دانلود و خرید کتاب تست پذیرش کارخانه و سایت محمدجعفر حسینی‌شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تست پذیرش کارخانه و سایت اثر محمدجعفر حسینی‌شیرازی

کتاب تست پذیرش کارخانه و سایت

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تست پذیرش کارخانه و سایت

کتاب تست پذیرش کارخانه و سایت نوشتهٔ محمدجعفر حسینی شیرازی در موسسه آموزشی تالیفی ارشدان چاپ شده است. ایران به‌عنوان رتبه‌دار تولید مهندس در جهان دارای پتانسیل مثبت در جهت ارتقای صنایع تولیدی خود است. یکی از بخش‌های مطرح در هر صنعتی وجود شرکت‌های ماشین‌سازی قوی در هر کشوری است. برای مثال کشور آلمان به‌عنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای تولیدکننده ماشین‌آلات صنعتی هرساله بخش قابل‌ملاحظه‌ای از ماشین‌آلات خود را به کشور ایالات‌متحده صادر می‌کند. در کشور عزیزمان ایران وجود شرکت‌های ماشین‌سازی قوی در کنار شرکت‌های ماشین‌سازی نوپا در عرضهٔ ماشین‌آلات تولیدی باعث آن گردیده که عملاً با شرکت‌هایی مواجه می‌شویم که از کیفیت دستگاه تولیدی‌شان بسیار ضعیف است. این شرکت‌ها باید آموزش ببینند تا خود را هم‌تراز شرکت‌های بین‌المللی اروپایی کنند. یکی از معضلات اساسی دراین‌بین عدم وجود مستندات فنی ماشین‌آلات تولیدی است. این کتاب توانسته به‌طور دقیق مشکل موجود در کشور ایران را شناسایی نموده و راه‌حل منطقی طبق استانداردهای اروپایی برای آن تعریف کند.

درباره کتاب تست پذیرش کارخانه و سایت

 در صورت اجرای پروتکل‌های تعریف‌شده در کتاب حاضر دیگر ماشین‌آلات ارائه‌شده توسط شرکت‌های سازنده ماشین‌آلات دارای کیفیت تضمین‌شده بوده و خریدار می‌تواند با اطمینان کامل تولید محصول باکیفیت خود را آغاز نماید. و از طرفی مشکلات به وجود آمده در مراجع قانونی کشور از جهت شکایات صورت گرفته طرفین از بابت کیفیت و نقطه تحویل ماشین‌آلات به حداقل امکان کاهش پیدا می‌کند.

دکتر سعید احسانی، سرممیز رسمی شرکت URS دربارهٔ این کتاب می‌گوید:

کتاب جالب شمارا مطالعه کردم. به‌عنوان نمایندگی انحصاری شرکت گواهی دهنده URS انگلستان در ایران با دامنه فعالیت ممیزی، ثبت و صدور گواهینامه ISO، بازرسی محصول، تست و آموزش، بیان می‌دارم که موارد مندرج در کتاب کمک شایانی به تولیدکنندگان خواهد نمود. همواره ضمن ممیزی صدور گواهینامه استانداردها شاهد عدم انطباق‌های (Non_ conformity) زیادی که منجر به عدم صدور گواهینامه می‌گردد بوده‌ام. این موارد اختلاف بین مشاور/ پیمانکار که سیستم مدیریت کیفیت ISO را طراحی و استقرار نموده و واحد تولیدی (کارفرما)، تأثیر مستقیم بر روی ممیزی و در مواردی باعث قطع فرآیند ممیزی و صرف هزینه و زمان زیاد می‌گردد.

- در طراحی STA و Factory Acceptance Test (FAT) که شامل کلیه مراحل طراحی، تجهیزات، نصب و درنهایت تصدیق و صحه‌گذاری (Validation) می‌باشد، درنهایت کارفرما تأییدیه را دریافت می‌نماید که این مهم ازاین‌گونه مشکلات پیشگیری می‌نماید.

امیدوارم با انتشار و ارسال کتاب جهت کلیه سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی، کمک شایانی به صنایع کشور نمایید و از هرگونه اختلاف فی‌مابین و ضرر و زیان احتمالی جلوگیری گردد.

کتاب  تست پذیرش کارخانه و سایت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تولیدکننده‌ها و صاحبان کارخانه‌ها پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب  تست پذیرش کارخانه و سایت

ایران با دامنه فعالیت ممیزی، ثبت و صدور گواهینامه ISO، بازرسی محصول، تست و آموزش، بیان می‌دارم که موارد مندرج در کتاب کمک شایانی به تولیدکنندگان خواهد نمود. همواره ضمن ممیزی صدور گواهینامه استانداردها شاهد عدم انطباق‌های (Non_ conformity) زیادی که منجر به عدم صدور گواهینامه می‌گردد بوده‌ام. این موارد اختلاف بین مشاور/ پیمانکار که سیستم مدیریت کیفیت ISO را طراحی و استقرار نموده و واحد تولیدی (کارفرما)، تأثیر مستقیم بر روی ممیزی و در مواردی باعث قطع فرآیند ممیزی و صرف هزینه و زمان زیاد می‌گردد.

- در طراحی STA و Factory Acceptance Test (FAT) که شامل کلیه مراحل طراحی، تجهیزات، نصب و درنهایت تصدیق و صحه‌گذاری (Validation) می‌باشد، درنهایت کارفرما تأییدیه را دریافت می‌نماید که این مهم ازاین‌گونه مشکلات پیشگیری می‌نماید.

امیدوارم با انتشار و ارسال کتاب جهت کلیه سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی، کمک شایانی به صنایع کشور نمایید و از هرگونه اختلاف فی‌مابین و ضرر و زیان احتمالی جلوگیری گردد.

اقتصاد خرد
نادر مهرگان
دایره‌المعارف پرسش‌ها و پاسخ‌ها؛ علم و دانش
بلیندا گالاگر
محرمانه‌های اقتصاد ایران؛ جلد اول
مهدی مهر پور
مهندسی سیستم ها
سیداحمد حسینی مونس
اصول مهندسی و علم مواد نوین
جیمز نیوویل
کروماتوگرافی گازی
محمد حیدری
برترین جنگنده های چند ماموریته جهان (جلد اول)
ایرج محمدی
کاربرد فناوری نانو در صنایع نفت و انرژیطراحی موتور خودرو
محمد آزادی
الگوی کره جنوبی در صنعت خودروسازی
چوئل چی
راهنمای ایمنی و سلامت روان در محل کار بر مبنای BS ISO 45003:2021
سوزان تیلور مارتین
انقلاب صنعتی چهارم
کلاوس شواب
اصول برنامه ریزی تخلیه و بارگیری شناورهای کانتینری
نیما قهرمانی
اقتصاد مهندسی؛ ارزیابی طرح‌های اقتصادی (رویکرد نوین)
علیرضا مهدیخانی
برق صنعتی
حسین روستا آزاد
ساخت ایران
احسان نوروزی
راهنمای اتصالات در سازه‌های فولادی
غلامرضا حسینعلی‌بیگی
آشنایی با سیستم‌های بانک اطلاعاتی
سی.جی دیت
پیوند آب و انرژی در صنعت
اکرم عوامی
کنترل کیفیت آماری
زمان حسن‌زاده
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان