دانلود کتاب صوتی زندگی در لحظه حال با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی در لحظه حال

کتاب صوتی زندگی در لحظه حال نوشتهٔ جول اوستین و ترجمه‌شده توسط سایت نگرش نیک و با صدا و تهیه‌کنندگی نازنین آذرسا منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی زندگی در لحظه حال 

در این کتاب صوتی با نام زندگی در لحظه حال، جول اوستین در رابطه با زندگی‌کردن در لحظه حال و همینطور استفادهٔ درست از زمان و زندگی صحبت می‌کند.

زندگی‌کردن در لحظهٔ حال، هنری است که هر انسانی باید بلد باشد. در غیر این صورت، زندگی‌اش را یا در افسوس گذشته، یا در نگرانی آینده هدر خواهد داد. گذشته از دست رفته و راهی جز درس‌گرفتن از آن نیست و آینده نیز بسیار بعید و دور است. پس در لحظه زندگی کن!

در این کتاب صوتی دربارهٔ پذیرش کامل لحظهٔ حال و زندگی در لحظه صحبت می‌کنیم. متاسفانه، اغلب انسان‌ها غرق در گذشته خود هستند؛ برای رویاهای کودکی‌شان افسوس می‌خورند، حسرت ازدواج ناموفقی که داشته‌اند را می‌خورند، غرق ورشکستگی‌های گذشته خود هستند و تمام عمر خود را در گذشته سپری می‌کنند.

برخی دیگر از افراد، همیشه ترس آینده را دارند! تمام وقت و انرژی خود را می‌گذارند و ساعت‌ها سخت کار می‌کنند و از خیلی لذت‌ها و تفریح‌ها می‌گذرند، فقط برای اینکه در آینده راحت زندگی کنند.

و جالب است بدانید که این آینده، هرگز فرا نخواهد رسید! آینده، یعنی یک ثانیه بعد شما! اگر می‌خواهید از عمر محدود خود نهایت استفاده را ببرید، موظف هستید در لحظهٔ حال زندگی کنید!

زندگی در لحظه پلی برای آیندهٔ بهتر است. زمانی که دربارهٔ آینده صحبت می‌کنیم، دربارهٔ مسائلی حرف می‌زنیم که هنوز رخ نداده‌اند و تنها راه رخ‌دادن آن‌ها، فراهم‌کردن شرایط لازم در زمان حال است.

از امروز، در راس اهداف شما باید این باشد که در لحظه حال زندگی کنید. از تمام آنچه که دارید لذت ببرید، دست از کارهایی که به اجبار و فقط برای رفع نیازهای آینده انجام می‌دهید، بکشید و به سراغ کارهایی بروید که واقعا از انجام آن‌ها لذت می‌برید.

شنیدن کتاب صوتی زندگی در لحظه حال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند زندگی در لحظهٔ اکنون را بیاموزند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین از سوی بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در ردهٔ پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز هستند.

بخشی از کتاب صوتی زندگی در لحظه حال

رمز موفقیت در هر کاری، این است که عاشق انجام آن کار باشید و با اشتیاقی سوزان به سراغ آن بروید.

در این صورت است که با بیمه آینده خود را بیمه کرده‌اید.

زندگی در حال، یعنی اهمیت‌ندادن به حرف دیگران؛ یعنی اهمیت‌ندادن به گذشته؛ یعنی غصه آینده را نخوردن.

یعنی برای من مهم نیست که چه پیش بیاید، امروزم را آنطور که می‌خواهم زندگی می‌کنم!

هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، از خود سوال کنید:

اگر امروز، آخرین روز زندگی من باشد، چه کارهایی دوست دارم انجام دهم و چطور روزم را می‌گذرانم؟ و دقیقا همان کارها را انجام دهید. طوری زندگی کنید که در لحظه مرگ، با فرشته مرگ همدست باشید و مشتاق رفتن!

در لحظه حال زندگی کردن، یعنی اگر الان در مهمانی هستید، از با هم بودن و دورهمی‌تان لذت ببرید، نه اینکه جسمتان حضور داشته باشد و ذهنتان درگیر چک‌های فردا باشد! شما باید تمرین کنید و یاد بگیرید که در جسم و ذهنتان هر دو باهم در لحظه حال حضور داشته باشند.

زندگی در حال حاضر، یعنی اگر احساستان بد شد، سریعا بتوانید لبخند بزنید و آن احساس را از بین ببرید. زیرا یک ثانیه قبل، دیگر گذشته است!

نظرات کاربران

کاربر ۳۵۶۰۸۲۸
۱۴۰۱/۰۳/۳۰

صدای گوینده اصلا خوب نیست

کاربر ۲۳۲۱۲۳۰
۱۴۰۲/۰۴/۲۵

صدای گوینده رو مخه

zahra
۱۴۰۱/۰۷/۰۷

عالی و کاربردی

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان