملی، هفتاد تقدیرنامه و پنج جایزهٔ بین‌المللی از جمله نشان ستارهٔ کیفیت پاریس، جایزه پلاتینیم کیفیت و تکنولوژی فرانکفورت، نشان و جایزهٔ ویژهٔ ارسطو از اروپا گوشه‌ای از افتخارات نویسنده است.

درباره کتاب دست‌نوشته‌های یک کارآفرین با رویکرد کارآفرینی در صنعت سلامت

«سی‌و‌هفت‌سال پیش وقتی نویسندهٔ این اثر نوجوان پانزده‌ساله‌ای بود در اثر مشکلات بیماری پارکینسون پدرش مجبور شد وارد عرصهٔ کار شود. ازآنجاکه پدر او یکی از صنعت‌گران به‌نام زمان خود بود تا پیش از پانزده‌سالگی با پروسه‌های تولید قطعات صنعتی و ترسیم نقشه‌های فنی آشنا شده بود. به همین خاطر دریک شرکت دولتی توانست به‌سرعت جایگاه خوبی برای خود فراهم کند. تا جایی که چند سال بعد از آن توانستم در واحد پژوهش شرکت مشغول بکار شوم. آنجا بود که خلاقیت و دانش سازگار با صنعت ایران به کمک او آمد. در طراحی دستگاه‌ها و خطوط تولید، نوآوری حرف اول کارش شده بود و به‌گونه‌ای کار به سمت طراحی و ساخت دستگاه‌های خطوط تولید تجهیزات پزشکی پیش رفت که بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه، بیش از یک‌صد کارخانه احداث شده است. انگیزهٔ نویسنده نگارش کتاب دست‌نوشته‌های یک کارآفرین با رویکرد کارآفرینی در صنعت سلامت، به‌اشتراک‌گذاری تجربیاتش با مخاطب بوده است. تجربیاتی که حاصل یک عمر تلاش در این راه باارزش و دشوار است.»

کتاب صوتی دست‌نوشته‌های یک کارآفرین با رویکرد کارآفرینی در صنعت سلامت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به علاقه‌مندان به حوزهٔ سلامت پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی دست‌نوشته‌های یک کارآفرین با رویکرد کارآفرینی در صنعت سلامت

«دوستان و بزرگواران، ارائه بسیاری از خدمات درمانی، تشخیصی و بهداشتی به بیمار، بدون به‌کارگیری ابزار و تجهیزات مناسب ممکن نیست.

ازاین‌رو تولید تجهیزات پزشکی باکیفیت، نقش مهمی در کارایی سیستم سلامت کشورمان دارد.

در واقع کسانی که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی کار می‌کنند دستی بر شفای بیماران دارند. آیا می‌توان نقش یک سرنگ و یا نخ جراحی را در بهبود یک بیمار نادیده گرفت؟

امروزه حدود سی درصد تجهیزات پزشکی مورد مصرف در ایران در داخل کشور ساخته می‌شود و سالانه حدود یک و نیم میلیارد دلار صرف ورود کالاهایی می‌شود که امکان ساخت آنها باکیفیت بالاتر در کشور وجود دارد.

آری توان ساخت کالاهای تجهیزات پزشکی در کشور وجود دارد ولی امروزه سرمایه‌های ملی کشور به سمت بانک‌هایی می‌رود که چرخه مریض اقتصاد جامعه را رقم می‌زند.

باید سرمایه‌گذاران و ایده‌پردازان در کنار هم قرار گیرند تا با تعاملی سازنده در جهت ایجاد "ارزش‌افزوده بالا" گام بردارند.

چراکه معتقدیم تولید تجهیزات پزشکی در کشور نه‌تنها بازار پر کششی از نظر مصرف دارد بلکه ارزش‌افزوده بالایی را نیز ایجاد می‌کند.

در حال حاضر ایران در منطقه‌ای واقع شده که قطب مصرف تجهیزات پزشکی است و به‌جز ترکیه تمامی کشورهای همسایه ایران، مصرف‌کننده این کالا بوده و کارخانه‌های تولید تجهیزات پزشکی در این کشورها وجود ندارد.

پس امروز می‌توان با برنامه‌ریزی درست و استفاده از فرزندان ایران از این فرصت استفاده نمود.

یک روز رسد غمی به‌اندازه کوه

یک روز رسد نشاط اندازه دشت

افسانه زندگی چنین است گلم

در سایه کوه باید از دشت گذشت»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان