دانلود کتاب صوتی تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب اثر یوال طبیب

دانلود و خرید کتاب صوتی تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب

نویسنده:یوال طبیب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۸۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب

کتاب صوتی تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب نوشتهٔ یوال طبیب و ترجمهٔ زهرا ناظری است و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب

در این کتاب ابتدا قوانین حاکم بر جهان هستی بیان می‌شود و سپس با ورود به بحث قانون جذب، به راهکارهای جذب خواسته‌هایمان با این قانون خواهیم پرداخت. آنتونی رابینز قانون جذب را به‌ طور خلاصه در یک جمله توضیح داده است: «بر روی هر چیزی که متمرکز شوید، انرژی به‌سوی آن جاری می‌شود.» این به شما اجازه می‌دهد هر چیزی که روی آن تمرکز می‌کنید را جذب کنید. قانون جذب یکی از قوانین فیزیک است که بسیاری از مردم آن را نمی‌شناسند. این کتاب می‌خواهد به شما کمک کند با استفاده از این قانون هرآنچه می‌خواهید را به سمت خود جذب کنید. 

بسیاری از ما صبح از خواب بیدار می‌شویم، به محل کار یا تحصیل خود می‌رویم و ناراضی و ناامید به خانه برمی‌گردیم. ما زندگی را طوری ساخته‌ایم که هیچ ایمان یا عشقی در آن دیده نمی‌شود. این کتاب سبک زندگی شما را دگرگون می‌کند و کمک می‌کند بتوانید شادتر و موفق‌تر زندگی کنید. 

شنیدن کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند به رویاهایشان برسند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره یوال طبیب

یوال طبیب مشاور شخصی، سخنران و توسعه‌دهندۀ آهنربای فیزیکی واقعیت است. این روش شواهدی را از فیزیک کوانتوم اقتباس کرده و بدین شکل نشان می‌دهد که هرکدام از ما می‌توانیم واقعیتی که می‌خواهیم را به‌وسیلۀ افکار خلق کنیم. یووال در سخنرانی‌ها و جلسات شخصی به مراجعه‌کنندگانش نشان می‌دهد که با درک سطحی از نحوۀ عملکرد این فرایند می‌توان تغییری اساسی در همۀ حیطه‌های زندگی ایجاد کرد.

بخشی از کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب

«ضمیر ناخودآگاه مانند انباری بی‌پایان است که همهٔ خاطرات و تجربه‌های ما را از گذشته تا همین لحظه ذخیره کرده و طبق آن عمل می‌کند. ضمیر ناخودآگاه مسئول سیستم‌های غیرارادی بدن مانند تنفس، تپش قلب، تنظیم فشارخون و... است. به‌کارگیری همهٔ افکار و باورهایمان نیز به عهدهٔ همین ضمیر است. هر فکری که از ذهن ناخودآگاه شما بگذرد، در آخر به‌وسیلهٔ ضمیر ناخودآگاه تحویل گرفته می‌شود. این ضمیر نمی‌تواند راست یا دروغ را تشخیص دهد. آن همه‌چیز را تحویل می‌گیرد و بر اساس اطلاعاتی که دریافت کرده عمل می‌کند. ضمیر ناخودآگاه شوخی‌ها را متوجه نمی‌شود. اگر همیشه به شوخی بگویید: ((پول ندارم)) بر طبق آنچه می‌گویید عمل می‌کند. هر چیزی که درگذشته و در حال حاضر با آن مواجه شده باشید ضمیر ناخودآگاهتان را شکل می‌دهد. شما هر چیزی که از زمان تولد تا به همین لحظه با آن‌ها مواجه شده‌اید، ضمیر ناخودآگاه آن‌ها را ثبت کرده است. این ضمیر نوعی بانک خاطرات است که بر اساس اطلاعاتی که وارد آن کرده‌اید اقدام می‌کند و نتیجهٔ اقدامات آن، واقعیت فعلی شماست. تقریباً هر کاری که در زندگی انجام می‌دهید توسط این ضمیر انجام‌شده است و بسیار قوی‌تر از ضمیر خودآگاه شماست. طبق قانون جذب، زبان ضمیر ناخودآگاهتان زبانی احساسی است. طبق احساساتی که ما از خود بروز می‌دهیم، ضمیر ناخودآگاه می‌فهمد آیا چیزی اهمیت دارد یا قابل‌چشم‌پوشی است. ضمیر ناخودآگاه می‌تواند شما را در رسیدن به اهدافتان کمک کند و اگر شما بدانید چگونه با این ضمیر صحبت کنید می‌توانید به هر چیزی برسید.

هر چیزی که شما امروز در زندگی دارید همان چیزی است که ضمیر ناخودآگاهتان بر اساس برنامه‌ریزی‌های خودآگاه و ناخودآگاهتان برای شما فراهم کرده است. زمانی که به ضمیر ناخودآگاهتان می‌گویید که می‌خواهم در زندگی چه چیز داشته باشم، بدون مکث تلاش می‌کند تا ما را به خواسته‌مان برساند.

ضمیر ناخودآگاه فرق بین واقعیت و خیال را نمی‌فهمد. ما باید یاد بگیریم از این موضوع به نفع خودمان استفاده کنیم. به‌عنوان‌مثال: دانشمندان تصمیم گرفتند یک آزمایش انجام دهند.»

فهرست کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب

 مقدمه

 قوانین زندگی

 قانون جذب چیست؟

 قدرت فکر

 ضمیر ناخودآگاه

 مقیاس و فرکانس‌های احساسی

 احساسات بر اعضای بدن اثر می‌گذارند

 وسایل پرکاربرد برای استفاده از قانون جذب

 تابلوی آرزوها

 چطور از تمایل بیش‌ازاندازه اجتناب کنید؟

 پیغام‌های ناخودآگاه

 قانون جذب- ده توصیه

 پول

 رابطه‌ها

 سلامتی

 کم کردن وزن از راه قانون جذب

 ترک سیگار از طریق تجسم

 نشانه‌های استفاده از قانون جذب برای شما

 اشتباهات شایع در استفاده از قانون جذب

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد