دانلود کتاب صوتی والدین سمی با صدای یاسمن پارسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی والدین سمی اثر سوزان فوروارد

دانلود و خرید کتاب صوتی والدین سمی

معرفی کتاب صوتی والدین سمی

کتاب صوتی والدین سمی نوشته سوزان فوروارد با ترجمه یگانه سهرابی نیا و گویندگی یاسمن پارسا در انتشارات آگاه باشیم منتشر شده است. این کتاب روش‌های کاربردی برای مقابله با رفتارهای مضر والدین و چگونگی حل مشکلات رفتاری آن‌ها را به خواننده معرفی می‌کند. 

همه ما می ‌خواهیم بدانیم که آیا حق داریم با پدر و مادر خود مخالفت کنیم. سوزان فوروارد دلایلی را مطرح می‌کند که ثابت می‌کند مخالفت با پدر و مادر نه‌تنها اشکالی ندارد بلکه در برخی موارد ضروری نیز هست. با خواندن کتاب والدین سمی روش‌هایی را یاد می‌گیرید تا روابط خود را با والدینتان به تعادل رسانده و استقلال فردی خود را به دست بیاورید.

درباره کتاب صوتی والدین سمی

والدین سمی کتابی خودآموز در مورد رفتارهای نادرست والدین و آثار مخرب آن در زندگی فرزندان در دوران کودکی و بزرگسالی‌شان است. سوزان فوروارد، نویسنده کتاب والدین سمی، بر اساس تجربیات و تحقیقاتش به عنوان یک روان‌درمانگر به این موضوع می‌پردازد که رفتار پدر و مادرها تا چه میزان بر زندگی فرزندان‌شان تأثیر می‌گذارد. خواندن کتاب والدین سمی به شما کمک می‌کند تا خود را از رفتارهای آزاردهنده والدین خود خلاص کنید. این کتاب از آسیب‌هایی صحبت می‌کند که بسیاری از انسان‌ها هرگز به خودشان اجازه نمی‌دهند حتی درباره آن فکر کنند. ترس، احترام، اعتماد و باور خالصانه به والدین از مجموعه عواملی هستند که باعث می‌شوند ما به آسیب‌های احتمالی ناشی از تربیت نادرست خود توجه نکنیم. سوزان فوروارد در این کتاب چنین مسائلی را با خواننده مطرح می‌کند. او به مخاطب کمک می‌کند ریشه برخی از آسیب‌های روانی اش را پیدا کند و بعد از شناخت آنها، راهی برای رد شدن از این آسیب‌ها پیدا کند.

کتاب صوتی والدین سمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به روان‌شناسی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی والدین سمی

مادر ویکی در هر فرصت و به روش های مختلفی سعی می کرد به طور غیرمستقیم بهش بفهمونه که عرضه ی انجام هیچ کاری رو نداره. مادر ویکی هم دخترش رو برای موفقیت تشویق می کرد و همزمان این باور رو درش به وجود می آورد که بی عرضه ست. ویکی هم از دوران کودکی تا به امروز در تشخیص پتانسیل های درونی ش گیج شده.

اون همیشه در شروع هر کاری از این که بتونه به درستی انجامش بده یا نده مطمئن نبوده. اما حقیقت چیز دیگه ایه؛ مادر ویکی با اعتماد به نفس دخترش رو از بین برد تا عدم موفقیت خودش رو تلافی کنه. درسته که دوست داشت بالرین بشه و بخاطر ازدواج دست از این آرزو کشیده بود اما حقیقت چیز دیگه ای بود؛ اون در رقص باله ضعف های زیادی داشت و به همین دلیل ازدواج برای اون بهونه ای شد تا باله رو رها کنه.

اون سعی داشت تا با تحقیر دخترش در رقص باله روی ناتوانی خودش در این رقص سرپوش بذاره. اما اون اعتماد به نفس و غروری که تازه در ویکی جوانه زده بود رو نابود کرد و حس ناامنی همیشگی رو به ویکی هدیه کرد.

نظرات کاربران

bl’o’lfllol!p
۱۴۰۱/۰۳/۲۷

دوست نداشتم البته خوندنش خوب بود ولی خوب که چی!؟منظورم اینه که تهش که چی!؟

زمان

۶ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان